gravida i linköping?! :)
Hej! Jag är gravid i vecka 11 och söker andra gravida i Linköping :) kanske kan gå promenader framöver och prata om saker vi funderar över :) vore kul att få kontakt med er!
Hej! Jag är gravid i vecka 11 och söker andra gravida i Linköping :) kanske kan gå promenader framöver och prata om saker vi funderar över :) vore kul att få kontakt med er!
Jag kan också bara eftermiddagar. Jobbar till 16-17 varje dag förutom tisd då jag jobbar till 15. Så en em/kvällsfika skulle funka för mig. Eller så kan man ju ta det på en helgdag.
En helg kanske är det lättaste att få till?
Det kanske kan vara svårt att hitta en tid som passar alla. Vi kan ju hoppas på att hinna ordna fler än en fika/lunch men det är klart att ju fler som kan desto trevligare! :) För min del hade det funkat med lunch imorgon men jag antar att den är avblåst nu eller vad säger ni? Helg kan också passa för min del, men just denna helg har jag fullt upp.
Jag kan när som helst i princip=) I alla fall imorgon eller helgen, lite osäker på fredagen men den har ju inte ens varit uppe för diskussion så jag kommer när det finns en tid!
Hallå!
Tycker det har dött lite här - jättetråkigt ju! Nu tycker jag vi får fixa en tid för fika för det vore ju så tråkigt om det inte blir av! Här kommer några förslag på tider nästa vecka som jag kan på:
Måndag - Hela dagen
Torsdag - Hela dagen
Söndag - Hela dagen
Vad säger ni? Några som passar? Om vi får ihop en 4-5 st kan vi väl köra oavsett om inte precis alla kan så kan vi ju ha fler gånger!
Tisdag och torsdag eftermiddag funkar för mig!
Tisdag eftermiddag och hela söndagen funkar för mig...
Hej!
Far jag vara med er?
Jag bor inte i Linköping nu, men är född och uppvuxen straxt utanför Linköping. I juli flyttar vi "hem" till Linköping igen om allt gar enligt planerna, letar lägenhet för fullt.
Har ett barn som är 15 manader nu och andra är beräknat till slutet av september/början av oktober (förstar inte riktigt hur min läkare har räknat, maste fraga nästa gang).
Vart i Linköping bor ni?