julmusten skrev 2010-01-26 17:14:27 följande:
MMG, en familj jag jobbade for gillade Disney Cruises sapas mycket att de investerade en sjuhelsikes massa pengar i Disney. De hade tva barn med 7 ars mellanrum och de hade tydligen bada kul, men det har var for en 6-7 arsen, sa det kanske har andrats nu. Jag har i vilket fall som helt inte varit pa en enda cruise, jag ar lite skeptisk samtidigt som det later kul. Men risk for sjosjuka och krakningar gor att jag inte ar helt sald annu.
Ah, ja de familjer vi pratat med har gillat Disneykryssningar. Vi funderar på att göra någonting roligt med barnen nästa sommar och funderar på en European disney cruise som går från Barcelona.
Förra gången vi åkte runt i Europa så var barnen verkligen jätteduktiga, men barn är barn och blir lätt trötta på "vuxensaker" man vill se och göra. Detta verkar vara en rolig sak som vi kan göra tillsammans, ha roligt och ett sätt för dom att se lite fler delar av Europa.
Sverige i all ära, men vi börjar bli lite trött på denna ständiga semesterort!
Jag och maken har varit på två Caribbean kryssningar och det var väl sådär lagomt roligt. Jag gillar inte dessa caribbean countries så vidare mycket. Ortsbefolkningen är så otroligt jobbiga och vill sälja en massa SKIT precis hela tiden. Det känns som att man åker till U-länder. Visst, stränderna är vackra och alla vattenaktiviteter är skojiga. Det var roligt att se Mayaruiner osv...men sen då?
Sist vi åkte hade vi en presidential suite med egen veranda och det var verkligen kanon. Vi satt och drack goda drinkar och smuttade på vin på vår balkong typ hela resan. Vi åkte med en grupp på 12 personer, så det var skojigt.