• Swweetiie

bf-juni västerås

Hej!

BF-Juni för oss Västeråsare, här kan vi tala om allt och lite till!

Ny tråd, då den andra gått ut!

Hoppas allt är toppen med alla {#lang_emotions_gravid}

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 10:48
    Lägger till BF-listan så alla kan se den lite lättare!

BF 9 maj- Hippygirl
    BF 16 maj- Subj4401 (Susanne)
    BF 22 maj - Bezilia (Anna)
    BF 28 maj- vikh(sara)
    BF 8 juni - Plogen
    BF 9 juni - Nihao
    BF 9 juni - Shia
    BF 10 juni - MaraFara
    BF 11 juni - Swweetiie
    BF 17 juni - Happy73
    BF 19 Juni - Sussi81
    BF 22 juni - Lizzzen
    BF 24 juni- Jolinsfaster
    BF 24 juni- MumsMaräng
    BF 24 juni- mmjohanna
    BF 25 Juni - Angen

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-16 11:57
    BF 9 maj- Hippygirl
    BF 28 maj- vikh(sara)
    BF 1 juni - perni80
    BF 8 juni - Plogen
    BF 9 juni - Nihao
    BF 9 juni - Shia
    BF 10 juni - MaraFara
    BF 11 juni - Swweetiie
    BF 17 juni - Happy73
    BF 19 Juni - Sussi81
    BF 22 juni - Lizzzen
    BF 24 juni- Jolinsfaster
    BF 24 juni- MumsMaräng
    BF 24 juni- mmjohanna
    BF 25 Juni - Angen

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-22 14:08
    BF 9 maj- Hippygirl
    BF 17 maj - trasis
    BF 28 maj- vikh(sara)
    BF 1 juni - perni80
    BF 8 juni - Plogen
    BF 9 juni - Nihao
    BF 9 juni - Shia
    BF 10 juni - MaraFara
    BF 11 juni - Swweetiie
    BF 17 juni - Happy73
    BF 19 Juni - Sussi81
    BF 21 juni - vårt lilla hjärta
    BF 22 juni - Lizzzen
    BF 24 juni- Jolinsfaster
    BF 24 juni- MumsMaräng
    BF 24 juni- mmjohanna
    BF 25 Juni - Angen

• Svar på tråden bf-juni västerås
  • Bezilia

Tack för en trevlig förmiddag. Det var jättemysigt och himla kul att vi tog lite bilder! Vi får göra det igen efterhand som de växer. Kan vara kul att se utvecklingen!

Nihao: Visst skulle du till Odensvi öf nästa vecka, var det måndag? Jag  förljer gärna med och det kanske är fler som vill. Vore ju kul att kolla runt på de olika och träffas där vi trivs bäst.

• MaraFara
    Bezilia skrev 2010-08-18 19:15:58 följande:
    Tack för en trevlig förmiddag. Det var jättemysigt och himla kul att vi tog lite bilder! Vi får göra det igen efterhand som de växer. Kan vara kul att se utvecklingen!

Nihao: Visst skulle du till Odensvi öf nästa vecka, var det måndag? Jag  förljer gärna med och det kanske är fler som vill. Vore ju kul att kolla runt på de olika och träffas där vi trivs bäst.
    Då är jag först på plats där.. Den här gången ska jag med, ingenting kan stoppa mig..
  • Plogen

Ja, vilken mysig förmiddag! Våran tråd kom och invaderade Viksäng öf, "oj, vad många vi blev idag då" sa ledarna! Och vilka fina bilder det blev! Som sagt, Mini-Plogen snarkade bort fotograferingen.

Jag hänger gärna med till Odensvi nästa vecka! Måndag eller? Jag kan bara måndag och onsdag nästa vecka och på onsdagar har dom visst stängt såg jag nu.

• vikh

Hejsan alla synd att jag inte kunde vara med på träffen idag,läste att ni hade haft det trevligt där.Jag följer med nästa gång vi ska ses hoppas det blir på måndag,tisdag eller onsdag nästa vecka.Nästa torsdag ska Filip få första sprutan hoppas det går bra då,man får nog räkna med att han kan få feber då.
    Vilka fina kort på dom små i trådenGlad
    Hörs!!

• Addisen

Fötter, fötter, fötter!
    Här har ni en stolt mamma! Frankfisen hittade sina fötter i morse! Han låg i sängen och grabbade tag i dem om och om igen! Så nu börjar det hända grejer, kanske inte dröjer så himla länge tills han börjar rulla!

Jag och Frank hänger gärna med till Odensvi öf nästa vecka!

• HippYgirl

Vi kanske kan följa med nästa vecka, beror helt på Leahs inskolning på dagis och hur mycket jag ska vara med.  idag lämnade jag henne där i 30 min och det rörde ju inte henne i ryggen. imorgon ska hon vara där och äta/vila själv :)

nu ska det röjas här hemma. fått en super bra pris på en P&T vagn från 07. dock lite solblekt men det går att fixa eller stå ut med :) Nu säljer ja 3 vagnar och Alex är överlycklig över allt utrymme vi kommer få *ler*

Bäckbys Öf har för minisar på tisdagar, kan ju testa där någon dag också :)

• shia

Lady B: här händer det grejer, vilken kille :) Det är så härligt när man ser att dom gör framsteg i livet!

Hippy: vad är det för vagnar du ska sälja ? Skulle så gärna vilja ha en annan vagn till V !

• HippYgirl
    Shia:jag säljer

Leahs brio race (sittvagn)

Sams Teutonia Fun 07, gul :) medföljer mjullift. han ha de mot sig eller utåt. Svängbaar fram hjul. Super, kommer lätt sakna den!

Och syskonvagnen är såld :)

Dom ligger på blocket med bilder ifall du vill se.
  • Jolinsfaster

Vad irriterande att jag fortfarande inte kan se bilderna som läggs in här! Har varit i kontakt med supporten, men än så länge har dom inte kommit fram till vad det kan vara för fel. Jag tog ju några kort också, så jag har sett våra godingar på bild redan.

Vi skulle gärna hänga med till Odensvi nästa vecka, men vi åker på kryssning mån-ons och på tors ska Frida till bvc igen. Måste ju även passa på att hänga med karln så länge han är hemma. Men from 1 sep är vi på!

Hippy: Funkade syskonvagnen inge bra (för bred?) eller kände du bara för att byta till en P&T?

Svar på tråden bf-juni västerås