gravida i linköping?! :)
Hej! Jag är gravid i vecka 11 och söker andra gravida i Linköping :) kanske kan gå promenader framöver och prata om saker vi funderar över :) vore kul att få kontakt med er!
Hej! Jag är gravid i vecka 11 och söker andra gravida i Linköping :) kanske kan gå promenader framöver och prata om saker vi funderar över :) vore kul att få kontakt med er!
hej å hå... här är det också nedräkning, BF 16 juni och jag känner mig ENORM! Bara den senaste veckan har jag svullnat upp om ben och fötter och blivit betydligt mer orörlig....
Hej!
Hoppas det är ok att jag hoppar in här! Har BF 1 juli, så det börjar närma sig med stormsteg. Jag är nyinflyttad till Linköping och det hade varit jättekul att lära känna andra som kommer att vara föräldrarlediga runt samma tidpunkt som jag.
Hej!
får man hoppas in här?
jag väntar mitt andra barn, v 41+2, så jag hoppas tjejen vill komma snart :) min son är snart 3 år. jag är 25 och ensamstående, skulle vara kul att lära känna lite andra mammor :)
Hej alla nya! Kul med fler blivande mammor!
Japp, nedräkning här med, BF 8 juni och idag kunde barnmorskan äntligen konstatera att den ligger rättvänd, och är fixerad! :) Tycker faktiskt det känns lite lättare än förra veckan nu när magen har sjunkit lite, men behöver fortfarande min eftermiddagslur (nu) :)
Hoppas det blir någon fika snart igen! Någon som har tid i veckan?