• Swweetiie

bf-juni västerås

Hej!

BF-Juni för oss Västeråsare, här kan vi tala om allt och lite till!

Ny tråd, då den andra gått ut!

Hoppas allt är toppen med alla {#lang_emotions_gravid}

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 10:48
    Lägger till BF-listan så alla kan se den lite lättare!

BF 9 maj- Hippygirl
    BF 16 maj- Subj4401 (Susanne)
    BF 22 maj - Bezilia (Anna)
    BF 28 maj- vikh(sara)
    BF 8 juni - Plogen
    BF 9 juni - Nihao
    BF 9 juni - Shia
    BF 10 juni - MaraFara
    BF 11 juni - Swweetiie
    BF 17 juni - Happy73
    BF 19 Juni - Sussi81
    BF 22 juni - Lizzzen
    BF 24 juni- Jolinsfaster
    BF 24 juni- MumsMaräng
    BF 24 juni- mmjohanna
    BF 25 Juni - Angen

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-16 11:57
    BF 9 maj- Hippygirl
    BF 28 maj- vikh(sara)
    BF 1 juni - perni80
    BF 8 juni - Plogen
    BF 9 juni - Nihao
    BF 9 juni - Shia
    BF 10 juni - MaraFara
    BF 11 juni - Swweetiie
    BF 17 juni - Happy73
    BF 19 Juni - Sussi81
    BF 22 juni - Lizzzen
    BF 24 juni- Jolinsfaster
    BF 24 juni- MumsMaräng
    BF 24 juni- mmjohanna
    BF 25 Juni - Angen

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-22 14:08
    BF 9 maj- Hippygirl
    BF 17 maj - trasis
    BF 28 maj- vikh(sara)
    BF 1 juni - perni80
    BF 8 juni - Plogen
    BF 9 juni - Nihao
    BF 9 juni - Shia
    BF 10 juni - MaraFara
    BF 11 juni - Swweetiie
    BF 17 juni - Happy73
    BF 19 Juni - Sussi81
    BF 21 juni - vårt lilla hjärta
    BF 22 juni - Lizzzen
    BF 24 juni- Jolinsfaster
    BF 24 juni- MumsMaräng
    BF 24 juni- mmjohanna
    BF 25 Juni - Angen

• Svar på tråden bf-juni västerås
  • Addisen

Idag fyller våra 2 första trådbebisar 1 månad! Grattis till min lille grabb och till Sam!

HippYgirl
    Stackare, lät inge kul varken med bussresan eller att du känner dig krasslig. Krya på dig!

Jolinsfaster
    Tack detsamma, det va riktigt trevligt att gå hem från Djäkneberget! Och Frank sov hela vägen, duktig min pojk! Och jag är riktigt impad att du orkade när du bara har 3 veckor kvar. Jag är ju inte höggravid längre men jag va helt slut när jag kom hem så jag förstår att du va trött.

Happy73
    Va kul att du blev nöjd med vagnen! Nu saknas bara bebis!

Idag har vi farfar här på besök från Sollefteå så vi får se va vi hittar på.

Ser fram emot nästa träff med er flickor! Och se till att pluppa ut lite bebisar nu, jag är så nyfiken på era små!

Ha en skön dag i solen!

Kram

• angeni

jaha då hade man skrivit ett helt inlägg när datorn dog... Hörde någon sitta och säga jabba jabba och sedan dog datorn. Dags att lära sig att man får inte vara ifred längre:-P haha
    Busunge

Jag lär vara sist ute med att få bebis i denna tråden tror jag. Har en känsla av det.

• shia

TJIHOOO...jag har äntligen fått sälja min bil!!! Lite sorg i hjärtat för den är en av mina stora kärlekar men ack så skönt ändå att få gå och köpa en kombi nu :)

• Addisen

Grattis Shia!
    Va skönt att slippa stressen av att inte bli av med den!
    Hoppas ni hittar någon fin kombi nu då!

• HippYgirl

Shia: skönt att kunna köpa en kombi, men trist att vara tvungen att sälja den andra :/

Lycka till nu alla ni som ska träfas på förlossningen imorgon :) när alla bebisar kommit blir det inte en BF lista utan en bebis lista, födelsedatum och namn :)

• Nihao

Marafara, tänker på dig! Attan att bli så tung, stackars fötter o kropp. Tyckte det räckte med 25+ sist, då slutade jag väga mig... hoppas hoppas det är dags för dig nu!!!

Tack alla flickor för igår. Shia o Perni, vi ses väl i morrn på BB? Jag har vibbat gjöt hela dagen (gjutit plintar till altanen) så i morrn bitti kan vi börja skruva... sen ska jag in o föda har jag tänkt. Ni också? =)

Hippy: Nästa gång hämtar jag upp er!!!
    Kram på er alla!

• MaraFara
    Nihao skrev 2010-06-05 19:52:12 följande:
    Marafara, tänker på dig! Attan att bli så tung, stackars fötter o kropp. Tyckte det räckte med 25+ sist, då slutade jag väga mig... hoppas hoppas det är dags för dig nu!!!

Tack alla flickor för igår. Shia o Perni, vi ses väl i morrn på BB? Jag har vibbat gjöt hela dagen (gjutit plintar till altanen) så i morrn bitti kan vi börja skruva... sen ska jag in o föda har jag tänkt. Ni också? =)

Hippy: Nästa gång hämtar jag upp er!!!
    Kram på er alla!
    Själv hade jag ju tänkt att nationaldagen skulle vara en alldeles utmärkt dag att födas på.. Än så länge så tycker inte Melvin som mig.. Men vi får väl se, dagen har ett par timmar till..
  • Bezilia

Oj vad tyst det är här idag! Jag antar att det har med det underbara vädret att göra och framförallt hoppas jag på att det kanske är bebisar på G. Hur är det? Någon som har känningar?
    Perni80: Jag hoppas verkligen att du är på BB snart, med en liten guldklimp. Jag tänker på dig för jag vet ju precis hur det är att bara gå och vänta när man gått över tiden!

Det verkar som om ni hade trevligt på Djäkneberget! Hur många blev ni till slut? Själv hade vi återbesök just då annars hade jag kommit.

Återbesöket gick jättebra och Tove hade redan tagit igen den pyttelilla viktnedgång hon haft sedan födseln. Hon vägde 5 g mer än näf hon föddes! Så amningen är det inget fel!

Igår hade vi besök från både från Toves farfar, några av våra kompisar samt min syster med familj. Syrran hade lovat att hänta en Babybjörn sele hos vänner i Enköping och det visade sig att det inte bara var den som hade varit där på utlåning. Nu har vi fått låna den, en Babysitter, ett babygym och en gåstol! Inte illa!
    Systerdöttrarna var störstförtjusta över sin första tjejkusin! När jag satt och skulle öppna paketet de hade med sig ville båda vara med såklart. Tvååringen sa  "Snutte till bebisen!"... Då tittade storasyster, som är 4 år, på mig och sa " Det behöver inte vara någon snutte eller hur!" Det är tydligt att lillasyster inte förstår överraskningsprincipen som kommer med precenter, och storasyster ville försöka reparera lillasysters avslöjande!

När blir nästa fika? Jag har ju missat TVÅ nu! :)

• happy73
    shia vad skönt att du fick sälja bilen. Lycka till med att hitta en ny bil.

Idag när Isak kom hem så skulle han provköra vagnen. Ja han letade efter bebisen också. Vi förklarade att den fortfarande var i magen, ja då skulle han testa o ligga i bebis delen. Så söt.

Skulle vi träffas på stan på tisdag? ska vi säga runt 10 när det öppnar. Då hinner vi gå lite i butiker samt äta/fika.
  • MaraFara
    happy73 skrev 2010-06-06 21:05:04 följande:
    shia vad skönt att du fick sälja bilen. Lycka till med att hitta en ny bil.

Idag när Isak kom hem så skulle han provköra vagnen. Ja han letade efter bebisen också. Vi förklarade att den fortfarande var i magen, ja då skulle han testa o ligga i bebis delen. Så söt.

Skulle vi träffas på stan på tisdag? ska vi säga runt 10 när det öppnar. Då hinner vi gå lite i butiker samt äta/fika.
    Jag avböjer allt fika fram tills jag fått Melvin.. Är inte i det tillståndet och skicket att jag klarar av det.. Har så otroligt ont, och en massa förvärkar titt som tätt.. Känner att jag kommer närmare och närmare branten.. Ska till Bm på tisdag igen för ny koll av mitt BT, och det är väl bara en fråga om när hon skickar mig vidare till psyk..
Svar på tråden bf-juni västerås