• Hemi21

BF Oktober

Hej har precis fått reda på att jag är gravid. Är första barnet.
    Tänkte att dom med BF oktober kunde samlas här och prata av sig lite.. :)

• Svar på tråden BF Oktober
  • JochG

har bf 30 oktober, delar gärna tankar och funderingar med er andra då det är mitt första barn :)

• LurvensFrö

hej det gick jätte bra, den lill* sprattla till flera gånger efter jag skratta till under undersökningen hihi, och hjärtat slog fint och läkaren sa att allt såg jätte bra och jättefint ut. Läkaren blev också till sig och bara: Ser du? Den rör sig.
    Hon var så go. Hon sa även slappna av och njut och var lycklig över din graviditet, då kommer allt gå bra.
    Har en bild under starka bilder nu. Kunde till och med se små armar och men som stack ut och fick en helt ok bild där man ser det. Är så lycklig och blev framflyttad en dag. Min kille blev också rörd och glad och vi fikade efteråt och så gick vi förbi en barnvagnsäffär. Blev på riktigt för han nu.

Längtar ♥BF~101001♥ futurum-nobis-est.blogspot.com
  • S A L Å

Hej hej Jag har BF den 3 oktober.. Har mitt inskrivningssamtal den 3 mars.. så förhoppningsvis så går allt bara bra... har varit på ett tidigt ultraljud pga många missfall tidigare.. så jag såg det lilla hjärtat slå.. jag var då i vecka 7+2.. det var härligt att se...

• MariaOMarkus

Lurven - va kul att de gick bra för er :) brukar känna mkt mer verkligare för killar då de sätt bebis på vul/ul :)

Den 4 mars ska vi på vul & inskrivnin :) ska bli spännande..vi är nyfkna på om det är två där inne =)

Sala & JochG - välkommna

Malou - Mi amor - Mi vida
  • misa85

Hej,

Jag fick komma på akut vul idag då jag trodde jag fått missfall. Allt visade sig dock vara bra förutom att det var två små liv därinne på ca 11 millimeter var :)

Blev helt chokad och panikslagen, jag skulle ju bara ha ett barn. Men men nu har jag lugnat mig lite. Blev dock tillbakaflyttad till vecka 8.

• Tejj
    misa85 skrev 2010-02-25 21:45:05 följande:
    Hej,Jag fick komma på akut vul idag då jag trodde jag fått missfall. Allt visade sig dock vara bra förutom att det var två små liv därinne på ca 11 millimeter var :)Blev helt chokad och panikslagen, jag skulle ju bara ha ett barn. Men men nu har jag lugnat mig lite. Blev dock tillbakaflyttad till vecka 8.
    Men guuu va roligt.... TVÅ små mirakel.... GRATTIS!!!! Jag som alltid önskat mig tvillingar..... =)
  • misa85
    Tejj skrev 2010-02-25 21:50:40 följande:
    Men guuu va roligt.... TVÅ små mirakel.... GRATTIS!!!! Jag som alltid önskat mig tvillingar..... =)
    Det har jag också önskat mig, fast idag när hon sa det så fick jag ändå panik. Vi hade inte planerat detta barn och att det då blev två kom som en chock =)
  • Tejj
    misa85 skrev 2010-02-25 21:52:44 följande:
    Det har jag också önskat mig, fast idag när hon sa det så fick jag ändå panik. Vi hade inte planerat detta barn och att det då blev två kom som en chock =)
    Ahhh förstår.... men ändå en positiv chock... två mirakel.... you are not blessed with one, but TWO....  många som e avis på er nu... men det kommer att bli bra... låt allt bara lägga sig ner ett tag så känns det nog snart bättre ;)
  • Jamtland4ever
    misa85 skrev 2010-02-25 21:45:05 följande:
    Hej, Jag fick komma på akut vul idag då jag trodde jag fått missfall. Allt visade sig dock vara bra förutom att det var två små liv därinne på ca 11 millimeter var :) Blev helt chokad och panikslagen, jag skulle ju bara ha ett barn. Men men nu har jag lugnat mig lite. Blev dock tillbakaflyttad till vecka 8.
    Grattis.
Svar på tråden BF Oktober