• Emeliie89

gravida i linköping?! :)

Hej! Jag är gravid i vecka 11 och söker andra gravida i Linköping :) kanske kan gå promenader framöver och prata om saker vi funderar över :) vore kul att få kontakt med er!

• Svar på tråden gravida i linköping?! :)
  • lolca

Min almenacka är totalt fullspäckad den här veckan, så jag kan tyvärr inte följa med om ni fikar.

Får följa med nästa gång istället!

• sannax02
    Emily02 skrev 2010-04-12 21:45:26 följande:
    När hade ni tänkt fika? Hänger gärna med ut.
    Inget bestämt. Tror att Honey1982 och zebri var intresserade. När kan ni? Jag är ledig imorrn och på onsdag så för min del gärna dagtid då :)

Förslag: onsdag kl.11, Stadsmissionens café. Funkar det?

Lolca, trist att du inte hinner med. Vi får se till att boka in fler fikor!
  • Honey1982
    sannax02 skrev 2010-04-12 22:47:10 följande:
    Inget bestämt. Tror att Honey1982 och zebri var intresserade. När kan ni? Jag är ledig imorrn och på onsdag så för min del gärna dagtid då :)Förslag: onsdag kl.11, Stadsmissionens café. Funkar det?Lolca, trist att du inte hinner med. Vi får se till att boka in fler fikor!
    Jag är tyvärr fortfarande sjuk och i slutet av veckan har jag en hel del inplanerat så jag kan inte fika den här veckan
    ♥ Adam 060123 ♥ Tvåan 100914 ♥
  • Emily02
    sannax02 skrev 2010-04-12 22:47:10 följande:
    Inget bestämt. Tror att Honey1982 och zebri var intresserade. När kan ni? Jag är ledig imorrn och på onsdag så för min del gärna dagtid då :)Förslag: onsdag kl.11, Stadsmissionens café. Funkar det?Lolca, trist att du inte hinner med. Vi får se till att boka in fler fikor!
    Jag jobbar ons-fre så dagtid skulle inte funka för mig, annars är dagtid ofta bra på mån-tis när jag har skola med lite mer flexibilitet..

Om ni ändå går på onsdag så hoppas jag på nästa gång det blir fika..
  • sannax02
    Emily02 skrev 2010-04-13 18:09:36 följande:
    Jag jobbar ons-fre så dagtid skulle inte funka för mig, annars är dagtid ofta bra på mån-tis när jag har skola med lite mer flexibilitet.. Om ni ändå går på onsdag så hoppas jag på nästa gång det blir fika..
    Ok, vi kanske ska ge upp fikaplanerna för denna vecka och sikta på att få ihop något nästa vecka istället. Tisdag e.m. till exempel? {#lang_emotions_smile}
  • zebri
    sannax02 skrev 2010-04-13 19:35:48 följande:
    Ok, vi kanske ska ge upp fikaplanerna för denna vecka och sikta på att få ihop något nästa vecka istället. Tisdag e.m. till exempel?
    Med tanken på att jag e sjukskriven för tillfälle så kan jag när som helst nästa vecka :)
  • Emily02
    sannax02 skrev 2010-04-13 19:35:48 följande:
    Ok, vi kanske ska ge upp fikaplanerna för denna vecka och sikta på att få ihop något nästa vecka istället. Tisdag e.m. till exempel?
    tisdag em 20/4 passar mig bra. jag har studiedag hela dagen så jag är fri att styra min tid :)
  • EnAnka

Hej alla!

Verkar vara en jätterolig tråd det här! Jag har just blivit medlem på familjeliv och letar efter lite nya kontakter i Linköping. Bor med min sambo, pluggar, fyller snart 20 och väntar vårt första barn 21 juni.

Ser att det är fika på gång också! Hänger gärna på den direkt om det går. Eftersom jag pluggar är jag generellt sett ganska flexibel. Onsdag och fredag nästa vecka är väl inte optimalt, annars verkar de övriga eftermiddagarna fria! Ser att torsdag vid lunch kommit upp som förslag, vilket för min del absolut skulle fungera!

Uppdaterar listan också.

JUNI
    Sannax02 är beräknad till 8/6 och det är första barnet
    Katten77 är beräknad till 16/6 och det är första barnet
    lolca är beräknad till 17/6 och det är första barnet
    EnAnka är beräknad till 21/6 och det är första barnet

JULI
    Emily02 är beräknad till 7/7 och det är första..

AUGUSTI
    Cattiz H är beräknad till 13/8 och det är första barnet

SEPTEMBER
    Honey1982 är beräknad till 14/9 och det är andra barnet
    Zelinra är beräknad till 27/9 och det är första barnet
    shora boludo shora är beräknad till 27/9 och det är första barnet

OKTOBER
    Kithara är beräknad till 19/10 och det är andra barnet.

NOVEMBER
    zebri är beräknad till 1/11 första barnet

Mvh N

• Kithara
    Honey1982 skrev 2010-04-12 13:17:40 följande:
    Vad finns det för bra fikaställen i Linköping? Är det gott om caféer där man får in barnvagnar?
    De flesta fikaställen funkar bra med barnvagnar, men mest barnvänligt är nog Claras som ligger nära ån fast ändå i stan om man säger. De har massor av stolar och en barnvagnsparkering innanför entrén.
    Gränden mitt i stan har också stolar och skötbord och man får plats med vagn, de har också uteservering. Linds och även cafét inne på filbyter går att få plats på med barnvagn också, däremot kanske det inte finns lika många barnstolar där och inga toaletter att tala om.... =)

Jag är gärna med på fika om det går den dagen ni bestämmer, har flytt, dagis och jobb att passa så det beror helt på men torsdag vid lunch skulle nog funka, men då blir det lunch istället för fika för min del. =D
Svar på tråden gravida i linköping?! :)