• Swweetiie

bf-juni västerås

Hej!

BF-Juni för oss Västeråsare, här kan vi tala om allt och lite till!

Ny tråd, då den andra gått ut!

Hoppas allt är toppen med alla {#lang_emotions_gravid}

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 10:48
    Lägger till BF-listan så alla kan se den lite lättare!

BF 9 maj- Hippygirl
    BF 16 maj- Subj4401 (Susanne)
    BF 22 maj - Bezilia (Anna)
    BF 28 maj- vikh(sara)
    BF 8 juni - Plogen
    BF 9 juni - Nihao
    BF 9 juni - Shia
    BF 10 juni - MaraFara
    BF 11 juni - Swweetiie
    BF 17 juni - Happy73
    BF 19 Juni - Sussi81
    BF 22 juni - Lizzzen
    BF 24 juni- Jolinsfaster
    BF 24 juni- MumsMaräng
    BF 24 juni- mmjohanna
    BF 25 Juni - Angen

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-16 11:57
    BF 9 maj- Hippygirl
    BF 28 maj- vikh(sara)
    BF 1 juni - perni80
    BF 8 juni - Plogen
    BF 9 juni - Nihao
    BF 9 juni - Shia
    BF 10 juni - MaraFara
    BF 11 juni - Swweetiie
    BF 17 juni - Happy73
    BF 19 Juni - Sussi81
    BF 22 juni - Lizzzen
    BF 24 juni- Jolinsfaster
    BF 24 juni- MumsMaräng
    BF 24 juni- mmjohanna
    BF 25 Juni - Angen

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-22 14:08
    BF 9 maj- Hippygirl
    BF 17 maj - trasis
    BF 28 maj- vikh(sara)
    BF 1 juni - perni80
    BF 8 juni - Plogen
    BF 9 juni - Nihao
    BF 9 juni - Shia
    BF 10 juni - MaraFara
    BF 11 juni - Swweetiie
    BF 17 juni - Happy73
    BF 19 Juni - Sussi81
    BF 21 juni - vårt lilla hjärta
    BF 22 juni - Lizzzen
    BF 24 juni- Jolinsfaster
    BF 24 juni- MumsMaräng
    BF 24 juni- mmjohanna
    BF 25 Juni - Angen

• Svar på tråden bf-juni västerås
  • shia

Bezilia : Super duper grattis till tösatjejen , vad härligt !!! Ser framemot att få träffa det lilla underverket :) Massor av kramar!

• happy73

Grattis till den lilla flickan. Kul att det det kommer lite av den varan också =).

Fika fredag låter bra vart ska vi träffas? Ska vi träffas vid fiket så kan vi sedan bestämma vart på gräsmattan vi vill sitta.

• Plogen

Jag har börjat inboxa ut telefonlistan, men efter bara tre skickade meddelanden blev jag utkastad och anklagad för spam! Hm. Nån som vet om det går att komma runt det? Jag får väl skicka några meddelanden i taget, jag försöker få iväg några till nu. Håll ut, så småningom ska väl alla få det!

Fiket på Djäkneberget på fredag kl 11 blir bra tycker jag!

Kram på er allihop!

• skuggspel

Åh! Grattis Bezilla!! Så stort, så stort!

• happy73
    Bezilla Har ni kommit på något namn? Var det mycke folk inne på förlossningen när du låg inne?
    Hur går det för er andra som snart ska ha? är det något på G. Idag har jag 14 dagarkvar.
    Jag beställde en vagn igår så den kommer troligtvis i början på nästa vecka jippi.
  • MaraFara
    happy73 skrev 2010-06-03 09:31:20 följande:
    Bezilla Har ni kommit på något namn? Var det mycke folk inne på förlossningen när du låg inne?
    Hur går det för er andra som snart ska ha? är det något på G. Idag har jag 14 dagarkvar.
    Jag beställde en vagn igår så den kommer troligtvis i början på nästa vecka jippi.
    Har ju mina mensvärkar och slemmisar, även om slemmet börjar avta.. Men jag är sååå trött på det här nu, så jag kan spy.. Kan fan inte göra ngt förrän ryggen strejkar, fingrarna domnar, mensvärken drar igång.. Dessutom blir jag mer och mer orolig för att han blir större och större.. Han beräknades ju till 3 kg när jag var på TUL i v 34+, så hur mycket han väger nu vågar jag inte tänka på.. Drygt 4 kg om han ökat 250 g/vecka som är det normala, och det är helt okej, men så mycket mer vill jag inte.. Ska till Bm imorron så får vi se vad hon säger.. Beroende på vad magen visar för mått, så kommer jag lägga in önskemål om ett nytt TUL..
  • MumsMaräng

Är lycklig, lycklig, lycklig över att ha varit på specen för UL idag och fått ett datum. Har inte Leon kommit innan den 21/6 (vilket inte läkaren trodde, och inte jag heller) så blir det snitt den 21 eller 22, beroende på när de har bäst med tid. Men hur som haver den 21/6 08.30 vill de ha in mig. Oss. HIMMEL! Jag känner mig helt berusad just nu! NU blev det liksom verkligt och stort, och löjligt nog känns den 21/6 som SNART medan den 24/6+ att låta mig gå över, vilket ju var utgångsläget i morse, verkade som JÄTTElångt fram i tiden.

Nej, nu måste jag ta och skära ned på jobbgrejer. Får ta och mejla runt och delegera och så.

Vi får se om jag och barnen kommer förbi till Djäkneberget imorgon!

Kram till er alla!

• Nihao

Grattis Bezilia!!
    Härligt att du klarade bestiga berget och kom ner med skatten. För lite så är det ju. :) Och en liten tjej, kul kul! Hoppas ni mår kalasbra hela familjen!! Grattis igen! Massa kramar!

Här visade besöket hos BM att bäbis äntligen fixerat sig (vilket jag känner då jag börjar förstå folk som vaggar som ankor när de går - det är ju skitdrygt med ett bowlingklot inkilat mellan ljumskarna!).
    Nåväl, bra värden men lite högre blodtryck, (bäbis på gång månne???) magmåttet verkar stabiliserat sig och bäbis puls har gått upp lite. Jag har ju gissat på nedkomst idag, men det verkar vara en utopi... För övrigt sover jag dåligt på natten, men vilar lite på dagen så det känns rätt ok ändå. Näsblod i två dagar nu dock, vet inte om det har med bt eller sömnbrist att göra.

Plogen, du kan inte skriva ut telefonlistan, eller lägga in den i telefonen eller nåt o ta med den i morrn/vi kopierar den via tex blåtand, så slipper du maila alla. De som inte kommer kan vi ju maila ut efteråt, ett par st var eller så? Spam-anklagelser är dryga, och det är inte så kul att sitta o ändra i alla mailen?

Angeni: Sulkyn köpte jag på 1klass. Vår stora vagn köpte vi på ett ställe som heter Ideal Comfort och har "kontor/lager" i en lägenhet här i Västerås. Helt lagligt men det kändes lite skumt, ha ha. Nåväl, www.billigabarnvagnar.se är webadressen, o de har lite smått o gott till bäbisar för billig peng, en del skit annat topp tycker jag. Stället ligger nära Djäkneberget om man vill titta på grejerna live. Tack för påminnelsen, jag måste varit full :D

Väl mött vid 11 på Djäkneberget i morrn. Vad det nån/några som tar med barn?

• Nihao

Gratulerar Marängen, skönt att få lite ljus i tunneln att se fram emot. :D

• HippYgirl

jag har med mig Sam och Leah imorgon:)

idag åkte poolen fram och leah lekte i 2 timmar :) Så medans hon badade och Sam sov (för en gångs skull) så gjorde jag så många sysslor jag bara kunde!

Annars har det varit en lugn dag. vi tog en promenix till skokanonen på f.m.

Ses imorgon kl 11! :)

Svar på tråden bf-juni västerås