• Emeliie89

gravida i linköping?! :)

Hej! Jag är gravid i vecka 11 och söker andra gravida i Linköping :) kanske kan gå promenader framöver och prata om saker vi funderar över :) vore kul att få kontakt med er!

• Svar på tråden gravida i linköping?! :)
  • EnAnka
    Kithara skrev 2010-04-18 18:56:17 följande:
    De flesta fikaställen funkar bra med barnvagnar, men mest barnvänligt är nog Claras som ligger nära ån fast ändå i stan om man säger. De har massor av stolar och en barnvagnsparkering innanför entrén. Gränden mitt i stan har också stolar och skötbord och man får plats med vagn, de har också uteservering. Linds och även cafét inne på filbyter går att få plats på med barnvagn också, däremot kanske det inte finns lika många barnstolar där och inga toaletter att tala om.... =) Jag är gärna med på fika om det går den dagen ni bestämmer, har flytt, dagis och jobb att passa så det beror helt på men torsdag vid lunch skulle nog funka, men då blir det lunch istället för fika för min del. =D
    Ja vid lunch blir det nog lunch även för min del:)
  • Kithara
    EnAnka skrev 2010-04-18 19:00:51 följande:
    Ja vid lunch blir det nog lunch även för min del:)
    =P
  • sannax02

Jag jobbar fram till lunch på torsdag men skulle nog hinna till stan till ca 12.45. Om ni andra träffas tidigare så kan jag ju droppa in så snart jag hinner. Skulle vara kul att få ihop en fika/lunch till slut! :)

• EnAnka

Ja jag har ingen brådska. Jag kan när som helst efter klockan 11.00 i princip, fast då är transporttid borträknad, så efter 11.30 då kanske. Kan även fylla ut tiden efter det med att plugga så jag kan när som helst!

• lolca

Lunch på torsdag fungerar inte för mig! Jag jobbar och sliter och kommer att göra det några veckor till. Men jag följer gärna med och fikar någon eftermiddag när ni känner för det!

• Emily02
    lolca skrev 2010-04-19 22:02:20 följande:
    Lunch på torsdag fungerar inte för mig! Jag jobbar och sliter och kommer att göra det några veckor till. Men jag följer gärna med och fikar någon eftermiddag när ni känner för det!
    Jag säger samma sak.. jobbar fortfarande och då på ons-fre i Norrköping så det går inte att komma ifrån så lätt.

Men gärna en sen eftermiddagsfika.
  • Honey1982

Jag måste tyvärr ha med mig sonen på torsdag upp till Linköping och han tycker inte att det är så roligt att sitta stilla och fika. 
    Jag satsar gärna på en lunch/fikadejt lite längre fram, gärna efter att vi har flyttat upp.

♥ Adam 060123 ♥ Tvåan 100914 ♥
  • Kithara

Så blir det någon lunch på torsdag?

Lunch Claras eller Stadsmissionen Tors kl.11.30-12

Kithara

• EnAnka

Det verkar ju inte vara jättemånga som kan vi lunch. Ska vi skjuta på det till eftermiddagen i stället kanske? Det verkar ju vara fler som kan då.

• Kithara
    EnAnka skrev 2010-04-20 14:12:05 följande:
    Det verkar ju inte vara jättemånga som kan vi lunch. Ska vi skjuta på det till eftermiddagen i stället kanske? Det verkar ju vara fler som kan då.
    Ok, då får jag hoppa till nästa gång, kan bara vid lunch tyvärr =( Men det kommer ju fler tillfällen säkert =D
Svar på tråden gravida i linköping?! :)