gravida i linköping?! :)
Hej! Jag är gravid i vecka 11 och söker andra gravida i Linköping :) kanske kan gå promenader framöver och prata om saker vi funderar över :) vore kul att få kontakt med er!
Hej! Jag är gravid i vecka 11 och söker andra gravida i Linköping :) kanske kan gå promenader framöver och prata om saker vi funderar över :) vore kul att få kontakt med er!
Hej alla. Roligt att det börjar bli ett stort gäng här. Men det känns som om alla ska ha vilken dag som helst. Själv har jag ju då ett tag kvar (27 sept).
Jag följer gärna med på fika snart igen men de här två veckorna innan skolavslutningen har jag fullt upp med avslutningsamtal, pärmar, personalmiddagar osv. Imorn är det Rydssprånget också men det blir nog gång för mig :)
Skönt att höra att bebisen ligger rätt nu sannax02 och att du mår bra.
Emily, jag hoppas att ditt blodtryck lugnar ner sig och att de andra värderna blir bättre också. Du får skriva och berätta vad som händer.
Ha de bra alla.
Emily02, hoppas proverna blir bättre!
Lolca, inser nu att jag kanske inte borde ha tagit initiativ till fika. Jag har varit väldigt pigg och igång ända tills för ett par dagar sedan när jag helt plötsligt hamnade i någon slags halvdvala och sover massor på dagarna också. Det kanske är kroppens sätt att bromsa och få mig att inse att det faktiskt ÄR dags snart :) Vågar därför inte boka in något men kanske dyker upp om någon fika blir av och jag är vaken :)
Vad sägs om tisdagen den 15 juni?
Jag fikar mer än gärna om det blir på en helg. Jobbar lite dumma tider så det finns ingen tid för sånt i veckorna
.
Jaha, då var BF passerat men ingen bebis än :( Vid minsta lilla förvärk tänker jag NU är det dags, nu sätter det igång, men icke!
Någon annan som har några känningar i förtid?