• Swweetiie

bf-juni västerås

Hej!

BF-Juni för oss Västeråsare, här kan vi tala om allt och lite till!

Ny tråd, då den andra gått ut!

Hoppas allt är toppen med alla {#lang_emotions_gravid}

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 10:48
    Lägger till BF-listan så alla kan se den lite lättare!

BF 9 maj- Hippygirl
    BF 16 maj- Subj4401 (Susanne)
    BF 22 maj - Bezilia (Anna)
    BF 28 maj- vikh(sara)
    BF 8 juni - Plogen
    BF 9 juni - Nihao
    BF 9 juni - Shia
    BF 10 juni - MaraFara
    BF 11 juni - Swweetiie
    BF 17 juni - Happy73
    BF 19 Juni - Sussi81
    BF 22 juni - Lizzzen
    BF 24 juni- Jolinsfaster
    BF 24 juni- MumsMaräng
    BF 24 juni- mmjohanna
    BF 25 Juni - Angen

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-16 11:57
    BF 9 maj- Hippygirl
    BF 28 maj- vikh(sara)
    BF 1 juni - perni80
    BF 8 juni - Plogen
    BF 9 juni - Nihao
    BF 9 juni - Shia
    BF 10 juni - MaraFara
    BF 11 juni - Swweetiie
    BF 17 juni - Happy73
    BF 19 Juni - Sussi81
    BF 22 juni - Lizzzen
    BF 24 juni- Jolinsfaster
    BF 24 juni- MumsMaräng
    BF 24 juni- mmjohanna
    BF 25 Juni - Angen

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-22 14:08
    BF 9 maj- Hippygirl
    BF 17 maj - trasis
    BF 28 maj- vikh(sara)
    BF 1 juni - perni80
    BF 8 juni - Plogen
    BF 9 juni - Nihao
    BF 9 juni - Shia
    BF 10 juni - MaraFara
    BF 11 juni - Swweetiie
    BF 17 juni - Happy73
    BF 19 Juni - Sussi81
    BF 21 juni - vårt lilla hjärta
    BF 22 juni - Lizzzen
    BF 24 juni- Jolinsfaster
    BF 24 juni- MumsMaräng
    BF 24 juni- mmjohanna
    BF 25 Juni - Angen

• Svar på tråden bf-juni västerås
  • angeni

Råkar ni andra med ut för att folk säger att det är väl inte lång tid kvar nu? Och när man säger 2 månader att folk tappar hakan och säger är det en eller två? Eller har de räknat fel..

Alla jag möter stirrar på min mage och frågar.. Jag håller på att bryta ihop på det. Tycker det är så jobbigt och jag har ju 2 månader kvar Blä!

• Addisen

<!-- /* Style Definitions */ p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal {mso-style-parent:""; margin:0cm; margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:12.0pt; font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-font-family:"Times New Roman";} @page Section1 {size:595.3pt 841.9pt; margin:70.85pt 70.85pt 70.85pt 70.85pt; mso-header-margin:35.4pt; mso-footer-margin:35.4pt; mso-paper-source:0;} div.Section1 {page:Section1;} -->

God morgon tjejer,

Ja, vi får väl se när han väljer att titta ut, det har iaf inte hänt nåt sen igår, inte ens en lite förvärk...tror nästan att jag kommer gå över tiden {#lang_emotions_frown}

För min del få han gärna komma idag!

Jag tror att HippYgirl kommer hinna före mig! Men idag är jag iaf nere på ensiffrigt! 9 dagar kvar till BF {#lang_emotions_sunny}

Nihao
    Va kul att va kan vara hemma hos er på söndag! Fika låter toppen tycker jag, vi kan väl köra på knytis igen, eller?
    Jag lägger till listan igen så får ni fylla i va ni vill ta med.

Söndag 9/5
    Bezilia (Anna)
    Lady of Baqueta (Annika) (kanelbullar)
    HippYgirl (Elin)
    MaraFara (Sara)
    Perni80 (Pernilla)
    Jolinsfaster (Ulrika)
    Nihao (Emma)
    skuggspel(sanna)
    Mumsmaräng
    Plogen

Vi ses på Bredbar kl 13.00! (några av er iaf{#lang_emotions_wink})

• Plogen

Angeni: det råkar jag också ut för! Folk frågar hur långt jag har kvar, och sen säger dom, "jaså det är så pass i alla fall. Är du säker på att det bara är en?" Och jag kanske också har två månader kvar, om jag får gå så länge som till midsommar vilket min bm trodde!

Lady B: Spännande i alla fall! Vad skönt att ha det så nära ändå, jag tycker att jag har jättelångt kvar!

• perni80

Hej tjejer!

Synd att jag missade fikan idag. Jag som är ledig på måndagar. Ja, ja, vi ska ju ses på söndag iaf {#lang_emotions_laughing}

Lady B: Spännande!! Hippy: Vad skönt att akupunkturen har hjälp dig! Nu är det inte långt kvar!

Jag var i Tällberg i helgen med min man och lyxade. Fick 60 minuters gravidmassage, 20 min ansiktsbehandling, 3-rätters och bo i svit. Hur härligt som helst. Idag har jag tvättat bäbis kläder. Mysigt. Nu börjar det närma sig och jag känner mig redo nu. Fast det är  ju 29 dagar kvar till BF.

Nihao:
    Va kul att va kan vara hemma hos er på söndag! Jag tycker oxå att vi kan köra lite knytis.

Söndag 9/5
    Bezilia (Anna)
    HippYgirl (Elin)
    MaraFara (Sara)
    Perni80 (Pernilla) nån typ att kaka, typ kola snittar (leila så klart! {#lang_emotions_smile})
    Jolinsfaster (Ulrika)
    Nihao (Emma)
    skuggspel(sanna)
    Mumsmaräng
    Plogen

Vilken härligt dag dethar varit! Hoppas att ni alla mår bättre och kan sova. Som tur är har jag inga problem än så länge (peppar, peppar, ta i trä)

Kram på er

• Plogen

Fikaknytis blir väl perfekt! Ska bli jättekul att träffa alla igen!

Söndag 9/5 kl 15
    Bezilia (Anna)
    HippYgirl (Elin)
    MaraFara (Sara)
    Perni80 (Pernilla)
    Jolinsfaster (Ulrika)
    Nihao (Emma)
    skuggspel(sanna)
    Mumsmaräng
    Plogen - några slags kakor

• Plogen

Jag missade ditt inlägg Perni, jag lägger in listan igen:

Söndag 9/5 kl 15
    Bezilia (Anna)
    HippYgirl (Elin)
    MaraFara (Sara)
    Perni80 (Pernilla) nån typ att kaka, typ kola snittar (leila så klart! {#lang_emotions_smile}
    Jolinsfaster (Ulrika)
    Nihao (Emma)
    skuggspel(sanna)
    Mumsmaräng
    Plogen - några slags kakor (antagligen inte Leila, men hoppas att dom går att äta ändå!)

• Plogen

Perni: vilken lyxhelg! Nu är vi avis allihop tror jag!

• angeni

Idag har vi varit på ultraljud för att kolla bebis njurar. Lillkillens njurbäcken var lite vidgat på gräsen till vad som är normalt så när bebis är född blir det ultraljud på njurar och urinvägar.
    Vi som hittills bara hört att de inte kan se något. Så idag så ser de lite... Blä! Men skönt att det kollades upp.
    Vi bad även om viktuppskattning och bebis väger straxt under 2 kg och har en tillväxt på 93% vilket jag antar är under normala?
    Så bara magen som är stor och inte bebis.

Perni: Jag vill med åka till Tällberg. Har tjatat lite på sambon. Vad kostar det att åka dit en helg med lite lyx?

Plogen: Skönt att inte vara ensam:) Visst var din mage med över kurvan?

• MaraFara

Hörni, är det ngn av er som behöver en madrass inkl bäddmadrass till spjälsäng med mått 60*120 cm.. Jag, mitt jävla pucko, köpte madrass på IKEA (Vyssja skönt och Vyssja tröst) i tron om att alla sängar var av standardmått, men nu när jag ska lägga i madrassen så upptäcker jag att min spjälsäng är 55*115 cm så nu står jag med en sprillans ny madrass+bäddmadrass.. Nypris är 598:-, men jag säljer det för 250:-..

Svar på tråden bf-juni västerås