• MinGu

***Hallsberg***

Då kör vi igen då!

(Nästa gång vi startar om tråden är det VÅR!)

• Svar på tråden ***Hallsberg***
  • Pia J

Missv- OOOOOOH Johnny Depp min absoluta favvo!!
    Ska oxå på bio i morrn, äntligen kommer vi iväg jag och Nina på Prinsessan och Grodan, med Lena och Leo
    Grattis till ert år firande

Jag har fått barn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    .........eller.... mina fiskar har fått yngel
    Har två ciklider som ynglat ur sig ca 50 :-O bebbar!! Vilken överraskning!

shit happens
  • Missvampiria

Pia: Ja Johnny Depp är aldrig fel och Tim Burtons filmer brukar ju vara jäkligt bra! Har sett fram emot den här filmen LÄNGE!

Tina: Eva (Jonas mamma) är riktigt gullig faktiskt
    Blev en del shoppat idag faktiskt. Hittade supercoola jeans till Neo på Cubus. Byxor, munkjacka och pyjamas till Tim. 2 par basketkängor till Jonas och 3 tavlor till köket.

~Neo 16/1-07 och Tim 4/1-10~
  • Pia J

morrn morrn!

Ronjas idé om sovmorgon till 6.15, är lite halvdåligt tilltaget tycker mamman

Idag blir det bio med Nina!

shit happens
  • Waersta

6.15 hade varit rena lyxen här. O vaknade 04.30, klarvaken!!

Denna helg spenderar vi i Linköping hos svärföräldrarna, jag kombinerar besöket med jobb och har precis kommit hem från Linköping där jag träffat och coachat en hel drös med säljare. Superkul!

Nu promenad i solen!!

Trevlig lördag.

• sommarblomman82

Hejsan igen!
    Har inte skrivit så mycket här men ska göra en liten uppdat..
    Jag ska på arbetsintervju nu på tisdag, hemtjänsten i centrala Hallsberg.. Visst det är bara över sommaren men har man tur så kanske jag får in en fot iaf.. och få träffa lite människor, känns helt underbart. Sen så ska vi in å hälsa på i stocksätterskolan så min dotter får träffa sin nya klass.

Nu en liten fråga? Ni som vet lite saker om Hallsberg, finns det någon bra frisör som man vågar släppa fri i håret? Är ju så sugen på att hitta på nått roligt med håret och tänkte göra det då vi flyttat, en liten uppiffning =)

• Missvampiria

Har detta varit en morgon då alla barn sovit dåligt eller? Vaknade kl 5,50 imorse av att Neo satt och ropade på mig i sin säng. Dessbättre lyckades jag få honom att somna iallafall 1 timme till i våran säng sen...

Nu inväntar vi barnvakten sen ska vi iväg till stan och se Alice i Underlandet Ska bli supermysigt!

~Neo 16/1-07 och Tim 4/1-10~
  • minlie

Det är nog en morgon då många vaknat tidigt.. samma här. Nelly slog upp sina blå vid 5.30 och tyckte att nu mamma, ska vi upp och leka! Tjoho! Mamman tyckte något annat så drog oss till 6.30 iallafall {#lang_emotions_dreamer}

Varit en sväng på USÖ idag igen, känns lite som mitt andra hem. Men gick bra idag iallafall och nu ska det vara helt grönt, inga besök, innan OP dagen.

Gjort salladen och förberett kvällsis. Ska ut en sväng nu!
    Blir cili con carne med ris och sallad till. Antar vi fördriver tiden med melodifestivalen haha. Man börjar bli gammal tror jag. Fast känner jag mig rätt när jag äter antibiotika så lär jag somna i soffan

Nelly 07 ♥
  • Donnis

sommarblomman - ingen aning ang bra frisör

viktoria vakna 6 idag men det gör hon nästan jämt så jag är lika nöjd som alltid

• Pia J

Morrn morrn!

Igår såg jag påskpynt på Konsum och jag blev alldeles till mig

Sommarblomman- Greger på Palatset!

shit happens
  • planerat09

Morrn Morrn!!

Pia- Det gjorde jag med fast på coop vid Marieberg. Då vill jag gärna ha ALLT!
    Älskar att påskpynta för då känner man att nu, nuuu är det inte länge kvar tills värmen och solen är hos oss. Det är så mysigt!

Får se om jag köper nya påskgardiner i år. Brukar köpa någon "påskgrej" varje år och skriver årtal på. Gör även så med julgrejer också. Kul att minnas!

Får se om jag pyntar lite tidigare i år. Är så tråkigt att det inte hinner vara uppe så länge innan man ska riva ner allt igen.

Svar på tråden ***Hallsberg***