Vi upplever det lika svart att fa bostad dit vi planerar flytta strax ovanfor Gbg med lite omnejd, o skulle det finnas lagenhet o fa hyra sa maste man sta i ko i minst 1 ar, o det finns alltid dom som statt langre o vantat sa man kan fa vanta annu langre. Att kopa hus for var del e inte tal om, hyra ett litet hus skulle vara perfekt for oss, vi kan bo i en sommarstuga, det gor oss inget alls, men just detta att faktiskt hitta nagonstans att bo.
Mina foraldrar o morforaldrar kommer att betala hyra for oss tills vi klarar av det, beroende pa vad som galler just da. O om det ar jobbigt med jobb biten osv. Tills man kommit pa fotter om man inte ar det innan.
far vi valja sa vill inte vi heller bo i lagenhet, efterom det ar nagot vi bada gjort i manga ar tidigare. Men sjalvklart maste vi gora det om det inte gar pa annat satt.
Vi har inte heller nagon att flytta hem till, det finns inte tillrackligt med utrymme helt enkelt. Steven tex tycker det ska bli jattespannande att flytta till Svea, ocksa pga att han e valdigt nara mina foraldrar o morforaldrar. han oroar sig for spraket bara, o hur vi ska klara oss i borjan, men att inte trivas e inget han oroar sig for nu, skulle han inte gora det sa tas den biten da, o inte nu. Samma gallde ju nar jag flyttade hit, allt var superspannande i borjan o stort osv, sa nytt sa harligt...men sa kommer vardagen ocksa o allt vad det innebar. O visst trivs jag har med jattemycket, men ocksa en hel del som jag inte trivs med, men sa ar det ju, samma i Sverige, o jag vet att jag langtade bara bort storre delen av mitt vuxna liv nar jag bodde dar, nu kanner jag att det e mer tryggt i Sverige, pga att jag har min/var familj dar, o att det finns en annan slags trygghet nar man rakar javligt illa ut!
Madde, nagon skrev om o titta pa hemnet, det rader jag ocksa till o gora. Kanske folk som du o din familj kanner runt i Stockholm kan halla ogonen oppna extra mycket for om det finns nagot o hyra till o borja med. men visst e det inte latt, det e skitsvart o hitta nagot nar man bott borta sahar. Hoppas det loser sig sa fort det bara gar..