gravida i linköping?! :)
Hej! Jag är gravid i vecka 11 och söker andra gravida i Linköping :) kanske kan gå promenader framöver och prata om saker vi funderar över :) vore kul att få kontakt med er!
Hej! Jag är gravid i vecka 11 och söker andra gravida i Linköping :) kanske kan gå promenader framöver och prata om saker vi funderar över :) vore kul att få kontakt med er!
Är det förresten någon som är intresserad av en fika nästa vecka? 
Åh, får jag hoppa in i tråden igen? Var med tidigare men har haft så mycket att göra och helt glömt av den...
Jag mår rätt bra. Har haft lite ont i magen och svanken av och till den sista veckan. Och det känns helt plötsligt som att magen växer jättefort fast jag bara är i vecka 16. Men annars är det prima!
Skriver in mej i listan också JUNI Sannax02 är beräknad till 8/6 och det är första barnet Katten77 är beräknad till 16/6 och det är första barnet lolca är beräknad till 17/6 och det är första barnet JULI Emily02 är beräknad till 7/7 och det är första.. AUGUSTI Cattiz H är beräknad till 13/8 och det är första barnet SEPTEMBER Honey1982 är beräknad till 14/9 och det är andra barnet Zelinra är beräknad till 27/9 och det är första barnet shora boludo shora är beräknad till 27/9 och det är första barnet OKTOBER Kithara är beräknad till 19/10 och det är andra barnet. NOVEMBER zebri är beräknad till 1/11 första barnet
Hej alla!
Har helt och hållet glömt bort denna underbara tråd..... nu blir det att följa den allt oftare ;)
Vad finns det för bra fikaställen i Linköping? Är det gott om caféer där man får in barnvagnar?
När hade ni tänkt fika? Hänger gärna med ut.