• Swweetiie

bf-juni västerås

Hej!

BF-Juni för oss Västeråsare, här kan vi tala om allt och lite till!

Ny tråd, då den andra gått ut!

Hoppas allt är toppen med alla {#lang_emotions_gravid}

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 10:48
    Lägger till BF-listan så alla kan se den lite lättare!

BF 9 maj- Hippygirl
    BF 16 maj- Subj4401 (Susanne)
    BF 22 maj - Bezilia (Anna)
    BF 28 maj- vikh(sara)
    BF 8 juni - Plogen
    BF 9 juni - Nihao
    BF 9 juni - Shia
    BF 10 juni - MaraFara
    BF 11 juni - Swweetiie
    BF 17 juni - Happy73
    BF 19 Juni - Sussi81
    BF 22 juni - Lizzzen
    BF 24 juni- Jolinsfaster
    BF 24 juni- MumsMaräng
    BF 24 juni- mmjohanna
    BF 25 Juni - Angen

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-16 11:57
    BF 9 maj- Hippygirl
    BF 28 maj- vikh(sara)
    BF 1 juni - perni80
    BF 8 juni - Plogen
    BF 9 juni - Nihao
    BF 9 juni - Shia
    BF 10 juni - MaraFara
    BF 11 juni - Swweetiie
    BF 17 juni - Happy73
    BF 19 Juni - Sussi81
    BF 22 juni - Lizzzen
    BF 24 juni- Jolinsfaster
    BF 24 juni- MumsMaräng
    BF 24 juni- mmjohanna
    BF 25 Juni - Angen

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-22 14:08
    BF 9 maj- Hippygirl
    BF 17 maj - trasis
    BF 28 maj- vikh(sara)
    BF 1 juni - perni80
    BF 8 juni - Plogen
    BF 9 juni - Nihao
    BF 9 juni - Shia
    BF 10 juni - MaraFara
    BF 11 juni - Swweetiie
    BF 17 juni - Happy73
    BF 19 Juni - Sussi81
    BF 21 juni - vårt lilla hjärta
    BF 22 juni - Lizzzen
    BF 24 juni- Jolinsfaster
    BF 24 juni- MumsMaräng
    BF 24 juni- mmjohanna
    BF 25 Juni - Angen

• Svar på tråden bf-juni västerås
  • MaraFara
    Kl 10 på onsdag blir väl jättebra. Om det är någon som har en extra plats i bil och har vägarna förbi här (vargens vret) så tigger jag gärna skjuts.

Förresten någon som vet hur gamla de brukar vara när de börjar rulla (från mage till rygg och vise versa)??
    Å jag kan typiskt nog inte.. Barnen börjar skolan på onsdag kl 10 å jag har lovat Alexander att följa med för han vill visa upp Melvin..

Här finns inte en tillstymmelse till att ens se tecken på att Melvin ska börja vända sig.. Jo, i förrgår så hade det nog kunnat gå att tolka som en början till försök.. Men inte annars..
  • sussi81

Här är oxå "ensam-premiär" idag med båda barnen... går bra än så länge, och snart kommer karln hem igen!

Tråkigt nog har jag återbesök hos BM på onsdag just på förmiddagen då ni hade tänkt träffas... ;(

• Plogen

En till som är hemma ensam nu, som tur är kom mamma förbi en sväng idag. Ser fram emot träffen på onsdag!

• Addisen

Bezilia
    Jag och Frank kommer till Rocklunda imorgon, måste röra lite på fläsket! Ses där kl 11.

Mumsmaräng
    Japp, kl 10 på Viksängs öf på onsdag.

• angeni

Synd att ni valde kl 11 imorgon, annars hade jag kunnat följa med.

Mums: Med huset går det ganska bra. Sambon har ringt mäklaren idag och det är tydligen rätt tid föra tt sälja så nu måste vi bli klara Med hund...ja... Han har flyttat då vi var tvungna att ta hem vår Enzo. Han har bott hos mina föräldrar och de ska nu flytta så dit de ska flytta har de ingen hundgård så då fick vi ta hem honom. Ludde har flyttat till en jättemysig och trevlig tant utanför stockholm, vars hanhund av samma ras dog i somras. Tror han kommer trivas där jättebra då de promenerar 4 gånger per dag och har landställe uppåt.
    Så nu har vi Enzo som är 3 år istället. Går utmärkt Inga problem där inte, men så har vi ju haft honom till han var 2 med Så han kan sin lydnad

Jolins: Hon sa såhär: "Kroppen är en klok varelse, när den är redo kommer du att bli gravid" Där var det inget gnäll alls gällande att ha barnen tätt. Utan mer att det blir av när kroppen är redo och läkt efter förra graviditeten. Livmodern såg jättefin ut när de snittade mig denna gången så det har inte varit någon fara med den under denna graviditeten.

Jag kan peppa alla till att knalla mer Jag provade ett par byxor jag inte haft på 2 år!! Och jag kunde ha dem Överlyckllig. Hade dem innan jag blev gravid med Lina.

• Bezilia

Lady: Vad trevligt att du och Frank följer med imorgon! Jag tog en promenad i skogen idag och det blev 5,8km. Jag kan tipsa om lätta kläder för iallafall idag var det ganska svettigt! Mycket upp och ner och så har det ju varit väldigt varmt!

• Jolinsfaster

Jag har min karl hemma månaden ut, men jag hänger gärna med på promenad i Rocklundaskogen. Dock inte i morgon, men nånannan gång. Idag blev det en promenad tur o retur till en kompis i Hökåsen, totalt 8 km. Det var härligt. Skulle också behöva komma i lite mer kläder. Känner inte för att köpa nya stora kläder.

Angeni: Känns som din barnmorska hade klyftig inställning, för det är ju så att det är kroppen som har makten på nå vis.

Mums: Skönt att dopet gick bra! Ska du jobba nåt framöver eller är upptagen med annat om dagarna? Jag tänkte ifall vi skulle avsluta våra "affärer"...

Nån som har nå tips om vad min lilla familj skulle kunna hitta på för minisemester? Skulle vilja vara borta max två nätter och inte alltför lång resa. Har funderat på kryssning eller bo på hotell i Stockholm. Nåt vill vi hitta på innan maken börjar skolan igen.

• HippYgirl

Hr blir det ingen promenad eller öf, den här veckan går ut på att skola in Leah, nästa vecka ska hon gå lite längre dagar :)

Sam hade super igår när han lyssnade på PAIN, somnade direkt när dom började skrika på scen :)

Idag är det städning och bakning som står på f.m schemat. på e.m är det kalas.

• shia

Jolins: när och var hade du bokat in babysimmet med F ?

Svar på tråden bf-juni västerås