• Swweetiie

bf-juni västerås

Hej!

BF-Juni för oss Västeråsare, här kan vi tala om allt och lite till!

Ny tråd, då den andra gått ut!

Hoppas allt är toppen med alla {#lang_emotions_gravid}

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 10:48
    Lägger till BF-listan så alla kan se den lite lättare!

BF 9 maj- Hippygirl
    BF 16 maj- Subj4401 (Susanne)
    BF 22 maj - Bezilia (Anna)
    BF 28 maj- vikh(sara)
    BF 8 juni - Plogen
    BF 9 juni - Nihao
    BF 9 juni - Shia
    BF 10 juni - MaraFara
    BF 11 juni - Swweetiie
    BF 17 juni - Happy73
    BF 19 Juni - Sussi81
    BF 22 juni - Lizzzen
    BF 24 juni- Jolinsfaster
    BF 24 juni- MumsMaräng
    BF 24 juni- mmjohanna
    BF 25 Juni - Angen

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-16 11:57
    BF 9 maj- Hippygirl
    BF 28 maj- vikh(sara)
    BF 1 juni - perni80
    BF 8 juni - Plogen
    BF 9 juni - Nihao
    BF 9 juni - Shia
    BF 10 juni - MaraFara
    BF 11 juni - Swweetiie
    BF 17 juni - Happy73
    BF 19 Juni - Sussi81
    BF 22 juni - Lizzzen
    BF 24 juni- Jolinsfaster
    BF 24 juni- MumsMaräng
    BF 24 juni- mmjohanna
    BF 25 Juni - Angen

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-22 14:08
    BF 9 maj- Hippygirl
    BF 17 maj - trasis
    BF 28 maj- vikh(sara)
    BF 1 juni - perni80
    BF 8 juni - Plogen
    BF 9 juni - Nihao
    BF 9 juni - Shia
    BF 10 juni - MaraFara
    BF 11 juni - Swweetiie
    BF 17 juni - Happy73
    BF 19 Juni - Sussi81
    BF 21 juni - vårt lilla hjärta
    BF 22 juni - Lizzzen
    BF 24 juni- Jolinsfaster
    BF 24 juni- MumsMaräng
    BF 24 juni- mmjohanna
    BF 25 Juni - Angen

• Svar på tråden bf-juni västerås
  • Bezilia

Lady B: Åh vad spännande. Förstår att det är jobbigt och frustrerande! Men skönt att du fick vila upp dig i natt iallafall! Hoppas att det går lite fortare när det sätter igång igen. Heja Frank!
    Hur kändes det vär värkarna satte  igång? Jag antar att det inte var något tvivel om att det var värkar, eller?

En bamsekram från mig!!!! Tänker på dig!

• Jolinsfaster

Lycka till Lady! Gud vad spännande! Hoppas att han vill komma ut idag. Då får han ju ett snyggt födelsedatum: 100505. Håller tummarna för det. Du fixar det här!

• perni80

Lycka till Lady B!!! Hoppas att allt kommer att gå toppen. Tror att lilla Frank kommer idag!!! Tänker på er massor! Du kommer att klara det här galant :)

Bamse kramar från mig!!!!

• angeni

Lady B: Hoppas att allt går bra och lille Frank nu är på gång till er

• shia

Lady B: åhh, lycka till.Allt kommer att gå toppen bra, håller tummarna för er !! {#lang_emotions_flower}

• HippYgirl

Jag hann först iaf! Mötte Lady B igår morse utanför förlossningen när hon blev hem skickad. Sen kom dom tillbaka och Alex såg dom några gånger i dagrummet.

Själv fick jag värkar 04.20 på tisdag morgon och vattnet gick 05.30. Vi kom in och blev inskrivna runt 7.30. Vid 14 stod jag inte ut längre och fick lustgas, var då öppen 3cm. kl 17 skrek jag som en gris och var bara öppen 4 ck men fick min efterlängtade epudral! :) Jag var människa igen till ca 19 sen vart värkarna bara jobbigare och jobbigare igen så min bästa kompis herr lustgas var med mig hela tiden. dom kollade igen vid 20, då hade jag kommit till 6 cm. När klockan var ca 23 kände jag att nu är det något som är på väg ut , dom tittade då och jag var helt öppen, och 00.20 imorse kom en fin liten pojk på 50cm och 3295gr :) Vi kom hem för ungefär 2 timmar sen och nu ligger pappa med son i soffan och sover så sött :) Leah går runt, pekar och säger: Bäbi :) Alfons säger att han får inte lyfta men klappa och han älskar sin lillebror som han tycker ska heta Ove (dom hade sagt det på dagis igår). men just nu lutar det lite åt Viktor om jag bara får med Alex på det *ler*

Lady:  hoppas lille Frank kommer snart!!

• angeni

Hippygirl: Grattis till pojken:) Skönt at det gått så fort! Känns skönt att komma hem så fort denna gången kan jag tänka mig och att du slapp Help! Hoppas du får igenom Viktor, väldigt fint namn:)

Måste säga att det är häftigt att första bebisen är här. Nu är det bara att vänta ett tag till på vår då jag är sist ut:(

• Bezilia

Åh grattis Happy!!!!!!! Nu sitter jag här hemma och blir alldeles tårögd! Vad underbart! Så skönt att ni nu kan släppa alla farhågor ni hade kvar sedan förra förlossningen och förhoppningsvis slipper du den där förbannade ischiasen nu!

Grattis!!!!!

• MaraFara

Hippy.. Jättegrattis till lilla "Ove".. Gud, vad kul.. Å nu längtar man ju absolut inte ännu mer efter sitt eget lilla underverk..

Dessutom var jag förbi Barnens Hus och köpte mig en rese/extravagn idag.. Ska ju till Turkiet i slutet av augusti, så jag slog till på en Carena Swing med liggkorg och sittdel för 1900:-..

• Jolinsfaster

Grattis Happy!! Vilken spurt du gjorde på slutet. Allt för att vara först ut med bäbis i tråden antar jag? Vad skönt att allt har gått bra och att ni redan är hemma. Ta väl hand om er och det lilla livet. Gillar också namnet Viktor, men det är upptaget för vår del.

MaraFara: Vilket bra pris på vagnen! Var det erbjudande nu? Lite sugen blir man allt på att köpa en ny vagn om man kan få en för så bra pris. Ska ju få ta över brorsans vagn, och nu har han försäkrat mig om att vagnen (som för tillfället är hos honom i Skåne) kommer att koma hit vecka 25 eller 26. Är ju beräknad tors v 25, så jag behöver ju inte den förrän dess, men lite drygt att vänta!

Svar på tråden bf-juni västerås