bf-juni västerås
Plogen o shia grattis till era underbara små. Vad roligt med en till tjej i tråden. Shia jag viste ju att du skulle få en kille =). Vad roligt ni får berätt hur ni upplevde förlossningen och allt. Spännande med lite namn nu då.
Plogen o shia grattis till era underbara små. Vad roligt med en till tjej i tråden. Shia jag viste ju att du skulle få en kille =). Vad roligt ni får berätt hur ni upplevde förlossningen och allt. Spännande med lite namn nu då.
Jag tror vi skippar fikat i morgon så tar vi det lite senare. Det verkar som alla barn vill ut nu så vi får väl låta dem komma ut hihi. Hoppas alla får sova sött inatt även vi som har fotbollsmagar o knapt kan vända oss från ena sidan till den andra.
ja just ja att ta lite bröstmjölk är jätte bra sedan kan du även höra med barnmorskan om pojken har rätt sugteknik. Men plåga dig inte så att du gråter då är det bättre att du tar hjälpmedel. Du får berätta hur det går sedan.
Grattis till flickan. Ja det var en stor tjej =)
Ja, här händer det inte mycket heller. Men det är ju inte bf förrän på torsdag. Idag har sambon tagit bort våra heltäckningsmattor jippi. Vi köpte golv o fredags så nu måste jag måla klart o sedan är det halltrappen som måste få tapet sedan är det golvets tur.
skuggspel hur går det för er?
skuggspel tycker så synd om er. De verkar ju helt otroliga era hantverkare. Ge dem inga pengar förren de är klara. sätt ultimatum när det måste vara klart. Min kille är ju rörmokare o han börjar fundera lite på vilka ni har anlitat. Hade inte vi haft så mycket själv med renovering hade han säkert kunna hjälpt er men här försöker vi hinna lite till innan knodden kommer.
Med mig är det bra. Vi börjar länkta nu att knodden ska ge ett litet tecken på att den vill ut men icke då. Sambon tycker att det börjar bli jobbigt o vänta. Lite gulligt att han erkänner det. Imorgon ska jag till BM så det ska bli spännande o se om jag vuxit lite mer nu.
Shia skönt att pojken fått ett namn nu fint namn.
sussi hur går det för din knodd. Är det på G. Några känningar?
Marafara grattis till Melvin o till hela familjen.
Jag fick sms nu från en nära vän hennes man ligger nu på liv eller död. Han har cancer. Ni som brukar be eller vill göra det får gärna be att han klarar sig. Hon har två barn en som blir 4 o en som bara är några månader.