• Hemi21

BF Oktober

Hej har precis fått reda på att jag är gravid. Är första barnet.
    Tänkte att dom med BF oktober kunde samlas här och prata av sig lite.. :)

• Svar på tråden BF Oktober
  • My World Of Sin

Får man vara med här? Fick mitt första svaga + i lördags Har efter det gjort en massa test som visar +! Har så himla svårt att förstå eftersom vi försökt ett tag! Tror jag har BF runt 14 okt

Äntligen!
  • Lurven83
    thweni skrev 2010-02-03 10:44:04 följande:
    Usch, inatt drömde jag att jag fick missfall och blödde. Inte alls kul. Hoppas det inte var en sanndröm.. :(
    man brukar drömma tvärtom har jag hört

Och oftast är det ju bara rädslor man hanterar i drömmarna, jag drömmer mycket mardrömmar nu som gravid.
    Längtar ♥BF~101001♥22 dagar kvar till vul♥
  • Lurven83
    My World Of Sin skrev 2010-02-03 10:53:46 följande:
    Får man vara med här? Fick mitt första svaga + i lördags Har efter det gjort en massa test som visar +! Har så himla svårt att förstå eftersom vi försökt ett tag! Tror jag har BF runt 14 okt
    Grattis och välkommen! Jo det känns ju overkligt det där plusset. Men det är så sant så Kommer först tro det riktigt när jag går på vul! *längtar*
  • CarroW86

Har läst en massa om att många ska göra vul, gör man alltid det? Har ju bara sätt sånta ul där de kletar den kalla krämen på magen och gör ul så :).. Nu börjar illamåendet komma för mig vilket faktiskt känns helt fantastiskt för nu börjar det kännas mer verkligt.. Har också börjat känna av hormonerna, idag började jag gråta till Biggest Loser, vilket kändes hel skumt helt plötsligt så grät jag bara :P

• Lurven83
    CarroW86 skrev 2010-02-03 11:53:54 följande:
    Har läst en massa om att många ska göra vul, gör man alltid det? Har ju bara sätt sånta ul där de kletar den kalla krämen på magen och gör ul så :).. Nu börjar illamåendet komma för mig vilket faktiskt känns helt fantastiskt för nu börjar det kännas mer verkligt.. Har också börjat känna av hormonerna, idag började jag gråta till Biggest Loser, vilket kändes hel skumt helt plötsligt så grät jag bara :P
    hihi jo det känsliga känner jag igen, men jag blir mesr arg hihi.

Och att illamåendet är på g suger tycker jag, fick en riktig attack för en stund sen och tänkte jag kommer spy när som. Men jag har tagit med ett packet knäcke bröd så här sitter och smular vid datorn på jobb
  • Hemi21
    Mamsaa skrev 2010-02-02 22:03:15 följande:
    Hihi de kan jag säga att de gjorde min karl också när jag köpte innan det ens fanns en bebis i magen :O
    Hehe, okej.. kunde inte hålla mig endå. Hittade världens sötaste åkpåse, var tvungen att klicka hem den, men har inte sagt något till sambon än :)
  • CarroW86

jag hade massa kläder redan innan jag blev med barn.. köper lite då och då :).. klickade hem en åkpåse idag, sambon skrattar och skakar på huvudet :).. Såfort vi passerat v.12 ska vi göra ordning ett rum till bebis, har redan gjort lista på det som ska köpas :)

• Ella1986
    Lurven83 skrev 2010-02-03 11:13:49 följande:
    man brukar drömma tvärtom har jag hört Och oftast är det ju bara rädslor man hanterar i drömmarna, jag drömmer mycket mardrömmar nu som gravid.
    Jag är jätterädd för att få missfall! Är det någon av er som har haft det förut och kan tala om hur det känns? Gjorde mitt fjärde graviditetstest i dag för att slippa vara nojig och det visade ett starkt streck - är det positivt eller spelar det ingen roll om strecket är svagt eller starkt?
  • Hemi21
    Ella1986 skrev 2010-02-03 17:23:54 följande:
    Jag har haft missfall och det var den värsta smärtan jag har haft i hela mitt liv, slutade med ambulans till akuten. DEt ska inte spela någon roll om sträcket är starkt eller svagt, är det positivt så är det.. Försök att inte oroa dig, vet att det kan vara svårt... men försök bara vara glad, det kommer gå bra :)
  • humlan1975

Hej tjejer!

Jag vet inte än om jag ska joina denna grupp eller ej..
    Tog ett test (se mitt bildgalleri) och det visar så ofantligt svagt så jag vet inte om det är ett + eller om det är ngt fel på testet..
    Vad tror ni?

Jag har lite molande mensvärk iaf, bör få mens vilken dag som helst.
    Men håll tummarna att det andra testet som min sambo kommer med snart från apoteket visar lite starkare. :)

Svar på tråden BF Oktober