BF Oktober
Hej har precis fått reda på att jag är gravid. Är första barnet.
Tänkte att dom med BF oktober kunde samlas här och prata av sig lite.. :)
Hej har precis fått reda på att jag är gravid. Är första barnet.
Tänkte att dom med BF oktober kunde samlas här och prata av sig lite.. :)
jag lyckas behålla piggelin glassar och då och då som nu kan jag äta mjölk med havrefras i.
Ska åka och hämta ut lergigan om en stund, skönt att testa det också för illamående och kräkningar är tröttsamt
Ny vecka o nya tag, illamaendet har slappt lite antligen i vecka 10, hoppas den haller sig borta nu.
Hunden rymde i morse och jag fick springa over garden och pa gatorna i klackar och jaga henne den idioten i vild panik.
Markte att mitt flas har blivit riktigt daligt och efter jakten da jag antligen fick tag pa henne och fick in henne sa gjorde hela kroppen sa ont och hjartat slog sa jag trodd ejag skulle fa en hjartattack! Av ren anstrangning! Jag som har kunnat springa lange o fort forut!!
En annan observation, kottfars ger mig metallsmak i munnen usch..
Usch, jag mår också illa och har börjat kräkas nu...
Har ingen matlust och det lilla jag äter det tvingar jag i mig. Känner mig jätteuppblåst och svullen men vikten, den går bara neråt. Så det är ingen ordning på det hela. Försöker med postafen nu, men under förra graviditeten kunde jag inte ta den för jag fungerade inte som människa sen, var en zombie och sov bort hela dagar bara.
Ursäkta för äcklig fråga, men hur funkar era magar? Jag funderar på om det blivit stopp i systemet nämligen.
Så börjar vi dagen med härliga spyor