• Swweetiie

bf-juni västerås

Hej!

BF-Juni för oss Västeråsare, här kan vi tala om allt och lite till!

Ny tråd, då den andra gått ut!

Hoppas allt är toppen med alla {#lang_emotions_gravid}

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 10:48
    Lägger till BF-listan så alla kan se den lite lättare!

BF 9 maj- Hippygirl
    BF 16 maj- Subj4401 (Susanne)
    BF 22 maj - Bezilia (Anna)
    BF 28 maj- vikh(sara)
    BF 8 juni - Plogen
    BF 9 juni - Nihao
    BF 9 juni - Shia
    BF 10 juni - MaraFara
    BF 11 juni - Swweetiie
    BF 17 juni - Happy73
    BF 19 Juni - Sussi81
    BF 22 juni - Lizzzen
    BF 24 juni- Jolinsfaster
    BF 24 juni- MumsMaräng
    BF 24 juni- mmjohanna
    BF 25 Juni - Angen

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-16 11:57
    BF 9 maj- Hippygirl
    BF 28 maj- vikh(sara)
    BF 1 juni - perni80
    BF 8 juni - Plogen
    BF 9 juni - Nihao
    BF 9 juni - Shia
    BF 10 juni - MaraFara
    BF 11 juni - Swweetiie
    BF 17 juni - Happy73
    BF 19 Juni - Sussi81
    BF 22 juni - Lizzzen
    BF 24 juni- Jolinsfaster
    BF 24 juni- MumsMaräng
    BF 24 juni- mmjohanna
    BF 25 Juni - Angen

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-22 14:08
    BF 9 maj- Hippygirl
    BF 17 maj - trasis
    BF 28 maj- vikh(sara)
    BF 1 juni - perni80
    BF 8 juni - Plogen
    BF 9 juni - Nihao
    BF 9 juni - Shia
    BF 10 juni - MaraFara
    BF 11 juni - Swweetiie
    BF 17 juni - Happy73
    BF 19 Juni - Sussi81
    BF 21 juni - vårt lilla hjärta
    BF 22 juni - Lizzzen
    BF 24 juni- Jolinsfaster
    BF 24 juni- MumsMaräng
    BF 24 juni- mmjohanna
    BF 25 Juni - Angen

• Svar på tråden bf-juni västerås
  • HippYgirl

här har vi satt upp ett 10 kvm växthus på vår lilla tomt idag :)

vi kan tyvärr inte komma på fikan imorgon. Leahs gudmor som bor, jobbar och pluggar i stockholm har imorgon sin första lediga dag från jobb, skola och praktik så hon kommer åka fram och tillbaka imorgon bara för att träffa Sam och Leah just imorgon. :)
    Men vi SKA komma på nästa och då kommer det säkert ha kommit ännu mer bebisar :)

Vi har iaf nu bestämt. han heter Sam Alexander Kohlin :)

• skuggspel

Phu! Ställde mig i en varm dusch och satt sedan snällt i fotöljen utan att så mkt som hämta ett glas vatten några timmar och nu är det okej igen. För tillfället slut på förvärkar, så skönt!
    Sova nu, sååå bra! Jon har Loke hela nätterna i ett annat rum så jag får sova själv. Det är grymt lyxigt!

HippYgirl; Fint namn! Vi ses nästa gång.

Nihao; Min väninna skulle på visning så det snöt sig.

• MaraFara

Hörni tjejer, jag var nog lite väl optimistisk igår med en hel dags bakning.. Det har gett resultatet att jag inte sovit en blund inatt samt att jag knappt kan röra mig.. Därför uteblir jag idag.. Men ni som ska fika senare i veckan, er hänger jag gärna på..

• shia

Skuggspel: himlars vad drygt med så mycket förvärkar redan , jag lider med dig. Hoppas det känns bättre idag och att du har ork att komma på fikat.

Hippy: vi ska nog hinna träffa Sam framöver. Jätte fint namn ni har valt till honom förresten, det måste kännas skönt att ha bestämt sig.

Perni80: Krya på dig {#lang_emotions_flower}

• perni80

Tack tjejer!

Hoppas att ni får det jätte trevligt idag, det brukar vi ju ha, så det ska väl inte bli några problem.

Sam och Frank får vi träffa snart iaf :) Ta det lungt med allt bakande, fönsterputsning, renovering & hundpromenader!

Hoppas att vi kan ses på torsdag eller fredag!

• Plogen

Hej tjejer!

Här har ni tyvärr en till som inte dyker upp idag, jag har flängt runt hos släkt och vänner dom sista dagarna, kroppen säger att jag behöver ta det lugnt idag = typ ligga i soffan och göra ingenting.

Jag kanske hakar på en fika på stan senare i veckan, är ledig på fredag.

Ha nu en mysig söndagsfika hos Nihao!
    Kram på er allihop!

• MumsMaräng

Vi har träffat finaste FRANK! ÅH! Hjärtat går nästan sönder! Så fantastiskt bedårande! Och Lady of B- du har en supertrevlig sambo också! Vilken dunderfamilj ni är! Grattis, grattis, grattis!

Tack snälla Nihao för att vi fick invadera idag. Vi blev Lady, Nihao, Skuggspel, Jolins, Bezelia, Shia och jag och hade en jättetrevlig stund i Nihao med familjs fina hem. Tråkigt att ni andra inte kunde komma, men så är det ibland.

Jaha. Då var det dags för ny arbetsvecka då. Det var prat om fika på fredag, som är klämdag. Är något bestämt? Jag skulle gärna komma med om det fungerar med familje- och jobbschemat.

Stor kram till er alla!
    M

• Plogen

Åh, jag hade också velat träffa Frank! Nu ångrar jag att jag inte tog mig iväg till fikat idag. Men jag har haft ont i ryggen nästan hela dan. Får ge mig till tåls helt enkelt!

Fika på stan på fredag tycker jag vore mycket trefligt! Vid typ 14-tiden? Nån som har förslag på var?

• sussi81

Halloj alla tjejer!
    Här har jag varit själv med lilla dottern i två hela veckor då sambon vart i USA på jobbresa... så det har inte blivit mycket "surf-tid" här inte... ;)

Men vad kul att gå in här och läsa att det redan ploppat ut två nya liv här i tråden! Stort GRATTIS till er! Och jag blir helt stum när jag läser att du Lady Of B till och med var med på fikat idag.!! Shiiit, jag kommer ihåg de första dagarna då vi fick vår dotter... man bara grät och tuttarna sprängde, hehe... och jag fick dessutom mjölkstockning efter tio dagar eller nåt sånt vill jag minnas... *puh* så stor eloge att ni tog er ut så tidigt!!

Vad trevligt det hade vart att hänga med på stan på fredag och fika och träffa er då jag ändå är ledig, men då ska vi på bröllop...

• HippYgirl

blir det fika i veckan hänger vi på! :)

Svar på tråden bf-juni västerås