BF Oktober
Hej har precis fått reda på att jag är gravid. Är första barnet.
Tänkte att dom med BF oktober kunde samlas här och prata av sig lite.. :)
Hej har precis fått reda på att jag är gravid. Är första barnet.
Tänkte att dom med BF oktober kunde samlas här och prata av sig lite.. :)
misa85: GRATTIS!! :D Förstår att det kom som en chock, men det är väl en positiv chock eller? :P
misa85: grattis, vi hoppas också på att det bor fler där inne, jag hade tre ägg vid ultraljudet men två såg ut att vara snäppet för små men man kan ju alltid hoppas, mirakel händer ju har man fått höra =)
Så nu har jag bokat tid för VUL tills på tisdag, jag ska enligt mina beräkningar vara i 6+5 då så förhoppningsvis får vi se ett litet hjärta picka på =)
Grattis själv förresten =)
Hej på er!
Har idag varit på hälsosamtal där fick jag ett nytt BF, den 29/9. Jag är nästan 100% säker på att detta datum kommer att skjutas upp efter UL, eftersom jag fick positivt på ÄL den 16/1 och då borde vara i vecka 7+4 istället för som de sa idag vecka 9+1. Men jag tar det som positivt att jag då kommer att få göra UL tidigare än jag trodde =) Hoppas jag ändå får vara med i denna tråd trots att de nya BF är i september? =)
Hoppas alla mår bra. Ha en trevlig helg. Kram
jag blev ju flyttad en dag så bf blir ju siste sep, men stannar kvar hør øndå. hoppas det ør ok, bebis kommer søkert i oktiber øndå hihi
hur mår alla här inne idag? Jag mår relativt bra mår lite illa men inte lika mycket som det har varit.
När ska alla köpa saker till bebisen om ni inte har gjort det? Jag vill köpa något litet men vågar inte ännu.