• Emeliie89

gravida i linköping?! :)

Hej! Jag är gravid i vecka 11 och söker andra gravida i Linköping :) kanske kan gå promenader framöver och prata om saker vi funderar över :) vore kul att få kontakt med er!

• Svar på tråden gravida i linköping?! :)
  • Cecilia02
    Fröfröken skrev 2010-06-01 21:16:37 följande:
    Halloj! nu har jag hittat hit! Gissar att iaf EnAnka gick i min föräldragrupp av presenationen att döma =) hörde ju att ni setts o fikat lite å så i väntans tider, jag är ännu en blivanade mamma, BF 5/7-10 som gärna hänger på aktivtiter framöver. Jobbar min sista dag på fredag. Tänk att det snart är dags! och några av er kanske redan fått er guldklimp? eller har sen tidigare. Mvh Frökenfrö
    Följer gärna med på fika, men jag kommer tyvärr inte att vara i Linköping förrän om 1 1/2 vecka så planeras det en fika då så är jag definitivt på =)
  • EnAnka
    Fröfröken skrev 2010-06-01 21:16:37 följande:
    Halloj! nu har jag hittat hit! Gissar att iaf EnAnka gick i min föräldragrupp av presenationen att döma =) hörde ju att ni setts o fikat lite å så i väntans tider, jag är ännu en blivanade mamma, BF 5/7-10 som gärna hänger på aktivtiter framöver. Jobbar min sista dag på fredag. Tänk att det snart är dags! och några av er kanske redan fått er guldklimp? eller har sen tidigare. Mvh Frökenfrö
    Hej och välkommen hit. Roligt!

Angående fika är jag bortrest den här veckan och ska tentaplugga nästa är planen så bör nog inte boka in något annat än möjligtvis torsdag eftermiddag nästa vecka (väldigt flexibelt, jag vet:)). Annars hade det ju varit roligt.
  • Zelinra

Hej alla. Roligt att det börjar bli ett stort gäng här. Men det känns som om alla ska ha vilken dag som helst. Själv har jag ju då ett tag kvar (27 sept).

Jag följer gärna med på fika snart igen men de här två veckorna innan skolavslutningen har jag fullt upp med avslutningsamtal, pärmar, personalmiddagar osv. Imorn är det Rydssprånget också men det blir nog gång för mig :)

Skönt att höra att bebisen ligger rätt nu sannax02 och att du mår bra.

Emily, jag hoppas att ditt blodtryck lugnar ner sig och att de andra värderna blir bättre också. Du får skriva och berätta vad som händer.

Ha de bra alla.

• sannax02

Emily02, hoppas proverna blir bättre!

Lolca, inser nu att jag kanske inte borde ha tagit initiativ till fika. Jag har varit väldigt pigg och igång ända tills för ett par dagar sedan när jag helt plötsligt hamnade i någon slags halvdvala och sover massor på dagarna också. Det kanske är kroppens sätt att bromsa och få mig att inse att det faktiskt ÄR dags snart :) Vågar därför inte boka in något men kanske dyker upp om någon fika blir av och jag är vaken :)

• lolca
    sannax02 skrev 2010-06-03 17:24:17 följande:
    Emily02, hoppas proverna blir bättre!

Lolca, inser nu att jag kanske inte borde ha tagit initiativ till fika. Jag har varit väldigt pigg och igång ända tills för ett par dagar sedan när jag helt plötsligt hamnade i någon slags halvdvala och sover massor på dagarna också. Det kanske är kroppens sätt att bromsa och få mig att inse att det faktiskt ÄR dags snart :) Vågar därför inte boka in något men kanske dyker upp om någon fika blir av och jag är vaken :)
    Ingen fara! Jag börjar också bli tröttare och vilar väldigt mycket när jag kommer hem från jobbet.
    Men om någon vill ta intiativ till fika och bestämma en dag så gör det! Jag hakar på om jag orkar!
  • lolca
    idupur skrev 2010-06-05 15:52:15 följande:
    Vad sägs om tisdagen den 15 juni?
    Trevligt, om jag orkar!  Min bebbe är beräknad att komma ut den 17 juni   Antingen är jag jättepigg och rastlös eller också dötrött och vill bara vara hemma.
  • Honey1982

Jag fikar mer än gärna om det blir på en helg. Jobbar lite dumma tider så det finns ingen tid för sånt i veckorna .

♥ Adam 060123 ♥ Tvåan 100914 ♥
  • sannax02

Jaha, då var BF passerat men ingen bebis än :(  Vid minsta lilla förvärk tänker jag NU är det dags, nu sätter det igång, men icke!

Någon annan som har några känningar i förtid?

• lolca
    sannax02 skrev 2010-06-09 09:36:43 följande:
    Jaha, då var BF passerat men ingen bebis än :(  Vid minsta lilla förvärk tänker jag NU är det dags, nu sätter det igång, men icke!

Någon annan som har några känningar i förtid?
    Jag har förvärkar, men det känns inte som om det är på gång. Känner mig alldeles för pigg och är inte så himla trött på magen än. Men det där vet man ju aldrig. Jag har ju BF nästa vecka, vem vet sannax, vi kanske ses på BB?
Svar på tråden gravida i linköping?! :)