• Swweetiie

bf-juni västerås

Hej!

BF-Juni för oss Västeråsare, här kan vi tala om allt och lite till!

Ny tråd, då den andra gått ut!

Hoppas allt är toppen med alla {#lang_emotions_gravid}

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 10:48
    Lägger till BF-listan så alla kan se den lite lättare!

BF 9 maj- Hippygirl
    BF 16 maj- Subj4401 (Susanne)
    BF 22 maj - Bezilia (Anna)
    BF 28 maj- vikh(sara)
    BF 8 juni - Plogen
    BF 9 juni - Nihao
    BF 9 juni - Shia
    BF 10 juni - MaraFara
    BF 11 juni - Swweetiie
    BF 17 juni - Happy73
    BF 19 Juni - Sussi81
    BF 22 juni - Lizzzen
    BF 24 juni- Jolinsfaster
    BF 24 juni- MumsMaräng
    BF 24 juni- mmjohanna
    BF 25 Juni - Angen

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-16 11:57
    BF 9 maj- Hippygirl
    BF 28 maj- vikh(sara)
    BF 1 juni - perni80
    BF 8 juni - Plogen
    BF 9 juni - Nihao
    BF 9 juni - Shia
    BF 10 juni - MaraFara
    BF 11 juni - Swweetiie
    BF 17 juni - Happy73
    BF 19 Juni - Sussi81
    BF 22 juni - Lizzzen
    BF 24 juni- Jolinsfaster
    BF 24 juni- MumsMaräng
    BF 24 juni- mmjohanna
    BF 25 Juni - Angen

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-22 14:08
    BF 9 maj- Hippygirl
    BF 17 maj - trasis
    BF 28 maj- vikh(sara)
    BF 1 juni - perni80
    BF 8 juni - Plogen
    BF 9 juni - Nihao
    BF 9 juni - Shia
    BF 10 juni - MaraFara
    BF 11 juni - Swweetiie
    BF 17 juni - Happy73
    BF 19 Juni - Sussi81
    BF 21 juni - vårt lilla hjärta
    BF 22 juni - Lizzzen
    BF 24 juni- Jolinsfaster
    BF 24 juni- MumsMaräng
    BF 24 juni- mmjohanna
    BF 25 Juni - Angen

• Svar på tråden bf-juni västerås
  • skuggspel

Om jag lyckas komma iväg så dyker jag upp på öf. Har inte varit på viksängs öf, mitt favoritställe är råby, fast de öppnar den 23,dje.
    Loke börjar på dagis kl 10 och vi har numera bara en fungerande bil så det får bli efter det.

Hörrni, ni som är proffs på det här nu, var hittar jag en vettig amningsbh? Jag får så himla ont i ryggen av mina allt annat än piffiga, luggslitna ,dygnetrunt-trasor. De har verkligen sett sina bästa dagar allihop. Det behöver vara något i hästväg, med breda axelband. Jag har inte tagit mig ner på stan ännu, allt känns som ett stort projek..

Idag, nyss, kom bärselen för tvillingar som vi beställt!! Oiiiii!! Jag har inte provat än, sitter under en hög med sovande bebisar och har inte monterat ihop den än men men.. De hade mig redan vid "life after birth.." på hemsidan.

Marafara Oj vad jag känner igen mig.. Jag var ca 40 kilo från matchvikt i slutet och hade senast jag baxade mig upp på vågen gått ner 19 kilo.. Det lämnar en del att önska bort.. Jag har packat upp min alldeles för välfyllda gaderob och jag skojar inte när jag säger att jag nästan inte kan ha något av det!

Det vore så himla roligt att se er igen men det får bli med reservation att natten funkar och jag har sovit mer än två timmar.

Nihao: Men, oj! Var rädd om dig!

• MaraFara
    skuggspel skrev 2010-08-11 17:19:59 följande:
    Hörrni, ni som är proffs på det här nu, var hittar jag en vettig amningsbh? Jag får så himla ont i ryggen av mina allt annat än piffiga, luggslitna ,dygnetrunt-trasor. De har verkligen sett sina bästa dagar allihop. Det behöver vara något i hästväg, med breda axelband. Jag har inte tagit mig ner på stan ännu, allt känns som ett stort projek..
    Det blir nog dessvärre Change du får besöka..
  • vikh

bezilia jag hänger med imorgon ,vilken tid har vi sakt och vart nånstans ska vi ses???

• skuggspel
    MaraFara skrev 2010-08-11 17:55:35 följande:
    Det blir nog dessvärre Change du får besöka..
    Ok. Räknar med att det blir dyrt, såklart. Jag har aldrig varit på change, vart ligger det?

Vikh; Jag uppfattade det som kl 10 på öppna förskolan på viksäng.
  • Plogen

Synd att jag inte kan hänga med imorgon, Viksäng är rätt nära mig.

Nihao: brutna revben, vilken himla otur. Hoppas det läker fort, du som har så många små att ta hand om! Jag tyckte också det var intressant att höra att Odensvi öf var bra, dit ska jag nog gå framöver.

• HippYgirl

viksäng har jag inte testat så det ska bli skoj! :)

• MaraFara
    skuggspel skrev 2010-08-11 18:03:29 följande:
    Ok. Räknar med att det blir dyrt, såklart. Jag har aldrig varit på change, vart ligger det?

Vikh; Jag uppfattade det som kl 10 på öppna förskolan på viksäng.
    Jag köpte mina amnings-BH där, och har för mig att jag betalade ca 500:-/st.. Men det är värt pengarna, speciellt om man har stor byst.. Ligger på bottenplan i Gallerian..
  • Jolinsfaster

Jag skippar öf i morgon. Tänkte passa på att gå en sväng på stan när vi ändå ska till bvc. Hänger gärna med nån dag i nästa vecka.

MaraFara: Hade Change nån rea nu? Är ute efter både BH och bikini. Trodde brösten skulle minska till vanlig storlek när jag inte ammar, men hur länge ska man vänta? Nä, får nog bli att köpa en ny. Vad är det för speciellt med blöjbadbyxor? Jag köpte ett par badbyxor på Myrorna i våras med vitt tyg inuti, är det blöjbadbyxor?

• Addisen

Jag och Frank hänger på till öf imorgon!
    Vi ses där!

Nihao
    Stackare, det lät som ett hemskt fall, hoppas du får ta de lugnt nu och vila dig!

• MaraFara
    Jolinsfaster skrev 2010-08-11 19:54:20 följande:

MaraFara: Hade Change nån rea nu? Är ute efter både BH och bikini. Trodde brösten skulle minska till vanlig storlek när jag inte ammar, men hur länge ska man vänta? Nä, får nog bli att köpa en ny. Vad är det för speciellt med blöjbadbyxor? Jag köpte ett par badbyxor på Myrorna i våras med vitt tyg inuti, är det blöjbadbyxor?

Bikini hade de rea på såg jag.. BH har man som medlem 20% rabatt på, men sen vet jag inte om det fanns vanlig BH-rea..
    Blöjbadbyxor hjälper ju mot små olyckor i badet, och är tjockare än vanliga badbyxor.. Mina, eller Melvins Glad är liksom lite "bulliga och tjocka" med vitt innertyg..
Svar på tråden bf-juni västerås