• Hemi21

BF Oktober

Hej har precis fått reda på att jag är gravid. Är första barnet.
    Tänkte att dom med BF oktober kunde samlas här och prata av sig lite.. :)

• Svar på tråden BF Oktober
  • misa85
    evve02 skrev 2010-02-09 18:40:43 följande:
    nädå! så länge du tränat innan så hittar kroppen tillbaka fort när du väl blir frisk! men tråkigt att vara sjuk + känna av gravidtröttheten! hoppas du mår ok! 
    just nu mår ja inte så bra då ja knappt kan andas och hostar hela tiden. Ja vet att kroppen lätt kommer tillbaks, det är mest jag som inte kan sitta still, pluss att jag jobbar som personlig tränare så jag antar att ja inte ens kan jobba fullt ut om det råkar vara så illa...
  • humlan1975

Hej!

Idag har jag haft molvärk och växtvärkskänsla i lilvmodern hela dagen! Underbart!!{#lang_emotions_laughing}

• Idaar
    humlan1975 skrev 2010-02-09 18:56:30 följande:
    Hej! Idag har jag haft molvärk och växtvärkskänsla i lilvmodern hela dagen! Underbart!!
    yaaay
  • evve02
    misa85 skrev 2010-02-09 18:48:48 följande:
    just nu mår ja inte så bra då ja knappt kan andas och hostar hela tiden. Ja vet att kroppen lätt kommer tillbaks, det är mest jag som inte kan sitta still, pluss att jag jobbar som personlig tränare så jag antar att ja inte ens kan jobba fullt ut om det råkar vara så illa...
    okej, ja jag har jobbat som instruktör så jag förstår vad du menar.. beroende av sin kropp! men fram för allt vill man ju röra sig! hoppas det löser sig! :)  
  • 2små2stora

Nu är jag ledig 1 vecka så skönt efter en vecka med nattjobb och ett sjukt barn.

~~Michael -97, Joachim -98 och Johanna -07 ~~
  • drömmaromsmått

Önskar jag också kunde vara glad åt värken i magen, men jag är livrädd att det ska vara något, ja ja det släpper väl lite smått så snart jag passerat BIM.

Känner mig super töntig som nojjar så här mycket, men det är allt som maler runt i huvudet på mig än så länge.