• Swweetiie

bf-juni västerås

Hej!

BF-Juni för oss Västeråsare, här kan vi tala om allt och lite till!

Ny tråd, då den andra gått ut!

Hoppas allt är toppen med alla {#lang_emotions_gravid}

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 10:48
    Lägger till BF-listan så alla kan se den lite lättare!

BF 9 maj- Hippygirl
    BF 16 maj- Subj4401 (Susanne)
    BF 22 maj - Bezilia (Anna)
    BF 28 maj- vikh(sara)
    BF 8 juni - Plogen
    BF 9 juni - Nihao
    BF 9 juni - Shia
    BF 10 juni - MaraFara
    BF 11 juni - Swweetiie
    BF 17 juni - Happy73
    BF 19 Juni - Sussi81
    BF 22 juni - Lizzzen
    BF 24 juni- Jolinsfaster
    BF 24 juni- MumsMaräng
    BF 24 juni- mmjohanna
    BF 25 Juni - Angen

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-16 11:57
    BF 9 maj- Hippygirl
    BF 28 maj- vikh(sara)
    BF 1 juni - perni80
    BF 8 juni - Plogen
    BF 9 juni - Nihao
    BF 9 juni - Shia
    BF 10 juni - MaraFara
    BF 11 juni - Swweetiie
    BF 17 juni - Happy73
    BF 19 Juni - Sussi81
    BF 22 juni - Lizzzen
    BF 24 juni- Jolinsfaster
    BF 24 juni- MumsMaräng
    BF 24 juni- mmjohanna
    BF 25 Juni - Angen

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-22 14:08
    BF 9 maj- Hippygirl
    BF 17 maj - trasis
    BF 28 maj- vikh(sara)
    BF 1 juni - perni80
    BF 8 juni - Plogen
    BF 9 juni - Nihao
    BF 9 juni - Shia
    BF 10 juni - MaraFara
    BF 11 juni - Swweetiie
    BF 17 juni - Happy73
    BF 19 Juni - Sussi81
    BF 21 juni - vårt lilla hjärta
    BF 22 juni - Lizzzen
    BF 24 juni- Jolinsfaster
    BF 24 juni- MumsMaräng
    BF 24 juni- mmjohanna
    BF 25 Juni - Angen

• Svar på tråden bf-juni västerås
  • HippYgirl
    Grattis Lady!!! :) va roligt att dom får samma födelsedag också!! :)

idag har lillfisen varit på stan för första gången och varit på resturang hann han också med :) gu va svårt det är att komma fram med tvillingvagn på vissa ställen :/

nu lutar det åt en Sam Alexander Kohlin här :) börjar bli svårt att inte ha något namn alls nu :(
  • HippYgirl

Förresten, någon som är sugen på en hund? en bordercollie med lite lab och lite golden i sig. han heter zingo och blir 5år 3 sep. hel mysig men mina föräldrar har haft lite för lös uppfostran med honom. men han har väldigt lätt att lära. han har allt, bilbur, säng, koppel, linor, flytväst, leksaker. det han inte har är en ägare med tid nu när mina föräldrar separerat. han vill bara vara älskad och hos någon som vill och har tid.

• Plogen

Hippy: innan min man får se ditt inlägg (han läser nämligen tråden ibland!) så svarar jag att vi har bestämt oss för att vänta med hundköp något/några år!

Jolins faster: vi pratade lite om bärsjal på förra träffen, dom som hade provat det var inte direkt nöjda med den. Jag funderar dock på att skaffa en i alla fall, jag tycker det verkar mysigt. Om jag fattat rätt så kan man få lite hjälp med att knyta den på BB. En kompis till mig ångrade att hon inte köpte en sjal diekt när ehnnes dotter var nyfödd, hon skaffade senare och tyckte den var bra.

• Plogen

Här har dom bärsjalar i ekologisk bomull som jag är lite sugen på:

www.minimundus.se

Dom har också andra grejer i ekologisk bomull. Jag funderar på att beställa några filtar och plastad frotté.

• MaraFara
    Å jag ber verkligen om ursäkt, men jag har absolut ingen ork till att stå å baka.. Därför tar jag med mig färdiga chokladbollar, dvs jag låter kakfabriken baka :)..

Söndag 9/5 kl 15
    Bezilia (Anna) Brownies
    Lady of Baqueta (Annika) (kanelbullar)
    HippYgirl (Elin) - namnlös men gosvänlig bebis! :)
    MaraFara (Sara) - chokladbollar
    Perni80 (Pernilla) nån typ att kaka, typ kola snittar (leila så klart!
    Jolinsfaster (Ulrika) - jordnötskakor eller hallonstänger
    Nihao (Emma)
    skuggspel(sanna)
    Mumsmaräng Hmmm.... Frukt?
    Plogen - några slags kakor (antagligen inte Leila, men hoppas att dom går att äta ändå!)
    Shia(Frida)-hittar på ngt ;) 
  • shia

Lady B: suuuper grattis! vad härligt att han äntligen är här. Måste ju hålla med de andra tjejerna och säga att det är mycket häftigt att vi har två bebisar här på tråden med samma födelsedag. Hoppas att både son ,mor och far mår bra, och hoppas att både du och Elin orkar komma på söndag så vi får se de små underverken :)

• skuggspel

Men oj!!
    Har varit i det närmaste internetlös i stugan och kom hem för att läsa att det inte bara kommit en utan två bebisar!

Grattis HippY och Lady! Oj va jag vill höra allt om era förlossningar!! Och titta på bebisar såklart! (Handsprit kan vara bra med så nya pyren om man ska träffa mycket folk..)

Jag vet inte vad jag tar med mig på söndag men det blir nog bra ändå. Jo, jag tar förhoppningsvis/antagligen med mig min vänninna Malin men någonting ätbart är ju också bra.

Angeni: Jag har bf 30 JULI så jag skulle nog säga att jag ligger sist hittils..

• shia

åhhh, vad drygt. 4:e natten men orolig sömn. har vaknat vid 02-tiden och har bara legat i sängen vaken:( Tycker inte om att jag måste gå till jobbet , jag vill vara LEDIG. Nu har vi dessutom huuuur mycket som helst att göra och kunderna verkar inte ta hänsyn till att jag är i 8:e månanden , utan jag ska springa på som vanligt, jag är ju trött och vill sova !!! ...så , vad skönt , nu fick jag avreagera mig lite{#lang_emotions_smile}

• Nihao

Ghaaaa. Jag skrev just ett inlägg som bara försvann!! Bajjj.
    Vill såklart gratulera Lady B en massa, härligt att han ville ut iaf!
    Kul att ni vill komma trots liten ålder på barnen, vi har massor handsprit (pumpflaskor, jag gillar inte dagismagsjukor) om någon är orolig och har önskat att våra barn inte är här när ni alla kommer. Längtar att få se gruppens första bäbisar. :)

Shia: Fasen vad drygt att inte få sova. Jag sover också mycket lättare nu, det har nog med att det närmar sig att göra. Inom 5 veckor har vi nog också våra små i famnen. Det kommer gå jättefort! Kul att du kommer på söndag också.

Mara: Gha, känn inga pretto-krav, ta bara med nåt om du vill o orkar. Köpebollar är ju jättegott. :) O annars lär det finnas sött o gott så det räcker ändå, inga krav nu.

Vi verkar bli ca 11 pers på söndag. Kul kul! Inboxar adress o info till er.

Jag har två veckors jobb kvar nu, känns alldeles lagom. Längtar efter ett års icke-jobb!

Svar på tråden bf-juni västerås