BF Oktober
Hej har precis fått reda på att jag är gravid. Är första barnet.
Tänkte att dom med BF oktober kunde samlas här och prata av sig lite.. :)
Hej har precis fått reda på att jag är gravid. Är första barnet.
Tänkte att dom med BF oktober kunde samlas här och prata av sig lite.. :)
Nu blir jag lite avis av att läsa att ni inte mår så illa. Mitt illamående har kommit igång rejält igen. suck. Vill verkligen slippa det. Men har hittat en sak som jag får behålla inte direkt mycket men det får gå tills jag mår bättre. Kräm med mjölk vad gott det är ibland.
kan skatta mig lycklig som inte alls mår illa, mer sugen på mat kanske jag däremot är, jämfört med vad jag var förut... men försöker hålla det på en normal nivå =) trött är jag, men inte alls så trött som vissa av er här beskriver... energin finns inte hos mig som den gjort förut men somnar ändå inte förrän runt 23 varje kväll o då ingen power nap under efm.... men hey... ska väl inte ta ut nåt i förskott... mitt kanske kommer, imorrn om det så vill sig ;)
urrk... jag var så NÖJD med att inte må så illa än... pfft. Levt på knäckebröd och vatten idag. Funkar utmärkt för att få några minuter av att inte må piss. Tjoho. Tur att det är sportlov på skolan nu, lite svårt att klara praktiken när man måste springa ut ur klassrummet stup i ett ![]()
Nån mer än jag som får svallningar.... svettningar... Stod o sminkade mig imorse, o trodde jag skulle flyta bort... svetten bara lackade på mig så fick sätta mig ner o ta en paus... likadant är det nu på jobbet, såååå varm så... känns precis så där det brukar kännas när man börjar få feber.... nån mer som känner så?
Jag har nästan inga symtom alls, nu har även både bröst och mage kännas mindre svullna :s..