BF Oktober
Hej har precis fått reda på att jag är gravid. Är första barnet.
Tänkte att dom med BF oktober kunde samlas här och prata av sig lite.. :)
Hej har precis fått reda på att jag är gravid. Är första barnet.
Tänkte att dom med BF oktober kunde samlas här och prata av sig lite.. :)
Får man vara med här? Fick mitt första svaga + i lördags Har efter det gjort en massa test som visar +! Har så himla svårt att förstå eftersom vi försökt ett tag! Tror jag har BF runt 14 okt
Har läst en massa om att många ska göra vul, gör man alltid det? Har ju bara sätt sånta ul där de kletar den kalla krämen på magen och gör ul så :).. Nu börjar illamåendet komma för mig vilket faktiskt känns helt fantastiskt för nu börjar det kännas mer verkligt.. Har också börjat känna av hormonerna, idag började jag gråta till Biggest Loser, vilket kändes hel skumt helt plötsligt så grät jag bara :P
jag hade massa kläder redan innan jag blev med barn.. köper lite då och då :).. klickade hem en åkpåse idag, sambon skrattar och skakar på huvudet :).. Såfort vi passerat v.12 ska vi göra ordning ett rum till bebis, har redan gjort lista på det som ska köpas :)
Hej tjejer!
Jag vet inte än om jag ska joina denna grupp eller ej..
Tog ett test (se mitt bildgalleri) och det visar så ofantligt svagt så jag vet inte om det är ett + eller om det är ngt fel på testet..
Vad tror ni?
Jag har lite molande mensvärk iaf, bör få mens vilken dag som helst.
Men håll tummarna att det andra testet som min sambo kommer med snart från apoteket visar lite starkare. :)