• MinGu

***Hallsberg***

Då kör vi igen då!

(Nästa gång vi startar om tråden är det VÅR!)

• Svar på tråden ***Hallsberg***
  • Sockerråtta

Jag hinner knappt in här på dagtid, har alldeles för mycket på jobbet...Ska byta jobb i maj och nu börjar cheferna vakna till liv och inse att jag försvinner så nu är det en massa extramötren och sånt, usch...Tar för mycket tid. Jag hatar möten!

Planerat09 - Vi bor längst upp innan elljusspåret ifrån er sett, vill inte skriva gatan här i forumet Mums med polarbröd säger jag bara, det är ju så gott! Deras bröd har alla mina absoluta brödfavoriter

Pia J - Ok, Palatset är bra, någon speciell frisör där, eller alla?
    Njae, sådär, om man nu får gnälla, är ju i v 20 nu och mår fortfarande illa någon dag i veckan, har problem med hormonrelaterad huvudvärk och fått utslag i armhålorna som inte läkarna får bukt med som är otroligt otrevliga...Kan inte påstå att detta gett någon mersmak
    Skönt att allt gick bra hos audiologen

minlie - Oj, vad ska du operera? Det kommer gå jättebra det är jag säker på! Har varit sövd en gång och det var inte alls otäckt som jag hade trott, blev illamående efteråt, det var väl det enda negativa.

Idag har vi varit i Kumla och tittat på vagn, det var mycket enklare att välja än jag hade trott, så imorgon ska vi åka tillbaks och beställa och lägga handpenning. Känns jätteskönt att ha det gjort!

• Sockerråtta

Donnis - Har också gjort en titthålsbukoperation, tog bort gallblåsan. Meningen var att man skulle gå hem samma dag. Tant Agda (vi kan låtsas att hon hette det), 80 år, som gjorde operationen samtidigt som mig reste sig vid tvåtiden drog på sig kläderna och drog hem...Jaag kom inte ens ur sägen Fick ligga kvar en dag extra för jag höll på att svimma så fort jag försökte ta mig ur sängen, usch vad dum jag kände mig! Fick 4 sexiga ärr på magen, är lite bekymrad över hur de kommer se ut efter graviditeten, ett är ju i naveln. Kommer ihåg att jag frågade efter operationen och att läkaren sa att de kanske skulle få fixa till ärren efter en gravididtet, vi får väl se...

• Pia J

Sockerråtta- Haaaha det är hääääääääääärligt att vara gravid
    Med mina första två så spydde jag som en rääääv de tre första månaderna, på Slutet med nr 1 så fick jag Ischias. Redan i vecka 16 med nr 2 hade jag jävels foglossningen och så kom även ischiasen på det..
    Denna gång har jag inte kräkits en gång! Mått liite illa.
    Men ganska omgående kom Ischiasen och nu har även fogarna gjort sig till känna..
    Över detta så får jag ben och armveckseksem, som värmeutslag,järnbrist, torr hud, sömnbrist och så blir jag blir nästäppt.
    Moahahha.. Och detta är mitt tredje

På palatset tycker jag Greger är den du ska välja!

Idag är det skola i Askersund för min del. Sen är det fredagsmyyyyyyyyyyyys!!

shit happens
  • MinGu

Tina - Det kommer att gå bra. Klart man är nervös inför en operation men snart är det över och då kommer du säkert att fundera över varför du var nervös.

Pia - Skönt att det gick bra för Nina.

Fredagsmys ja...här blir det jag och de två små, M ska ut med jobbet och grabbarna ska sova hos farmor... Funderar på vad jag ska fixa för gott käk till mig själv, lutar åt laxfläta och pressad potatis med romsås. ÅH vad mys jag ska ha.. Trist att sitta själv en fredagskväll, vem ska jag då spöa i På Spåret? Båda ungarna är dessutom fortfarande tokrisiga så jag vågar ju inte direkt bjuda hem någon. Gnälla gnälla gnäll gnäll

• minlie

Tack för alla snälla ord inför OP!
    Vet också att det är en enkel rutin OP men är ändå nervös. Men skönt få det gjort så man slipper ha ont och läkarebesök. Rätt trött på de nu {#lang_emotions_undecided}

Sockerråtta: OP bort halsmandlarna ska jag göra

Hanna: Mysigt med en hemmakväll själv med småttingarna! Gnälla får man Du hittar säkert på något mysigt, annars får du passa på att sova!

Trevlig helg!!

Nelly 07 ♥
  • Waersta

Minlie: Det kommer gå fint! Tänk på att de är proffs.

Hanna: Vi drar till Svärföräldrarna så jag tävlar mot dem ikväll.. Jag lär förlora.

Sockerråtta: Greger är superbra! Du kan boka tid på internet www.palatset-hallsberg.com Smidigt som tusan!
    Vad ska Du byta till för jobb?
    Jag ska jobba till sista maj, sen tar jag semester sista tiden innan bf. Jag skulle heller inte ha tid att sitta här på dagarna om det inte vore för att jag har ett riktigt lökjobb. Sitter här och svarar i telefon hela dagarna och ringer det ingenting så har jag massor av tid över.
    Vad blev det för vagn?

• planerat09

Morrn Morrn!

Kikar in en snabbis och önskar er alla en riktig trevlig fredag.
    Här blir det mysmys med sambon. Vi ska se filmen Luftslottet som sprängdes i kväll.
    *längtar*

Ha det bra!

• Missvampiria

Välkommen sockerråtta!
    Jag bor också i vattentornsområdet, närmare bestämt Bäckatorp i hus med min sambo och våra två pojkar födda jan-07 och jan-10.

Idag önskar Neo åka till Marieberg så det blir nog en sväng dit. ska kolla efter nån snygg tavla till köket

Imorgon ska vi försöka skaffa barnvakt för att åka in på bio och se Alice i Underlandet! Vi firar nämligen 8 år tillsammans på måndag

~Neo 16/1-07 och Tim 4/1-10~
  • Pia J

Hello najsiga fredag!!!

Idag har jag varit in till Askersund och gjort rätt för mig! Skola skola skola...
    Det gick riktigt bra! Så nöjd så

Sockerråtta- anledningen till att jag har tid med å sitta här är att jag läser komvux/distans.. och sitter väldigt mkt vid datorn då jag läser ECDL datakörkortet.
    Så då klickas gärna en och annan sida upp

Nu ska barnen snart hämtas!

shit happens
  • minlie

MissV: Ja vad gör man inte för att ppfylla de smås önskningar Vart det någon shopping? Var hos Jonas mamma och handlade förut idag, hon är så gullig jämt. Pratar om killarna en massa!

Här har vi precis ätit fläskfilégryta med paprika, svamp & prurjolök med potatis till. Mumma!
    Nu är stora tjejerna iväg på disco och jag och nelly har läst en massa böcker en stund nu. Strax vällingmys!

Åh Alice i Underlandet vill jag också se, verkar kul!

Nelly 07 ♥
Svar på tråden ***Hallsberg***