bf-juni västerås
Angeni: Tråkigt att du mår pissigt. Hoppas att du kan komma loss på fika i helgen i alla fall och umgås lite med the ladies.
Sanna: Himmel! Jag tycker att det som ligger på dig just nu borde delas på åtminstonne fem personer. Två kvinnor kunde vänta varsitt barn och en ta hand om Loke och en bekymra sig och Sthlm och försäljning och en engagera sig i nya huset. Du är en stark, stark kvinna och det är inte många veckor kvar förrän åtminstonne ungarna är ute. Kram till dig!
MaraFara: Mysigt med trädgårdsjobb med Den Gode Mannen! Ta det lugnt med kroppen bara!
Nihao: Jag tuppade nästan av när jag läste om vändningen! Nej, inte riktigt, men WOW vad det lät intensivt! Skönt att vändningen fungerade!
Plogen: Jepp, jag känner som du. VÄLDIGT lång väntan nu...
Bezilia: GUD så spännande att det snart kommer besse! Och jag är så nyfiken på din man också, så kanske kan han komma med på barn och man-uppvisning? :)
HippY: Skönt att det går så bra med Sam! Ni är ju superföräldrar också förstås! SÅ coola! Lycka till med kalaset och hoppas att ni får fint väder till deess! Och många goda Alex-bullar... De var de godaste jag ätit!
Nu ska jag få iväg ungar och mig så att jag hinner i tid till möte med ny mentor. Spännande! (Varje vecka tänker jag att NU ska jag banne mig bara avsluta grejer och inte boka in nytt! Och så varje vecka bokar jag upp mig i alla fall. Men veckan efter nästa... DÅ tänker jag sluta jobba! Tror jag.)
Vikh: Hur har du det?
Kram till er alla från Tant M