gravida i linköping?! :)
Hej! Jag är gravid i vecka 11 och söker andra gravida i Linköping :) kanske kan gå promenader framöver och prata om saker vi funderar över :) vore kul att få kontakt med er!
Hej! Jag är gravid i vecka 11 och söker andra gravida i Linköping :) kanske kan gå promenader framöver och prata om saker vi funderar över :) vore kul att få kontakt med er!
Jag håller helt med. På något sätt var det nog ändå enklare att förstå att man väntade barn när man var runt v 10 eller så för då hände det mycket i min kropp i vilket fall. Illamående och foglossning och andra konstiga saker.
Nu är jag i v 22 och känner mig ganska mycket som vanligt, lite mer växlande i humöret men i övrigt som vanligt bara det att man är lite klumpigare i och med att man växt och blivit stor. Blir förvånad var och varannan gång jag ser mig i spegeln och ser den stora kulan..får ofta höra att jag är stor nu och större ska man ju bli....
:)
Här är en till från Linköping.
Är i vecka 6 om beräkningarna stämmer här på fl.
Jag får "bara" 2 ultraljud..första i vecka 12 tror jag det blir.
Har hört att storken ger 3 medan kvinnohälsan bara ger 2 UL...
Oj, hade nästan glömt bort den här tråden...
Är inne i vecka 12 nu och det känns så skönt, äntligen vågar jag slappna av på ett annat sätt. Ska på den riktiga inskrivningen nu på fredag och det skulle ta en timme ungefär... Nån som vet vad som tar så lång tid?
Angående ul, jag kommer få 3 st o jag går på kvinnohälsan. Har redan varit på ett, och så ska jag på ett om 1½ vecka och sen det sista i vecka 20 eller nått sånt.
Jag går på storken, där fick jag ett först, sedan sa de inget om ett andra ul, på Us så frågade hon mej eftersom det inte inkommit någon remiss från storken så hon inte kunde boka in ett andra, fick ringa storken och fick ett till.
Men de sa inget om ett tredje ul.
När ska ni på erat andra? :)
Jag fick en sån där så man kan lysna hjärtljuden igår, underbart! Behöver man inte va lika nojjig längre att nått är fel.