• Emeliie89

gravida i linköping?! :)

Hej! Jag är gravid i vecka 11 och söker andra gravida i Linköping :) kanske kan gå promenader framöver och prata om saker vi funderar över :) vore kul att få kontakt med er!

• Svar på tråden gravida i linköping?! :)
  • sannax02
    lolca skrev 2010-04-09 12:20:41 följande:
    Vi köpte en begagnad barnvagn på blocket. Det är en emmaljunga, men inte den modellen som finns med i testet. Men det var inte rolig läsning det där.. Man vill ju att barnvagnen ska vara säker för ens guldklimp!
    Samma här, begagnad Emmaljunga, stor och stadig. Vi köpte också en liten lätt sulky-liknande vagn som passar till babyskyddet, har fått tips om att det är smidigt att ha när man ska iväg med bilen och inte behöver stora vagnen. Skrämmande testresultat, särskilt Teutonian som verkade kunna kollapsa om barnet själv kom åt spärren. Tror däremot att det är nästintill omöjligt att göra en hopfällbar vagn som inte GÅR att klämma fingrarna i, så där får man nog se upp oavsett märke och testresultat.
  • sannax02

Är det förresten någon som är intresserad av en fika nästa vecka? {#lang_emotions_cool}

• shora boludo shora

Åh, får jag hoppa in i tråden igen? Var med tidigare men har haft så mycket att göra och helt glömt av den...
    Jag mår rätt bra. Har haft lite ont i magen och svanken av och till den sista veckan. Och det känns helt plötsligt som att magen växer jättefort fast jag bara är i vecka 16. Men annars är det prima!

• shora boludo shora

Skriver in mej i listan också JUNI Sannax02 är beräknad till 8/6 och det är första barnet Katten77 är beräknad till 16/6 och det är första barnet lolca är beräknad till 17/6 och det är första barnet JULI Emily02 är beräknad till 7/7 och det är första.. AUGUSTI Cattiz H är beräknad till 13/8 och det är första barnet SEPTEMBER Honey1982 är beräknad till 14/9 och det är andra barnet Zelinra är beräknad till 27/9 och det är första barnet shora boludo shora är beräknad till 27/9 och det är första barnet OKTOBER Kithara är beräknad till 19/10 och det är andra barnet. NOVEMBER zebri är beräknad till 1/11 första barnet

• shora boludo shora
    shora boludo shora skrev 2010-04-09 16:55:30 följande:
    Skriver in mej i listan också JUNI Sannax02 är beräknad till 8/6 och det är första barnet Katten77 är beräknad till 16/6 och det är första barnet lolca är beräknad till 17/6 och det är första barnet JULI Emily02 är beräknad till 7/7 och det är första.. AUGUSTI Cattiz H är beräknad till 13/8 och det är första barnet SEPTEMBER Honey1982 är beräknad till 14/9 och det är andra barnet Zelinra är beräknad till 27/9 och det är första barnet shora boludo shora är beräknad till 27/9 och det är första barnet OKTOBER Kithara är beräknad till 19/10 och det är andra barnet. NOVEMBER zebri är beräknad till 1/11 första barnet
    Är tydligen helt handikappad när det gäller att kopiera... Vet inte hur jag lyckades riktigt. Nån som kan hjälpa? (: Vill inte bombardera tråden helt ju.
    Har bf 27/9.
  • zebri
    sannax02 skrev 2010-04-09 15:43:28 följande:
    Är det förresten någon som är intresserad av en fika nästa vecka?
    Jag går gärna med på fika :D
  • matteme

Hej alla!
    Har helt och hållet glömt bort denna underbara tråd..... nu blir det att följa den allt oftare ;)

• Honey1982

Vad finns det för bra fikaställen i Linköping? Är det gott om caféer där man får in barnvagnar?

♥ Adam 060123 ♥ Tvåan 100914 ♥
  • sannax02
    Honey1982 skrev 2010-04-12 13:17:40 följande:
    Vad finns det för bra fikaställen i Linköping? Är det gott om caféer där man får in barnvagnar?
    Claras Coffee och Stadsmissionens café ska visst vara bra ur barnvagnssynpunkt har jag hört. Har inte riktigt börjat tänka på barnvagnsvänlighet själv än ;)
Svar på tråden gravida i linköping?! :)