***Hallsberg***
Då kör vi igen då!
(Nästa gång vi startar om tråden är det VÅR!)
Då kör vi igen då!
(Nästa gång vi startar om tråden är det VÅR!)
Jag gick ur svenska kyrkan för jag absolut inte tror något alls på Gud och den kristna tron. Vill heller inte betala en massa kyrkoskatt till något jag inte tror på. Tycker hela grejen med kyrkan osv är dravvel! MEN alla får tro vad dom vill och det respekterar jag!
Vi firar julen för att träffa släkten, familjen, god mat och julklapparna och tomten. Inget annat! Likaså med påsken.. påskägg, ägg och god mat. Plus påskakärringar ;) och Halloween (allahelgona) firar vi genom att spöka ut oss!
Pia: Låter jobbigt! Hoppas det löser sig för din vän och familjen. Ibland undrar man varför saker händer.
Vi ska också helt klart gifta oss borgligt, aldrig varit något tvivel om den saken vilket är super skönt! Och jag längtar! ![]()
Hej hej, har haft fullt upp, kollegan har varit sjuk så jag har fått tagit hennes grejer också, vilket resulterat i stor arbetsbelastning och helt slutkörd på kvällarna....
Pia J - Herregud! Lärde du dig inget av din första gravididtet?!
Allvarligt tycker jag det är lite fascinerande när folk mått pest och skaffar fler barn efter det. Jag antar att när man får barnet så uppväger det? ![]()
Antecknar Greger!
Waersta - Smidigt med att kunna boka på nätet, me like! Nu blev jag sugen på att boka en tid och testa Greger, är ju lite jobbigt att sitta och 6 mil enkel resa för att klippa sig.
Jag ska böja jobba på Transportstyrelsen i Örebro (gamla vägverket)
Gud vad skönt att ha så kort kvar att jobba
Jobbar du kvar på Lithells?
Det blev en Emmaljunga City Cross. Den kändes smidig men ändå rejäl. Är det någon annan som har en sådan?
Missvampiria - Hej hej! *vinkar*
Var ligger Bäckatorp? Jag är fortfarnde helt usel på att hitta i Habbe, har som mål under min förädraledighet att lära mig området här omkring iaf
Såg ni Alice nån gång? Vi gjorde det och jag tyckte den var sådär, hade nog lite höga förväntningar.
Pia J - Aha datakörkortet! Vad får man lära sig då? *nyfiken*
Oooh, grattis till fiskbebisarna ![]()
Mitt påskpynt består av att byta till påskig duk på matbordet med gula ljuslyktor och på sin höjd ris med lite fina prydnader i...
RonjaMimmi - Seriös, har du sökt till Robinson??? Frivilligt? Dåligt med mat under lång tid och massa tävlande? *oförstående* ![]()
planerat09 - Åh fy vad otäckt med glaset och vilken tur att det gick bra!!!
Waersta - Blir inget dop här heller, vi funderra på en namnfest med snittar och bubbel istället!
Maken har redan gått ur kyrkan och jag har tänkt det flera gånger, men får aldrig tummen ur.
Shit allt blev en enda smet...*komma ihåg tills nästa gång att inte skriva i notepad först och sen klistra in*
Sockerråtta: Kom igen! Testa och boka Greger!! Jag ska dit nästa vecka och göra slingor.
Jupp, jobbar kvar på Lithells, sitter i receptionen hela dagarna, men så säljer jag ju barnkläder också..
Waersta - Det värsta är att jag har redan en tid bokad hos min frisör, tycker det är så jobbigt att ringa och avboka....
Aha - fortfarande märket som börjar på M och slutar på e and I?
Eller nåt nytt?
Sockerråtta- Körkortet består av Allmän IT,Microsoft Words,Access,Excel, XP mm mm .. alltså man får certifierad datorkunskap kan man väl säga! Väldigt intressant men MYCKET!
Och jag tror jag fått minnesförlust efter varje graviditet, hähä. Nej men såklart att allt det positiva uppväger det negativa. Och belöningen man får efter dessa 9 månader är ju oslagbar!!
Ja här hoppas jag på giftermål i framtiden, men vill inte stressa och göra allt roligt på en gång. Har många, många år framöver tillsammans.(förhoppningsvis! om ingen svart katt springer över vägen)

Sen är det upp till Sambon om det blir av eller ej. Skulle aldrig förnedra mig att gå ner på knä för mannen. Det är hans "uppgift"!
(min åsikt!)
Sen gäller det att man ska vara honom trogen tills döden skiljer oss åt som det så fint heter!
Det har jag inga problem med att vara. Det är den finaste och bästa karl man kan ha. Är så nöjd så! 
För oss blir det givetvis kyrkligt bröllop OM det nu blir något över huvudtaget. I framtiden i såfall.
Jag är så nöjd som det är. Behöver inte gifta mig för att visa min kärlek till honom!
Som sagt, har en lång väg kvar att gå tillsammans hand i hand och har många spännande äventyr att uppleva tillsammans på den vägen.
Man ska inte ha för bråttom. Skynda långsamt som det heter!
Njut av varje dag som om det vore den sista i sitt liv!