• Hemi21

BF Oktober

Hej har precis fått reda på att jag är gravid. Är första barnet.
    Tänkte att dom med BF oktober kunde samlas här och prata av sig lite.. :)

• Svar på tråden BF Oktober
  • misa85
    evve02 skrev 2010-02-09 18:40:43 följande:
    nädå! så länge du tränat innan så hittar kroppen tillbaka fort när du väl blir frisk! men tråkigt att vara sjuk + känna av gravidtröttheten! hoppas du mår ok! 
    just nu mår ja inte så bra då ja knappt kan andas och hostar hela tiden. Ja vet att kroppen lätt kommer tillbaks, det är mest jag som inte kan sitta still, pluss att jag jobbar som personlig tränare så jag antar att ja inte ens kan jobba fullt ut om det råkar vara så illa...
  • humlan1975

Hej!

Idag har jag haft molvärk och växtvärkskänsla i lilvmodern hela dagen! Underbart!!{#lang_emotions_laughing}

• Idaar
    humlan1975 skrev 2010-02-09 18:56:30 följande:
    Hej! Idag har jag haft molvärk och växtvärkskänsla i lilvmodern hela dagen! Underbart!!
    yaaay
  • evve02
    misa85 skrev 2010-02-09 18:48:48 följande:
    just nu mår ja inte så bra då ja knappt kan andas och hostar hela tiden. Ja vet att kroppen lätt kommer tillbaks, det är mest jag som inte kan sitta still, pluss att jag jobbar som personlig tränare så jag antar att ja inte ens kan jobba fullt ut om det råkar vara så illa...
    okej, ja jag har jobbat som instruktör så jag förstår vad du menar.. beroende av sin kropp! men fram för allt vill man ju röra sig! hoppas det löser sig! :)  
  • 2små2stora

Nu är jag ledig 1 vecka så skönt efter en vecka med nattjobb och ett sjukt barn.

~~Michael -97, Joachim -98 och Johanna -07 ~~
  • drömmaromsmått

Önskar jag också kunde vara glad åt värken i magen, men jag är livrädd att det ska vara något, ja ja det släpper väl lite smått så snart jag passerat BIM.

Känner mig super töntig som nojjar så här mycket, men det är allt som maler runt i huvudet på mig än så länge.
    Somnade på soffan idag precis som jag gjort varje dag den senaste veckan och vaknade av att telefonen ringde sen fick jag super ont igen och paniken kom krypandes och höll i sig tills värken släppte.

• MariaOMarkus
    Strumpan08 skrev 2010-02-09 14:58:23 följande:
    Hihi, avslöjade graviditeten för maken idag. Klädde på dottern sin Storasyster-tröja och satte henne vid matbordet, det tog någon minut innan han fäste sin uppmärksamhet vid vad hon hade på sig och sen undrade han försiktigt "Försöker du säga mig något..?" Haha. :-P Han blev jätteglad sen och tyckte att det var väl jättebra.
    va kul :Dalltid kul och se killar reaktion på saker och ting :P
    Malou - Mi amor - Mi vida
  • Strumpan08

Miamorebambino - Vad spännande med vul! Hoppas att du hänger kvar i tråden så vi också får veta om det blir en eller två.

Strumpan ~ 9/12-2008 ~ sandlada.blogg.se
  • Lurven83
    anja1661 skrev 2010-02-09 16:45:37 följande:
    tänk på att man får i sig massor av dessa i den vanliga kosten oxå...jag tar än så länge "bara" en tablett om dagen tills jag varit hos bm....min syrra blev rådd av just sin bm att bara ta en per dag just pga att man redan får i sig vitaminer o mineraler i vardagen.
    jo om man nu får det, kan inte säga att jag är spec duktig på att äta allsidigt. men gör man det så är det jätte bra. Av den tabletten jag äter nu ska man bara ta en och det innehåller mer folsyra än 2 tabletter av mitt val kvinna.

Just nu består bara min diet av yoghurt, rostebröd, i stort sätt, det enda jag får i mig nu. Försöker verkligen dricka vatten men det är så äckligt. Men kämpa då jag har förstoppning med. blä
    Längtar ♥BF~101001♥16 dagar kvar till vul♥
  • Lurven83
    2små2stora skrev 2010-02-09 19:03:54 följande:
    Nu är jag ledig 1 vecka så skönt efter en vecka med nattjobb och ett sjukt barn.
    vad skönt. själv tog jag ledigt denna vecka för att bara vara hemma och ta det lugn, så man inte får för mycket sjukdagar, dem kan ju behövas längre fram haha. Skönt jobbar först den 15:e fast oas så har jag ju mitt företag på sidan så man är ju ändå inte helt sysslolös, men idag har jag bara legat i soffan hela dagen.
    Längtar ♥BF~101001♥16 dagar kvar till vul♥
Svar på tråden BF Oktober