• MinGu

***Hallsberg***

Då kör vi igen då!

(Nästa gång vi startar om tråden är det VÅR!)

• Svar på tråden ***Hallsberg***
  • minlie

Hanna: Nu ska du inte vara präktig hehe kan iofs hålla med, menade tillverkningsdatum som Bea skrev.. får skylla på att det var för tidigt på morgonen.. eller något

Vilket väder!! Vi är klara för att bege oss ut!

Ha en fin dag i solen! {#lang_emotions_sunny}

Nelly 07 ♥
  • Waersta

Hanna och Tina: Jag kan inboxa Er aaaaalla detaljer. Nää, så mycket minns jag faktiskt inte. Jag vet när, men det är nog också det enda och det skulle jag antagligen inte gjort om det inte vore för att vi var i Sturefors och sen inte sågs helgen efter det.. Finns liksom inga alternativ.

Skulle vara trevligt att grilla en sån här dag, men såg att våran grill visst stått ute i vinter vilket den inte tyckte var så roligt.

Karln har åkt till Malmö idag, sista lasset med grejer som ska upp hit, skönt att få det färdigt.

• Missvampiria
    Pias Bebis:

Minlie BF -1 Pojke
    Hanna BF +2 Pojke
    Bea BF +6 Pojke
    MissV BF +8 Pojke

Beas Bebis:

Hanna BF +3 Pojke
    Minlie: BF Pojke
    Pia J BF -4  Flicka Kerstin
    MissV BF+5 Pojke

Ändrar mig också till pojke på Bea, det kändes inte riktigt rätt med tjej när jag tänkt lite på det... Mössa låter som ett bra pris, hoppas jag vinner då

Härligt väder ute, blir nog en lång promenad sen
    ~Neo 16/1-07 och Tim 4/1-10~
  • Waersta
    Missvampiria skrev 2010-04-12 08:37:12 följande:
    Pias Bebis:Minlie BF -1 PojkeHanna BF +2 PojkeBea BF +6 PojkeMissV BF +8 PojkeBeas Bebis:Hanna BF +3 PojkeMinlie: BF PojkePia J BF -4  Flicka KerstinMissV BF+5 PojkeÄndrar mig också till pojke på Bea, det kändes inte riktigt rätt med tjej när jag tänkt lite på det... Mössa låter som ett bra pris, hoppas jag vinner då Härligt väder ute, blir nog en lång promenad sen
    Då får vi hoppas att bebis tittar ut före bf för vi har sista försäljningsdag 20 juni, samma dag som bf alltså. Sen blire svårt att få tag i en. Åh andra sidan så är det bara pia som kan vinna före bf.. Hehe!
  • MinGu

Det är bara att du ser till så att du har mössor på lager Bea.

Jag har aldrig någonsin gissat rätt på en bebis kön innan födsel så...ni andra kan ju ha det i åtanke när ni gissar...

• Pia J

the winner takes it all *skrålar* 

Nu är det måndag igen och vi har överlevt påsklov och en helg med kalas.
    Skönt med rutiner igen :-P

shit happens
  • Pia J

är det dags för ny tråd snart?!

shit happens
  • Waersta
    Pia J skrev 2010-04-13 10:30:00 följande:
    är det dags för ny tråd snart?!
    Det måste det vara för nu är det våååår ute!!
  • minlie

Jaaaaa det ÄR vår!!! Gud vad härligt!! {#lang_emotions_sunny}

Underbar förmiddag, promenad i solen, varit på USÖ med Nellys ögon, hon ser perfekt såååå skönt! sen lunch på stan hela familjen. Mys värre!!

Nelly 07 ♥
Svar på tråden ***Hallsberg***