• Emeliie89

gravida i linköping?! :)

Hej! Jag är gravid i vecka 11 och söker andra gravida i Linköping :) kanske kan gå promenader framöver och prata om saker vi funderar över :) vore kul att få kontakt med er!

• Svar på tråden gravida i linköping?! :)
  • Emily02
    Kithara skrev 2010-02-22 17:33:33 följande:
    Jaha, vad roligt med fler örebroare, vart bodde ni där? Jag har vuxit upp i Varberga och Brickebacken, örebros små mini-getton. =) Jo det är kollektivet vi flyttar till, vi har vänner som bor i det så vi har rätt bra insikt i föreningen och det som krävs av en. Egentligen är enda kravet att man är värd för bokningspärm och nycklar ett par gånger/år sen är allt utöver det frivilligt. Att ha så många lokaler till hands i samma byggnad vi bor i är en så stort plus när man har barn att vi lockas dit. De har biljardrum, pub, filmrum med projektor, gymnastiksal, snickeri, krukmakeri, lekrum och massa annat. Sen finns ju lägenheter i stolplyckan som inte tillhör kollektivet, om man inte känner för sånt. =)
    Jag är dalkulla egentligen och flyttade till Örebro när jag var 23 men min sambo kommer från Vintrosa-hållet. Jag bodde på Hertig Karls Alle när jag bodde där.

Ja det är ju bra att ha lite insikt i vad det gäller. Jag läste lite om det och fattade det som du skrev men jag visste inte att det fanns riktigt så många lokaler. Jag såg något program och det verkade ju trevligt.
  • Ad Infinitum I det oändliga
    Emeliie89 skrev 2010-02-19 18:07:09 följande:
    Ja på tal om bostadsområden .. :) stolplyckan vet jag inget om men söker ju större lägenhet nu.. funderar på Johannelund.. vad tror ni om det? Är det mycket barn där?
    Bor i Johannelund nu fram till sommaren. Skönt med plaskdammen !!
    Även skogen som finns så nära, barnen älskar det!
  • Emeliie89
    Ad Infinitum I det oändliga skrev 2010-03-03 09:05:03 följande:
    Bor i Johannelund nu fram till sommaren. Skönt med plaskdammen !! Även skogen som finns så nära, barnen älskar det!
    Okej :D vart ska du bo efter sommaren? :)
  • Emeliie89
    Ad Infinitum I det oändliga skrev 2010-03-03 17:07:13 följande:
    Flyttar till ljungsbro i juni :)
    haha nää? där är jag uppvuxen :) flyttade därifrån för ett halvår sen. det är ett bra ställe :D
  • Ad Infinitum I det oändliga
    Emeliie89 skrev 2010-03-03 18:31:07 följande:
    haha nää? där är jag uppvuxen :) flyttade därifrån för ett halvår sen. det är ett bra ställe :D
    Okej, det är jag med, därför jag vill tillbaka ;) bra ställe för barnen!
  • Emeliie89

jaha, vilket sammanträffande :) jo det är riktigt bra :)

• Kithara

Oj, här har jag inte varit på länge. Har haft rätt fullt upp senaste tiden.
    Vilken mödravårdscentral går ni på? Jag har fått tid till inskrivning på kvinnohälsan nu, fick någon Pia Cederborg, någon som har henne? ville ha samma som förut men hon hade inga tider =(

• Emeliie89
    Kithara skrev 2010-03-04 19:24:43 följande:
    Oj, här har jag inte varit på länge. Har haft rätt fullt upp senaste tiden.Vilken mödravårdscentral går ni på? Jag har fått tid till inskrivning på kvinnohälsan nu, fick någon Pia Cederborg, någon som har henne? ville ha samma som förut men hon hade inga tider =(
    jag går på vanliga kvinnohälsan också. har christine båth, hon är riktigt bra :) vilken vecka är du i nu?
  • zebri

Verkar som om jag hittat rätt :D
    bor i linköping plusade den 28 :) är 22, har inte fattat att man e me barn än men d kommer nog :D

Svar på tråden gravida i linköping?! :)