• Swweetiie

bf-juni västerås

Hej!

BF-Juni för oss Västeråsare, här kan vi tala om allt och lite till!

Ny tråd, då den andra gått ut!

Hoppas allt är toppen med alla {#lang_emotions_gravid}

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 10:48
    Lägger till BF-listan så alla kan se den lite lättare!

BF 9 maj- Hippygirl
    BF 16 maj- Subj4401 (Susanne)
    BF 22 maj - Bezilia (Anna)
    BF 28 maj- vikh(sara)
    BF 8 juni - Plogen
    BF 9 juni - Nihao
    BF 9 juni - Shia
    BF 10 juni - MaraFara
    BF 11 juni - Swweetiie
    BF 17 juni - Happy73
    BF 19 Juni - Sussi81
    BF 22 juni - Lizzzen
    BF 24 juni- Jolinsfaster
    BF 24 juni- MumsMaräng
    BF 24 juni- mmjohanna
    BF 25 Juni - Angen

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-16 11:57
    BF 9 maj- Hippygirl
    BF 28 maj- vikh(sara)
    BF 1 juni - perni80
    BF 8 juni - Plogen
    BF 9 juni - Nihao
    BF 9 juni - Shia
    BF 10 juni - MaraFara
    BF 11 juni - Swweetiie
    BF 17 juni - Happy73
    BF 19 Juni - Sussi81
    BF 22 juni - Lizzzen
    BF 24 juni- Jolinsfaster
    BF 24 juni- MumsMaräng
    BF 24 juni- mmjohanna
    BF 25 Juni - Angen

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-22 14:08
    BF 9 maj- Hippygirl
    BF 17 maj - trasis
    BF 28 maj- vikh(sara)
    BF 1 juni - perni80
    BF 8 juni - Plogen
    BF 9 juni - Nihao
    BF 9 juni - Shia
    BF 10 juni - MaraFara
    BF 11 juni - Swweetiie
    BF 17 juni - Happy73
    BF 19 Juni - Sussi81
    BF 21 juni - vårt lilla hjärta
    BF 22 juni - Lizzzen
    BF 24 juni- Jolinsfaster
    BF 24 juni- MumsMaräng
    BF 24 juni- mmjohanna
    BF 25 Juni - Angen

• Svar på tråden bf-juni västerås
  • MaraFara

Jag kommer inte idag heller.. Ska till Bm kl 11, och sen orkar jag inte ta mig till Djäkneberget per fot.. Det blir alldeles för mäktigt för mig och min kropp..

By the way, så vägde jag mig idag, vilket jag INTE skulle ha gjort.. Jag har för fan gått upp 39 kg totalt, varav 5 kg på 2 veckor.. Nu får han komma ut så jag får kissa ur mig vätska..

• angeni

Jag inser nu att klockan är lite för mycket för att komma Sedan så har vi fullt upp med denna tomt. Alltså jag blir tokig. 3 sommaren i rad som vi städar bort hennes skräp som hon gömt lite här och där på tomten. Nu tog vi allt som låg under altanen.

Sedan har jag ingen bil idag heller eftersom sambon ska köra allt till tippen Men det blir fler gånger.

Marafara: Om du gått upp 39 kg så förstår jag att du inte orkar. Hoppas verkligen allt nästan är vätska så du tappar allt sedan. Men fy fan vad tugnt. Själv har jag insett att jag börjat svullnat i fötterna. Tur att det är sommar som man kan slippa trånga skor.

• MaraFara

Jaha, det jag trodde var mitt sista Bm-besök före beräknat datum visar sig inte alls vara det sista, utan jag ska dit på tisdag igen.. Detta eftersom mitt BT åter igen stigit till gränsvärdet140/90, trots flera mätningar.. Har ju även gått upp 5 kg på 2 veckor, och totalt 39 kg.. Dessutom togs det kontakt med Spec-MVC för en event läkartid nästa vecka för diskussion om igångsättning, då jag håller på att bryta ihop psykiskt.. Så nu sitter jag bara och väntar på ett event samtal.. Fick iallafall lägga fram önskemål om igångsättningsmetod, och jag föredrar det som är mest naturligt, dvs att om gynstatus är optimalt så vill jag att dom tar hål på fosterhinnorna före en massa gel och dropp.. Ringer dom så får jag en läkartid, ringer dom inte så får jag snällt fortsätta vänta.. Dessutom så fortsätter min mage att växa på i samma takt.. HJÄLP!!! Nu börjar jag faktiskt känna att det här får vara över...

39+0 (37+0)

Blodtryck: 140/90 (125/80)
    Hjärtljud:150 (140)
    Hb: 126
    B-glucos: 6.4
    SF-mått: 39 (37)
    Läge: status oförändrat sen sist (huvud långt ner, fixerad)

• HippYgirl

HATAR att åka BUSS!!!!  fick stå och vänta på buss hur länge som helst. det kom 2 st 1:an och 2st 15! men inte f*a fick vi plats på någon av dom med våran gigantiska vagn och Sam vaknade och skrek! när 11 kom sen så mosade jag in vagnen och typ sket i om jag krde på någon, jag skulle in!! :)

• Jolinsfaster

Tänk vad lätt det kan vara att bestämma namn ibland. Tog upp namnet Robin med maken igen, så mitt under tennissemifinalmatchen Robin Söderling mot nån tjeck (?) bestämde vi att om Söderling vann matchen skulle bäbisen få heta Robin (trots att makens lillebrors bästa kompis heter det). Var nog den mest spännande matchen jag hört på radion... och Robin vann! Så nu var det bestämt också. Skönt.

Tack Lady för promenadsällskapet. Så mycket lättare att gå med sällskap, men var tvungen att vila lite på soffan när jag kom hem. Sol och två x en timmes promenad tar på krafterna.

Trevlig helg på alla och lycka till på söndag ni som skulle träffas på bb.

• sussi81

Ja, tack för idag tjejjer, den korta stund jag var med... :) Hade en liten tjej som hellre ville gunga och leka än att sitta still...

Nu har hon precis somnat efter lite grillning och middag på altanen. Så himla mysigt, dock saknar man ju den där ölen eller vinglaset!!! men snart, snart...! Flört

• happy73
    Shia nu har jag plockat ihop vagnen o guu vad nöjd jag är. Jonas (sambon) Tycker jag är as tuntig som ska bädda o provköra den hela tiden. Jag var också tvungen o testa alla varianter med syskonsits. Nu är det bara bebbe som ska komma o visst får bebbe komma idag om det skulle vara så =).

Marafara Hoppas att du får bli igångsatt med tanke på att du gått upp så mycket o att bt är så högt. När får du beslutet?

Hippygirl
    Jobbigt att få vänta på att det ska komma en tom buss så ni kommer på.

Tack alla för en trevlig fm. Hoppas att ni får några knoddar på söndag.
  • happy73

Shia Phil and teds har en vagn som heter Hammerhead det är den nyaste modellen.Den har två hjul fram Stora. Jag vet inte om www.kopbarnvagn har den men du kan ju höra. Men googla o läs lite om den. Vill du ha en länk till phil and teds tråden kan jag ordna det åt dig . Där är det helt galna människor som kan allt om vagnarna.

• HippYgirl

jaha, nej men då har man varit vaken sen kl 4 med ont i huvudet, ont i halsen och en näsa som rinner. Alex åkte till jobbet nyss och kommer väl hem runt kl20 som han har gjort hela veckan, han ska jobba imorgon med :/

Sam har krånglar hela natten, ville då inte varken sova eller äta, bara skrika:/
    till och med Leah som aldrig vaknar på nätterna var upp 2 ggr.

jaja vi ska väl ta oss igenom dagen på nått sätt iaf.

Svar på tråden bf-juni västerås