gravida i linköping?! :)
Hej! Jag är gravid i vecka 11 och söker andra gravida i Linköping :) kanske kan gå promenader framöver och prata om saker vi funderar över :) vore kul att få kontakt med er!
Hej! Jag är gravid i vecka 11 och söker andra gravida i Linköping :) kanske kan gå promenader framöver och prata om saker vi funderar över :) vore kul att få kontakt med er!
Är det någon av er som ska gå på kvinnohälsans föräldragrupp? Jag och min man ska dit på första träffen nästa vecka, den 14 april.
Hej alla :)
Linköpingbo här, har inte bott här så länge så känner inte så många här skulle va kul å träffa nytt folk man kan ta promenader med och fika :) jag och min sambo väntar vårt första barn i 1 november längtar :D
tänkte fylla på här också
JUNI
Sannax02 är beräknad till 8/6 och det är första barnet
Katten77 är beräknad till 16/6 och det är första barnet
JULI
Emily02 är beräknad till 7/7 och det är första..
AUGUSTI
Cattiz H är beräknad till 13/8 och det är första barnet
SEPTEMBER
Honey1982 är beräknad till 14/9 och det är andra barnet
OKTOBER
Kithara är beräknad till 19/10 och det är andra barnet.
NOVEMBER
zebri är beräknad till 1/11 första barnet
Hej. Jag bor också i Linköping, är 28 år och ska få mitt första barn i slutet av september om allt går som beräknat. Vill gärna träffa fler i samma situation :).
JUNI
Sannax02 är beräknad till 8/6 och det är första barnet
Katten77 är beräknad till 16/6 och det är första barnet
lolca är beräknad till 17/6 och det är första barnet
JULI
Emily02 är beräknad till 7/7 och det är första..
AUGUSTI
Cattiz H är beräknad till 13/8 och det är första barnet
SEPTEMBER
Honey1982 är beräknad till 14/9 och det är andra barnet
Zelinra är beräknad till 27/9 och det är första barnet
OKTOBER
Kithara är beräknad till 19/10 och det är andra barnet.
NOVEMBER
zebri är beräknad till 1/11 första barnet
Vad kul att det är så många som börjar hitta hit! 
Är det förresten någon som börjat kika på barnvagn ännu? När man läser det här blir man ju lite orolig....
www.konsumentverket.se/Nyheter/Pressmeddelanden/Pressmeddelanden-2010/Uselt-resultat-i-barnvagnstest--ingen-blev-godkand/