• Emeliie89

gravida i linköping?! :)

Hej! Jag är gravid i vecka 11 och söker andra gravida i Linköping :) kanske kan gå promenader framöver och prata om saker vi funderar över :) vore kul att få kontakt med er!

• Svar på tråden gravida i linköping?! :)
  • Honey1982
    Emily02 skrev 2010-04-06 09:44:39 följande:
    Då kanske vi kan satsa på en fika inom en snar framtid.
    Det bästa är nog att vara ute i god tid så att så många som möjligt kan vara med.

Är det någon ska gå/går på Storkens föräldrakurs?
    ♥ Adam 060123 ♥ Tvåan 100914 ♥
  • sannax02
    Honey1982 skrev 2010-04-06 13:38:03 följande:
    Det bästa är nog att vara ute i god tid så att så många som möjligt kan vara med. Är det någon ska gå/går på Storkens föräldrakurs?
    Japp, nästa vecka tisdag eller onsdag skulle funka för mig.

Vi ska gå på Storkens kurs i maj. När ska du gå?
  • lolca
    sannax02 skrev 2010-03-25 13:19:52 följande:
    Hej alla nya och gamla! Det har börjat sparka rejält här, vaknade häromnatten av att någon gjorde dubbelsaltomortaler!  Ska gå ned i arbetstid om två veckor, ska bli skönt!!! Fyller på listan: Emily02 är beräknad till 7/7 och det är första.. Cattiz H är beräknad till 13/8 och det är första barnet Katten77 är beräknad till 16/6 och det är första barnet Kithara är beräknad till 19/10 och det är andra barnet. Sannax02 är beräknad till 8/6 och det är första barnet.
    Hej hej!
    Jag hoppar också in här! :) Jag väntar mitt första barn den 17 juni. Men det där vet man ju inte hur det blir.. Kan lika gärna bli innan eller i slutet!  Men jag fyller också på listan!

Emily02 är beräknad till 7/7 och det är första..
    Cattiz H är beräknad till 13/8 och det är första barnet
    Katten77 är beräknad till 16/6 och det är första barnet
    Kithara är beräknad till 19/10 och det är andra barnet.
    Sannax02 är beräknad till 8/6 och det är första barnet.
    lolca är beräknad till 17/6 och det är första barnet.
  • Honey1982
    sannax02 skrev 2010-04-06 17:07:44 följande:
    Vi ska gå på Storkens kurs i maj. När ska du gå?
    Jag ska dit den 26/4 och hoppas få lite info om det då. Är ju omföderska men eftersom vi kommer att vara nyinflyttade så vore det ju roligt att gå i en föräldragrupp ändå.
  • lolca

Är det någon av er som ska gå på kvinnohälsans föräldragrupp? Jag och min man ska dit på första träffen nästa vecka, den 14 april.

• zebri

Hej alla :)
    Linköpingbo här, har inte bott här så länge så känner inte så många här skulle va kul å träffa nytt folk man kan ta promenader med och fika :) jag och min sambo väntar vårt första barn i 1 november längtar :D

tänkte fylla på här också

JUNI
    Sannax02 är beräknad till 8/6 och det är första barnet

JULI

AUGUSTI

SEPTEMBER
    Honey1982 är beräknad till 14/9 och det är andra barnet

OKTOBER

NOVEMBER

zebri är beräknad till 1/11 första barnet

• Zelinra

Hej. Jag bor också i Linköping, är 28 år och ska få mitt första barn i slutet av september om allt går som beräknat. Vill gärna träffa fler i samma situation :).

JUNI
    Sannax02 är beräknad till 8/6 och det är första barnet
    lolca är beräknad till 17/6 och det är första barnet

JULI

AUGUSTI

SEPTEMBER
    Honey1982 är beräknad till 14/9 och det är andra barnet
    Zelinra är beräknad till 27/9 och det är första barnet

OKTOBER

NOVEMBER

zebri är beräknad till 1/11 första barnet

• lolca
    Cattiz H skrev 2010-04-09 12:03:50 följande:
    Vad kul att det är så många som börjar hitta hit! Är det förresten någon som börjat kika på barnvagn ännu? När man läser det här blir man ju lite orolig.... www.konsumentverket.se/Nyheter/Pressmeddeland.../
    Vi köpte en begagnad barnvagn på blocket. Det är en emmaljunga, men inte den modellen som finns med i testet.

Men det var inte rolig läsning det där.. Man vill ju att barnvagnen ska vara säker för ens guldklimp!
  • Honey1982
    Cattiz H skrev 2010-04-09 12:03:50 följande:
    Vad kul att det är så många som börjar hitta hit! Är det förresten någon som börjat kika på barnvagn ännu? När man läser det här blir man ju lite orolig....www.konsumentverket.se/Nyheter/Pressmeddeland.../
    Har inte beslutat om vi ska köpa en ny eller begagnad ännu. Känner inte behov av nån stor vagn nu, snarare en liten och smidig så vi har iaf bestämt märke och modell. Inköp blir dock efter RUL och flytt.
Svar på tråden gravida i linköping?! :)