bf-juni västerås
Lördag 1/5Bezilia (Anna)
Happy73
vikh(Sara)
skuggspel (sanna)
Söndag 2/5
Bezilia (Anna)
Happy73
Lady of Baqueta (Annika)
vikh(Sara)
Skuggspel(sanna)
Lördag 8/5
Bezilia (Anna)
Lady of Baqueta (Annika)
HippYgirl ( Elin)
MaraFara (Sara)
Perni80 (Pernilla)
vikh(Sara)
Jolinsfaster (Ulrika)
Nihao (Emma)
skuggspel(sanna)
Söndag 9/5
Bezilia (Anna)
Lady of Baqueta (Annika)
HippYgirl (Elin)
MaraFara (Sara)
Perni80 (Pernilla)
Jolinsfaster (Ulrika)
Nihao (Emma)
skuggspel(sanna)
Mumsmaräng
Jolins faster: Jag ska in på Spec mödravården för UL på tisdag, för min moderkaka ligger för livmodersmunnen. Om den gör det på tisdag också, vilket är troligt, så bokas ett kejsarsnitt. Jag hoppas ju på att de kan boka in det till ett visst datum redan på tisdag.
Jag såg hos BM att det fortfarande var förbud för besökare under 15 på BB. Trist. Det känns VÄLDIGT öststaterna på 80-talet när man står där i trapphuset och försöker att inte vara i vägen för hissen och träffar sina anhöriga. Inte så himla kul.
I övrigt kan jag rapportera att jag börjat tvätta barnkläder som legat i kartonger i en himla massa år. Det gäller att börja boa lite för att ställa in sig mentalt, känner jag. Annars rusar det bara på med jobb och uppdrag och grejer.
Gårdagens presentation av nya företaget gick bra, men jag fick sådan jäkla KRAMP i vaderna när jag stod där framme framför en massa folk, så jag hade fullt sjå (stavas det så?) att hålla mig allvarlig! I övrigt är graviditet lite som att ha en söt hund. Det är himla bra för att inleda samtal med främlingar. Jag menar nu att DE initierar samtalen, inte att jag går runt och säger "Har ni sett en sådan köttbulle?!"
Så var det Valborg igen då. Vi ska till goda vänner på tacokväll (fasiken! Jag skulle ha köpt hem mer alkoholfri Carlsberg!). Annars är Anundshögs valkorgsfirande verkligen att rekommendera. Vikingar kommer i fackeltåg mellan högarna och tänder bålet. Väldigt tjusigt!
Jag tittade in på Change när jag var på stan igår, men ingen Shia. Vi funderade över hur det gått med din bil, när vi var hos mig i söndags.
Stor kram till er alla, och ha en fin dag och kväll i morgon!
Eder, Dame Merengue