• Swweetiie

bf-juni västerås

Hej!

BF-Juni för oss Västeråsare, här kan vi tala om allt och lite till!

Ny tråd, då den andra gått ut!

Hoppas allt är toppen med alla {#lang_emotions_gravid}

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 10:48
    Lägger till BF-listan så alla kan se den lite lättare!

BF 9 maj- Hippygirl
    BF 16 maj- Subj4401 (Susanne)
    BF 22 maj - Bezilia (Anna)
    BF 28 maj- vikh(sara)
    BF 8 juni - Plogen
    BF 9 juni - Nihao
    BF 9 juni - Shia
    BF 10 juni - MaraFara
    BF 11 juni - Swweetiie
    BF 17 juni - Happy73
    BF 19 Juni - Sussi81
    BF 22 juni - Lizzzen
    BF 24 juni- Jolinsfaster
    BF 24 juni- MumsMaräng
    BF 24 juni- mmjohanna
    BF 25 Juni - Angen

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-16 11:57
    BF 9 maj- Hippygirl
    BF 28 maj- vikh(sara)
    BF 1 juni - perni80
    BF 8 juni - Plogen
    BF 9 juni - Nihao
    BF 9 juni - Shia
    BF 10 juni - MaraFara
    BF 11 juni - Swweetiie
    BF 17 juni - Happy73
    BF 19 Juni - Sussi81
    BF 22 juni - Lizzzen
    BF 24 juni- Jolinsfaster
    BF 24 juni- MumsMaräng
    BF 24 juni- mmjohanna
    BF 25 Juni - Angen

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-22 14:08
    BF 9 maj- Hippygirl
    BF 17 maj - trasis
    BF 28 maj- vikh(sara)
    BF 1 juni - perni80
    BF 8 juni - Plogen
    BF 9 juni - Nihao
    BF 9 juni - Shia
    BF 10 juni - MaraFara
    BF 11 juni - Swweetiie
    BF 17 juni - Happy73
    BF 19 Juni - Sussi81
    BF 21 juni - vårt lilla hjärta
    BF 22 juni - Lizzzen
    BF 24 juni- Jolinsfaster
    BF 24 juni- MumsMaräng
    BF 24 juni- mmjohanna
    BF 25 Juni - Angen

• Svar på tråden bf-juni västerås
  • Jolinsfaster

Shia: Jag har bokat in oss på Kristiansborg, måndagar kl 11 med start 1 nov. Vore kul om det finns plats till dig och V också.

• shia

Jolins: Vad bra, det fanns ledigt då! Då ska jag genast ringa och anmäla oss i morgonbitti. Blir roligt att gå tillsammans :)

• happy73

Hej tjejer jag hade gärna följt med i morgon men ska ner på stan o betala resa o sedan måste jag handla tröjor som man kan amma i.

Ni som tycker om eller vill börja jogga så är vi några få som springer på rocklunda mån, ons,fred o ibland sönd kl 19.00. Följ görna med. Vi har bara sprungit tre gånger eller rättare sagt små lunkat. vi brukar ta 3 km

• shia

happy: är det kl 19 alla dagar du skrev upp ? blev värligt sugen på att haka på ...

• happy73

ja vi har det som grund sedan om det inte skulle passa någon gång så kan man ju ändra. Häng på i morgon vett ja

• skuggspel

Ha så trevligt imorgon (idag) alla som ska till öf! Jag hade tänkt åka dit men nu är det tredje timmen småmonstren ligger här och morrar (det låter faktiskt så) helt vakna i sängen. Jag får nog ta och akutsova när Loke är på dagis. Imorgon börjar Jon jobba igen, det blir spännande. Tack och lov har min mamma erbjudit sig att skjutsa Loke till dagis och även hämta. Jag måste verkligen köpa en ny bil/buss denna vecka! Någon härligt desperat människa slog in en sidoruta bak och snodde en skötväska ur bilen, vi har tejpat plast över hålet vilket gör att jag inte ser bakåt. Det i kombo med att Lokes stol skymmer sidospegeln ger en död vinkel som heter duga. Jag blinkar och ber en bön varje gång jag ska byta fil, riktigt läskigt. Vi tittar på en billig suv eller familjebuss och det är inte utan att jag känner mig som en del av "familjen annorlunda" trots att vi bara har tre barn. Det är liksom barn högt och lågt ändå.
    Nu ska jag fortsätta mina fåfängda försök att få bebisarna att förstå att man ska sova på natten...

• MaraFara
    skuggspel skrev 2010-08-18 02:38:26 följande:
    Ha så trevligt imorgon (idag) alla som ska till öf! Jag hade tänkt åka dit men nu är det tredje timmen småmonstren ligger här och morrar (det låter faktiskt så) helt vakna i sängen. Jag får nog ta och akutsova när Loke är på dagis. Imorgon börjar Jon jobba igen, det blir spännande. Tack och lov har min mamma erbjudit sig att skjutsa Loke till dagis och även hämta. Jag måste verkligen köpa en ny bil/buss denna vecka! Någon härligt desperat människa slog in en sidoruta bak och snodde en skötväska ur bilen, vi har tejpat plast över hålet vilket gör att jag inte ser bakåt. Det i kombo med att Lokes stol skymmer sidospegeln ger en död vinkel som heter duga. Jag blinkar och ber en bön varje gång jag ska byta fil, riktigt läskigt. Vi tittar på en billig suv eller familjebuss och det är inte utan att jag känner mig som en del av "familjen annorlunda" trots att vi bara har tre barn. Det är liksom barn högt och lågt ändå.
    Nu ska jag fortsätta mina fåfängda försök att få bebisarna att förstå att man ska sova på natten...
    Näääääää... F*n vad trist när folk inte kan låta bli andras saker..
  • Addisen

Va mysigt det va på öf idag! Va kul att vi blev så många!
    Som Frida sa "vilka sångfåglar vi var" under sångstunden. Hoppas vi kan gå dit snart igen, eller kanske till nåt annat öf...

Här kommer några av bilderna som jag tog.
    Om någon vill ha, så inboxa er mail så skickar jag över de jag tog Baby

Inga tvivel här inte, Frank is big!! Flört

Våra sötnosar!

Tove posar! Skrattande
  • Addisen

Mini-plogen var oxå med idag men hon låg och laddade sina batteri just vid foto-tillfället. Solig

• HippYgirl

Avis! nästa gång ska vi också vara med!! :)

Svar på tråden bf-juni västerås