• Swweetiie

bf-juni västerås

Hej!

BF-Juni för oss Västeråsare, här kan vi tala om allt och lite till!

Ny tråd, då den andra gått ut!

Hoppas allt är toppen med alla {#lang_emotions_gravid}

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 10:48
    Lägger till BF-listan så alla kan se den lite lättare!

BF 9 maj- Hippygirl
    BF 16 maj- Subj4401 (Susanne)
    BF 22 maj - Bezilia (Anna)
    BF 28 maj- vikh(sara)
    BF 8 juni - Plogen
    BF 9 juni - Nihao
    BF 9 juni - Shia
    BF 10 juni - MaraFara
    BF 11 juni - Swweetiie
    BF 17 juni - Happy73
    BF 19 Juni - Sussi81
    BF 22 juni - Lizzzen
    BF 24 juni- Jolinsfaster
    BF 24 juni- MumsMaräng
    BF 24 juni- mmjohanna
    BF 25 Juni - Angen

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-16 11:57
    BF 9 maj- Hippygirl
    BF 28 maj- vikh(sara)
    BF 1 juni - perni80
    BF 8 juni - Plogen
    BF 9 juni - Nihao
    BF 9 juni - Shia
    BF 10 juni - MaraFara
    BF 11 juni - Swweetiie
    BF 17 juni - Happy73
    BF 19 Juni - Sussi81
    BF 22 juni - Lizzzen
    BF 24 juni- Jolinsfaster
    BF 24 juni- MumsMaräng
    BF 24 juni- mmjohanna
    BF 25 Juni - Angen

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-22 14:08
    BF 9 maj- Hippygirl
    BF 17 maj - trasis
    BF 28 maj- vikh(sara)
    BF 1 juni - perni80
    BF 8 juni - Plogen
    BF 9 juni - Nihao
    BF 9 juni - Shia
    BF 10 juni - MaraFara
    BF 11 juni - Swweetiie
    BF 17 juni - Happy73
    BF 19 Juni - Sussi81
    BF 21 juni - vårt lilla hjärta
    BF 22 juni - Lizzzen
    BF 24 juni- Jolinsfaster
    BF 24 juni- MumsMaräng
    BF 24 juni- mmjohanna
    BF 25 Juni - Angen

• Svar på tråden bf-juni västerås
  • HippYgirl

skuggspel: vill ni ha en toalett stol? tror mina föräldrar en över. dom gjorde så, hämtade ett badrum men vart en toastol över *ler*

• Bezilia

Hoppas att ni alla tittar på Solsidan på tv4. De är på förlossningen och och allt strular såklart! Hoppas att ni som har hemska svärmorsor slipper dem när det blir dags!!! Hahahaha!

Vad kul det skall bli att träffa alla på söndag! Kram på er!

• Addisen

Hahaha...jag kollade på Solsidan...den serien är ju superrolig. Nu vet man va man inte vill ska hända på ens förlossning. Tur jag har svärmor uppe i norrland!

Jag ser oxå fram emot söndagen! Ska bli kul att se er igen + en hel del nya ansikten!

• happy73

Håller med att det är en rolig serie. Längtar till i morgon. Hur var det skulle vi ha med något eller skulle vi ge pengar

• Addisen

Happy73
    Det räcker om ni bidrar med en slant, har inte handlat ännu så jag vet inte hur mkt men kanske runt 20-40 kr.

Idag ska här förberedas för er alla! Vi ses imorgon kl 14.00. Hör av er om ni har svårt att hitta hit!

• happy73

Låter bra jag tar med pengar. Köp inte för mycket för vi måste ju kuna prata också utan att ha massa fika i munnen{#lang_emotions_smile}

• shia

Jaha, då har man börjat preppa sig lite mera för den ankommande lilla bebben. Idag har vi tvättat lite barn kläder som vi fått , på allvar börjat diskutera detta med namn,lagt ut min 2-sitsiga cabriolet på blocket och dessutom börjat titta på på en mer praktisk familje bil. Det är med stor sorg i hjärtat jag säljer min älskade bil men min make har lovat att sälja sin MC , så det gör att det känns lite lättare...
    Börjar kännas som om det är på allvar nu, veckorna bara rusar iväg {#lang_emotions_laughing}

Ska bli mycket trevligt att träffa er alla goa tjejer  i morgon  , både nya och bekanta ansikten!

• MumsMaräng

Shia: Men du... Tvåsistisg cab går väl bra till dig och bessen? När ni dar nedåt kontinenten på äventyr? :D Ja, ja drömma kan man alltid! Sjäv kör jag en riktig Mom mobile: en Grand Voyager med två barnstolar och två extra barnkuddar alltid med i bilen för kompisar, och vinterns bandybag och diverse hoppgunga, babysitter och annat jag inte vet var jag ska göra av i bagaget. Blir man hungrig kan man säkert få ihop, om inte till en middag, så i alla fall till ett mellis, genom att lyfta på lite dynor och leta tappat godis och halvätna kex. Åh, vad mitt liv är glamoröst känner jag! *Skrattar gott!*

Vi ses på eftermiddagen! Det ska bli jättekul!

Kram, M

• skuggspel
    MumsMaräng skrev 2010-04-11 08:56:03 följande:
    Shia: Men du... Tvåsistisg cab går väl bra till dig och bessen? När ni dar nedåt kontinenten på äventyr? :D Ja, ja drömma kan man alltid! Sjäv kör jag en riktig Mom mobile: en Grand Voyager med två barnstolar och två extra barnkuddar alltid med i bilen för kompisar, och vinterns bandybag och diverse hoppgunga, babysitter och annat jag inte vet var jag ska göra av i bagaget. Blir man hungrig kan man säkert få ihop, om inte till en middag, så i alla fall till ett mellis, genom att lyfta på lite dynor och leta tappat godis och halvätna kex. Åh, vad mitt liv är glamoröst känner jag! *Skrattar gott!* Vi ses på eftermiddagen! Det ska bli jättekul! Kram, M
    Hahahhahahaahaha!! Oj vad jag känner igen mig ang mellisavdelningen! Russin, digestive, någon skorpa och ett tag var det salta pinnar i halva rishögen!
Svar på tråden bf-juni västerås