gravida i linköping?! :)
Hej! Jag är gravid i vecka 11 och söker andra gravida i Linköping :) kanske kan gå promenader framöver och prata om saker vi funderar över :) vore kul att få kontakt med er!
Hej! Jag är gravid i vecka 11 och söker andra gravida i Linköping :) kanske kan gå promenader framöver och prata om saker vi funderar över :) vore kul att få kontakt med er!
Jag jobbar fram till lunch på torsdag men skulle nog hinna till stan till ca 12.45. Om ni andra träffas tidigare så kan jag ju droppa in så snart jag hinner. Skulle vara kul att få ihop en fika/lunch till slut! :)
Ja jag har ingen brådska. Jag kan när som helst efter klockan 11.00 i princip, fast då är transporttid borträknad, så efter 11.30 då kanske. Kan även fylla ut tiden efter det med att plugga så jag kan när som helst!
Lunch på torsdag fungerar inte för mig! Jag jobbar och sliter
och kommer att göra det några veckor till. Men jag följer gärna med och fikar någon eftermiddag när ni känner för det!
Jag måste tyvärr ha med mig sonen på torsdag upp till Linköping och han tycker inte att det är så roligt att sitta stilla och fika.
Jag satsar gärna på en lunch/fikadejt lite längre fram, gärna efter att vi har flyttat upp.
Så blir det någon lunch på torsdag?
Lunch Claras eller Stadsmissionen Tors kl.11.30-12
Kithara
Det verkar ju inte vara jättemånga som kan vi lunch. Ska vi skjuta på det till eftermiddagen i stället kanske? Det verkar ju vara fler som kan då.