gravida i linköping?! :)
Hej! Jag är gravid i vecka 11 och söker andra gravida i Linköping :) kanske kan gå promenader framöver och prata om saker vi funderar över :) vore kul att få kontakt med er!
Hej! Jag är gravid i vecka 11 och söker andra gravida i Linköping :) kanske kan gå promenader framöver och prata om saker vi funderar över :) vore kul att få kontakt med er!
Hej! Jag bor också i Linköping och ska ha en liten bebis i mitten av augusti.
Jag har också märkt att kläderna börjar bli lite trånga nu, speciellt byxorna! Jag köpte två par mammabyxor från LaRedoute som jag gillar mycket (med låg midja), och så tycker jag att H&M har en hel del fint till ett vettigt pris.
)
BikBok och Gina Tricot har jättemycket snyggt som man kan använda länge (jag kunde ha deras storlek S hela förra graviditeten). Jag rekommenderar verkligen leggings som går över magen, HM har jättesköna mamma-leggings!
Här syns bebiskulan rejält nu, men jag väntar ju nummer två. Min mage ser ut som den gjorde i vecka 25 med sonen!
Hej allihop!
Jag bor också i Linköping, i Vimanshäll, är 31 och väntar mitt första i början av juni. Går på Storken, helt ok men har inte så mkt att jämföra med :)
Jobbar heltid men ska gå ner på halvtid snart för att hinna fixa lite hemma innan bebisen kommer, ska bli underbart skönt!
Det finns ett par trådar till för blivande Linköpingsmammor men de verkar vara lite längre gångna.
Hur mår ni allihop? Det är lite tyst i tråden.
Idag har jag ringt till Storken och bokat tid, men ska inte gå på kontroll förräns i vecka 20 ungefär i samband med flytten.
Hur är det med babyaffärer i Linköping? Har hört att de är bättre i Norrköping.
Hej på er allihopa.
Här är en 27-årig blivande första-mamma. Ska ha den 1/8. En liten kille såg dom på andra ultraljudet.
Vore kul att få lite kontakt med andra blivande mammor i linköping.
Någon som ska ha i mitten/slutet av sommaren?
/Nea