• MinGu

***Hallsberg***

Då kör vi igen då!

(Nästa gång vi startar om tråden är det VÅR!)

• Svar på tråden ***Hallsberg***
  • Pia J

Marie- jag har inte haft påskgardiner innan, bara mina tuppar,hönor och kycklingar
    Men...vi får se jag har hittat ett par gardiner jag är bra sugen på ...
    Och alltid kommer det in en ny tupp eller höna varje år
    Årtal skrivs på här med.
    MMm och påk är lite utav en favvo här, vet inte varför. Men det är nog att jag älskar våren så!

shit happens
  • Waersta

Påskpynt är najs, men jag tänker inte byta gardiner har ju precis tagit ner julgardinerna.

Någon som har tips på lite annorlunda och inte så "stora" webshoppar?
    Med barnkläder alltså.

• Pia J

Som LinusLotta, oiidesign, ajabajakids,maxomorra,kullerbyttanbarnkläder, kotteshoppen ... nu kommer jag inte på mer..

lillabebben, babyshop, finabarn..

Vet inte om det är såna du menar Waersta...!?

shit happens
  • Waersta
    Pia J skrev 2010-03-08 11:41:25 följande:
    Som LinusLotta, oiidesign, ajabajakids,maxomorra,kullerbyttanbarnkläder, kotteshoppen ... nu kommer jag inte på mer..lillabebben, babyshop, finabarn.. Vet inte om det är såna du menar Waersta...!?
    Ja.. fast där har jag ju varit. Mer såna okända, små webshopar.. typ. http://gobligobli.se/ 
  • minlie

Åhhhh barn kläder online är min grej! Shoppar nog på tok för mycket, helt galen i danska desing kläder så det är lillan bortskämd med.. ja hon förstår ju inte det.. men fräcka kläder har hon

Bea: http://meandi.se/ är den bra sida annars {#lang_emotions_dreamer}

Gick ut redan vid nio imorse på en lång promenad med pulkan sen vidare direkt till Öppna förskolan sen promenad hem igen och nu är lunchen avklarad.
    Blir en paus nu med jobbsök och lite fix med papper sen ska vi nog vara ute resten av dagen, bäst passa på innan snön smälter bort.
    Gör ju inget att solen är framme idag heller {#lang_emotions_sunny}

Träffade en kompis förut som är beräknad om 1 vecka. Wow.. älskar bebis magar! Man blir ju lite små sugen efter att ha "umgåtts" med en sån kula hela förmiddagn

Nelly 07 ♥
  • Catta80

sommarblomman...jag har gått hos samma frisör sen jag va 13 år......Linda Eriksson (klippt och skuret tror jag det heter. hon är kanon=)

• sommarblomman82
    Catta80 skrev 2010-03-08 13:30:24 följande:
    sommarblomman...jag har gått hos samma frisör sen jag va 13 år......Linda Eriksson (klippt och skuret tror jag det heter. hon är kanon=)
    okej.. då kanske jag ska boka hos henne då.. Vad tar hon för pris?
  • planerat09

Har fler sidor om du vill ha Bea! {#lang_emotions_sunny}
    Det är på exakt sådana sidor som jag är intresserad av att vara på. Håller på att tränga mig in i den "branchen" också, MEN.. det är lång väg dit.

I dag är en riktig supermys dag. Humöret är på topp och energin flödar.. Solen skiner.. Jiiiippppii!! Jag blir såå lycklig av solens strålar!

Just nu håller jag på att få till 7 sorters kakor. Puuhh.. Inge roligt längre om jag ska erkänna. Nu är det inte länge kvar till dopet så det är därför jag håller på som en tok för all förberedelse inför detta.

När dopet är avklarat så kommer jag att lägga ut filmen som jag gjort på min sida.

Nää nu blir det bus med lillan!

Ha en bra dag i solskenet!

Svar på tråden ***Hallsberg***