• Hemi21

BF Oktober

Hej har precis fått reda på att jag är gravid. Är första barnet.
    Tänkte att dom med BF oktober kunde samlas här och prata av sig lite.. :)

• Svar på tråden BF Oktober
  • Sessan1985

Jag har precis plussat =) Jag vet inte riktigt vilken vecka jag är i, många olika bud men 4-6 veckan vad det verkar. Jag har fått lite olika datum på bf, 9 okt, 13 okt och även typ 29 sept så jag vet inte riktigt. Får väl vänta och se vad det visar senare. Men i början, mitten av oktober tror jag verkar mest rimligt. 

Jag har mest haft s k växtvärk, lite huvudvärk, lite illamående men det har inte varit så farligt alls ännu. Däremot har jag varit väldigt gasig i magen, någon som känner igen sig? Vet inte om det beror på graviditeten men jag har läst att det kan bli så =)
  • sandraaa01

Jag plussade i tisdags. har BIM imorgon!! Vilket betyder att om det går bra så har jag bf någon gång i mitten av oktober!! men är sååå orolig för missfall!!

• anja1661
    Sessan1985 skrev 2010-02-04 20:03:05 följande:
    Jag har precis plussat =) Jag vet inte riktigt vilken vecka jag är i, många olika bud men 4-6 veckan vad det verkar. Jag har fått lite olika datum på bf, 9 okt, 13 okt och även typ 29 sept så jag vet inte riktigt. Får väl vänta och se vad det visar senare. Men i början, mitten av oktober tror jag verkar mest rimligt.  Jag har mest haft s k växtvärk, lite huvudvärk, lite illamående men det har inte varit så farligt alls ännu. Däremot har jag varit väldigt gasig i magen, någon som känner igen sig? Vet inte om det beror på graviditeten men jag har läst att det kan bli så =)
    även jag har huvudvärk och är supergasig i magen!

grattis till plusset föresten! har nog grattat dig i den andra tråden tror jag...
  • anja1661
    sandraaa01 skrev 2010-02-04 20:06:21 följande:
    Jag plussade i tisdags. har BIM imorgon!! Vilket betyder att om det går bra så har jag bf någon gång i mitten av oktober!! men är sååå orolig för missfall!!
    grattis till plusset!!
  • anja1661

jag har fått, nu i kväll, en rejäl halsbränna vilket gör att jag mår lite illa....
    när kom illamåendet för er andra? jag tror bara att detta e något övergående....det blir nog mer o värre om nån vecka eller två..

• Sessan1985
    anja1661 skrev 2010-02-04 20:09:30 följande:
    även jag har huvudvärk och är supergasig i magen! grattis till plusset föresten! har nog grattat dig i den andra tråden tror jag...
    Jag fattade ju inte att det berodde på det men jag fiser jätte ofta och de luktar ju inte hallon precis om man säger så =) Ja du har skrivit i min tråd innan, tack tack och ett stort grattis till dig me =)
  • Ella1986
    Sessan1985 skrev 2010-02-04 20:03:05 följande:
    Jag har precis plussat =) Jag vet inte riktigt vilken vecka jag är i, många olika bud men 4-6 veckan vad det verkar. Jag har fått lite olika datum på bf, 9 okt, 13 okt och även typ 29 sept så jag vet inte riktigt. Får väl vänta och se vad det visar senare. Men i början, mitten av oktober tror jag verkar mest rimligt.  Jag har mest haft s k växtvärk, lite huvudvärk, lite illamående men det har inte varit så farligt alls ännu. Däremot har jag varit väldigt gasig i magen, någon som känner igen sig? Vet inte om det beror på graviditeten men jag har läst att det kan bli så =)
    Jag är också enormt gasig! Magen är helt uppsvälld och det ser ut som att jag är i vecka 30 redan. Det är riktigt jobbigt, och jag får liksom inte ur mig luften. Är det någon som kan berätta om detta är normalt?
    För övrigt har mina symptom avtagit i dag. Varit trött, orkeslös och less, men växtvärken och de ömma brösten har nästan försvunnit. Är det normalt det med? Man blir ju tokig av denna oro! Jag håller nog på att oroa ihjäl mig!
  • TessJH

Hej tjejer!

Känns som att jag passar in här.
    Plussade idag! =) Är i vecka 5 (v4+3) och beräknat datum är 10/10 -10.
    Coolt om bebisen verkligen kommer ut den dagen. =)

• 2små2stora
    TessJH skrev 2010-02-04 21:28:53 följande:
    Hej tjejer! Känns som att jag passar in här. Plussade idag! =) Är i vecka 5 (v4+3) och beräknat datum är 10/10 -10. Coolt om bebisen verkligen kommer ut den dagen. =)
    samma datum som jag har
    ~~Michael -97, Joachim -98 och Johanna -07 ~~
  • mkatvoo

Hej tjejer!
    Jag är ny här på siten. Fick ett positivt besked i går. Antar att det betyder att jag är i v4 ungefär.... Är oftare hungrig och lite magvärk annars som käns det vanligt än så länge...

Det största är väl att vänja sig vid tanken, det är ganska overkligt minst sagt! :)

Svar på tråden BF Oktober