• Hemi21

BF Oktober

Hej har precis fått reda på att jag är gravid. Är första barnet.
    Tänkte att dom med BF oktober kunde samlas här och prata av sig lite.. :)

• Svar på tråden BF Oktober
  • Ella1986
    Hemi21 skrev 2010-02-03 17:30:59 följande:
    Jag har haft missfall och det var den värsta smärtan jag har haft i hela mitt liv, slutade med ambulans till akuten. DEt ska inte spela någon roll om sträcket är starkt eller svagt, är det positivt så är det.. Försök att inte oroa dig, vet att det kan vara svårt... men försök bara vara glad, det kommer gå bra :)
    Tack för pepp! Det behövs verkligen eftersom jag är en riktigt orolig person.
  • Idaar
    humlan1975 skrev 2010-02-03 17:52:05 följande:
    Hej tjejer!Jag vet inte än om jag ska joina denna grupp eller ej..Tog ett test (se mitt bildgalleri) och det visar så ofantligt svagt så jag vet inte om det är ett + eller om det är ngt fel på testet..Vad tror ni?Jag har lite molande mensvärk iaf, bör få mens vilken dag som helst.Men håll tummarna att det andra testet som min sambo kommer med snart från apoteket visar lite starkare. :)
    GRATTIS! Självklart är det ett plus, det syns ju på långa vägar. Grattis och välkommen hit
  • LJ87
    Ella1986 skrev 2010-02-03 17:23:54 följande:
    jag har haft mf... hade mf i spetember 2009... började som en liten blödnign när jag kissade, o sen fortsatte de koma blod var gång jag kissade.. sen började få kraftig mensvärk osm itne slutade o sen börjad de blöda mer o komma klumpar...

alla mf är olika, alla känner inte likadant o de börjar inte likadant för alla..
  • LJ87

kan förresten säg att jag varit på hälsosamtal idag.. har inskrivning 4/3.... =) börjar kännas att de e på riktigt nu... =9

• 2små2stora

Jag ska ringa BM i morgon tänkte jag. Har redan fått berätta för några på jobbet då jag inte kan utföra vissa arbetsuppgifter.

~~Michael -97, Joachim -98 och Johanna -07 ~~
  • Hemi21
    LJ87 skrev 2010-02-03 19:40:44 följande:
    kan förresten säg att jag varit på hälsosamtal idag.. har inskrivning 4/3.... =) börjar kännas att de e på riktigt nu... =9
    Åhh, vad kul. Det känns ju inte så verkligt nu när man inte är så långt gången,  Jag ska på inskrivning i mon, hoppas jag får mitt efterlängtade vul och inskrivning snart :)
  • Taryn

Halloj, vilken vecka ar ni i? Jag blev tillbaka flyttad pa ultraljudet igar, sa jag ar 5+4 idag..

• 2små2stora
    Taryn skrev 2010-02-04 00:13:21 följande:
    Halloj, vilken vecka ar ni i? Jag blev tillbaka flyttad pa ultraljudet igar, sa jag ar 5+4 idag..
    4+3
    ~~Michael -97, Joachim -98 och Johanna -07 ~~
Svar på tråden BF Oktober