gravida i linköping?! :)
Hej! Jag är gravid i vecka 11 och söker andra gravida i Linköping :) kanske kan gå promenader framöver och prata om saker vi funderar över :) vore kul att få kontakt med er!
Hej! Jag är gravid i vecka 11 och söker andra gravida i Linköping :) kanske kan gå promenader framöver och prata om saker vi funderar över :) vore kul att få kontakt med er!
Nu är jag i v 23 och det här med kläder börjar kännas lite trångt. Hur gör ni med kläder? vart handlar ni?
jag har tidigare handlat lite på Gina och satsat på lite större tunikor och så, vill ju inte köpa för mycket men samtidigt gapar garderoben tom och nu börjar mycket kännas trångt och obekvämt.
det här med mammakläder är så dyrt men vanliga kläder sitter inte alltid så snyggt heller...
Belly belt heter det!
Hej!
Jag hoppar gärna in i tråden. Är inte Linköpings-bo ännu, men flyttar upp i maj (både jag och sambon jobbar redan där).
Jag väntar andra barnet med BF i september och ser verkligen fram emot att vara mammaledig igen. Blivande storebror har redan hunnit bli fyra år.
Hur funkar det med MVC i Linköping, går alla till samma ställen eller är det på vårdcentralen som man tillhör?
Välkommen!
jag tror att de flesta går till Kvinnohälsan men jag har hört talas om ett privat ställe också, Storken som en klasskompis rekommenderade.. fast jag gillar Kvinnohälsan så jag har inte bytt.
Hej alla glada Linköpingsbor :)
Jag är ännu en ;)
Är så fruktansvärt spännande att läsa allt ni har skrivit och jag vill veta mer. HAr precis fått reda på att jag väntar en bebbe, som min sambo säger, i magen. Otroligt spännande men också jäkligt nervöst. Just nu går jag bara och oroar mig, en inre oro på något vis. Är i 5:e veckan bara så jag vet ännu inte så mycktet. Kroppen jobbar redan, och jag, iallafall, blir orolig när jag inte vet vad det är kroppen jobbar med, när man till exempel har ont vid ljumskarna. Men läste att kunde vara vävnaderna so spökar.
Jobbar här i linköping och har bott här sedan mars månad 2009.
Och vad jag förstår det som finns det fler som väntar bebis i novemner månad? ;P Spännande!
Jag går på storken..
Med 1:an gick jag på kvinnohälsan.
Hört det även ska finnas nått mer, men kan inte komma på vad det heter?
Är det nån av er som har eller ska göra 3D UL på Crocus?
Jag gjorde inte det med sonen, men eftersom det finns i Linköping så är jag väldigt sugen på att göra det den här gången även om det kostar lite. Tycker bilderna är så coola!