• MinGu

***Hallsberg***

Då kör vi igen då!

(Nästa gång vi startar om tråden är det VÅR!)

• Svar på tråden ***Hallsberg***
  • Waersta

Missvampiria: Grattis! Skönt att Du hittat rätt nu.

Jag skottade tak senast för några veckor sen, gravid och allt. Jag hade antagligen blivit riktigt förbannad om B försökt hindra mig från att göra det, jag skottar väl om jag vill och när kroppen sa ifrån så tog B över helt enkelt.
    Jag byter dessutom gärna däck på bilen, skottar, klipper häckar osv. B är inte mindre man för det, tvärtom.

• minlie

MissV: Kul med Lek & bus, det är en av våra favvosar {#lang_emotions_dreamer} 

Hoppas solen tittar fram idag också så man kan njuta ordentligt. Snön smälter ju jätte fort nu, även om det är en del som ska bort innan våre tittar fram ordentligt!
    Längtar efter snödropparna och krokusarna i rabatterna!

Triumph har absolut bästa underkläderna! Helt oslagbar affär och super bra serice! Köper alltid alla underkläder där

Nu ska vi iväg här!

Trevlig helg!

Nelly 07 ♥
  • Missvampiria
    planerat09 skrev 2010-03-12 08:44:09 följande:
    Missvampiria- Vad var det för underklädesparty? Låter intressant. Själv köper jag numera mina bh:ar på Triumph butikerna. Första gången jag gick in där och skulle köpa en bh så fick man super bra service av dom som jobbade där. Visade sig att jag också gått med alldeles för liten bh. Tänkte jag skulle testa att ta samma storlek på en bh på tex hm och jämföra för skoj skull. Det är samma här när expediten talade om vilken stl jag hade så trodde jag att jag hörde fel kollade på stl lappen för säkerhetsskull och jag skrek rakt ut. Här snackar vi Dolly Parton *10 haha!! Fattar ju att de måste ha en helt annan stl grad på sina underkläder. Men skönare underkläder är svårt att hitta. Sitter som gjutet!
    Pxc heter det.

I vanliga butiker finns det ju oftast bara storleker upp till D och det räckte inte till mig på långa vägar, så det blir väl specielbutiker om man ska köpa BH:ar i fortsättningen...
    ~Neo 16/1-07 och Tim 4/1-10~
  • MinGu
    Waersta skrev 2010-03-12 08:50:33 följande:
    Jag skottade tak senast för några veckor sen, gravid och allt. Jag hade antagligen blivit riktigt förbannad om B försökt hindra mig från att göra det, jag skottar väl om jag vill och när kroppen sa ifrån så tog B över helt enkelt. Jag byter dessutom gärna däck på bilen, skottar, klipper häckar osv. B är inte mindre man för det, tvärtom.
    Den där B...honom ska jag ta i örat vid tillfälle... Närå, jag klarar minsann också att skotta tak, om jag måste och vill, men jag gör det helst inte eftersom jag är galet höjdrädd. Jag skulle dock göra det OM jag var tvungen men det är jag inte, min man är ju för sjutton proffs på höghöjdsarbeten, inklusive takskottning... TUR för mig

Vad fa-n MissV, jag ska nog också gå på ett sån´t party, verkar billigare än att göra en bröstförstoring på kirurgisk väg (OJ, jag skojade lite igen, jag är rätt nöjd med mina tuttar, de är skitsnygga... )
  • Missvampiria
    MinGu skrev 2010-03-12 08:57:06 följande:
    Den där B...honom ska jag ta i örat vid tillfälle... Närå, jag klarar minsann också att skotta tak, om jag måste och vill, men jag gör det helst inte eftersom jag är galet höjdrädd. Jag skulle dock göra det OM jag var tvungen men det är jag inte, min man är ju för sjutton proffs på höghöjdsarbeten, inklusive takskottning... TUR för mig Vad fa-n MissV, jag ska nog också gå på ett sån´t party, verkar billigare än att göra en bröstförstoring på kirurgisk väg (OJ, jag skojade lite igen, jag är rätt nöjd med mina tuttar, de är skitsnygga... )
    Haha så knasig du är Hanna Dom hade faktiskt push-up BHs som utförde mirakel så det är iallafall billigare än en op, men dom passade absolut inte på mig, mina boobs ville bara rymma ur dom... Typiskt...
  • MinGu

Helgen ja, det är ju fredag idag! Härligt! Vi ska inte göra något särskilt, till mamma på kalas på söndag om hon är frisk. Det visar sig. Ska visst på ett sådant däringa barnklädesparty på söndag också...har jag hört...

Ikväll är det ju På Spåret och soffhäng med något gott käk och lite annat gott...

GRATTIS Victoria på namnsdagen!

• Waersta
    MinGu skrev 2010-03-12 09:04:11 följande:
    Jag behöver ingen mirakel-BH, mina tuttar ÄR mirakel...
    I know! Du har grymma lökar! Jag menar, jag har fått två barn, hittills, och mina bröst ser mer ut som två raggsockar med varsin sten i, men Dina är ju mer som två saftiga meloner! Och det trots graviditeter.. *surar*

• Missvampiria
    MinGu skrev 2010-03-12 09:04:11 följande:
    Jag behöver ingen mirakel-BH, mina tuttar ÄR mirakel...
    Ja men då så
  • MinGu
    Waersta skrev 2010-03-12 09:14:12 följande:
    I know! Du har grymma lökar! Jag menar, jag har fått två barn, hittills, och mina bröst ser mer ut som två raggsockar med varsin sten i, men Dina är ju mer som två saftiga meloner! Och det trots graviditeter.. *surar*
    Haha... jag DÖR Bea!!  Meloner...? Jo, men tjena...? Det var ju dagens överdrift.... Du är ju inte klok på en fläck... Men det vet väl alla redan...? Va...? *hoppas*
Svar på tråden ***Hallsberg***