• Hemi21

BF Oktober

Hej har precis fått reda på att jag är gravid. Är första barnet.
    Tänkte att dom med BF oktober kunde samlas här och prata av sig lite.. :)

• Svar på tråden BF Oktober
  • Jamtland4ever
    Tejj skrev 2010-03-24 14:43:53 följande:
    o tack, ska försöka att inte ge upp, även om det inte riktigt känns så just nu....
    Jag beklagar. Hoppas ni blir gravida snart igen
  • Jamtland4ever

hej tjejer. Idag har jag kommit hem från sjukhuset. Har legat inne sen i fredags. Fick se den lill*n i fredags kväll. lill*n ville verkligen inte vara still så bm hade svårt att mäta.

Hoppas det är bra med alla andra här inne.

• Tifan
    Tejj skrev 2010-03-24 12:22:30 följande:
    Tyvärr övergick mina bruna flytningar till rent blod och det har konstaterats på ett UL att inget foster finns kvar inneboende hos mig   förstår inte hur många tårar man har eg. o hur man kan sakna nå så få cm och något som man aldrig har känt lr träffat... känns sååååå tomt   så lämnar tyvärr denna tråd och hoppas på ett nytt mirakel i framtiden för mig o sambon..... Lycka till ni andra.... njut av varje dag som ni är gravida, man vet aldrig hur lycklig lottad man är förrän man har förlorat det!!!! KRAM
    Styrke kramar till dig!!
  • McYama
    Tyvärr övergick mina bruna flytningar till rent blod och det har konstaterats på ett UL att inget foster finns kvar inneboende hos mig   förstår inte hur många tårar man har eg. o hur man kan sakna nå så få cm och något som man aldrig har känt lr träffat... känns sååååå tomt   så lämnar tyvärr denna tråd och hoppas på ett nytt mirakel i framtiden för mig o sambon.....Lycka till ni andra.... njut av varje dag som ni är gravida, man vet aldrig hur lycklig lottad man är förrän man har förlorat det!!!!KRAM
    Beklagar verkligen!!! Önskar dig styrkekramar och lycka till!!!
  • Lollinona
    Tyvärr övergick mina bruna flytningar till rent blod och det har konstaterats på ett UL att inget foster finns kvar inneboende hos mig   förstår inte hur många tårar man har eg. o hur man kan sakna nå så få cm och något som man aldrig har känt lr träffat... känns sååååå tomt   så lämnar tyvärr denna tråd och hoppas på ett nytt mirakel i framtiden för mig o sambon..... Lycka till ni andra.... njut av varje dag som ni är gravida, man vet aldrig hur lycklig lottad man är förrän man har förlorat det!!!! KRAM
    Oh nej, vad ledsamt. :( Beklagar verkligen!
    Styrkekramar till dig!
  • LJ87
    Tyvärr övergick mina bruna flytningar till rent blod och det har konstaterats på ett UL att inget foster finns kvar inneboende hos mig   förstår inte hur många tårar man har eg. o hur man kan sakna nå så få cm och något som man aldrig har känt lr träffat... känns sååååå tomt   så lämnar tyvärr denna tråd och hoppas på ett nytt mirakel i framtiden för mig o sambon.....Lycka till ni andra.... njut av varje dag som ni är gravida, man vet aldrig hur lycklig lottad man är förrän man har förlorat det!!!!KRAM
    ush tycker så synd om dig... fick själv missfall förra året i spetember... inget roligt alls, även om jag inte hade gått så långt så va de fruktansvärt... jag håller tummarna att ni snart blir gravida igen!!!
  • Hemi21

Var och gjorde KUB idag fick 1:22363.
    Känns skönt att allt är bra :)
    Nu har jag bestämt mig för att bara njuta och inte oroa mig mer.
    Tröttheten och illamåendet har börjat avta med så man börjar känna sig som människa igen :)

• Idaar
    Hemi21 skrev 2010-03-25 16:02:26 följande:
    Var och gjorde KUB idag fick 1:22363. Känns skönt att allt är bra :) Nu har jag bestämt mig för att bara njuta och inte oroa mig mer. Tröttheten och illamåendet har börjat avta med så man börjar känna sig som människa igen :)
    Härligt!!
    Själv ska jag på tidigt ultraljud idag för att se så att allt står rätt till.
    Har inga som helst symtom så det skrämmer mig lite, när man egentligen bara skulle varit glad för att slippa men men.

Glad för din skull!
  • Delfinis

idaar:jag var lika nojig jag, jag hade inga symptomer som helst, brösten förändrades inte, mådde inte illa,kände inget förrutom lite molvärk då och då men inget annat.Sen fick jag se den lille i v9 och allt såg bra ut, så du behöver inte oroa dig, njut att du slipper allt det jobbiga, det kan komma sen.Mitt illamående kom v 10,ifs varade den inte så länge men den kan komma;)

• Taryn

Gjorde foster diagnostik igar, sa maktigt o se den lilla suga pa tumme, klia magen och viffta pa tarna. Alla matningar visade ocksa bra, inga indikationer pa nagot allvarligt.

Han/hon var daremot 13 cm lang, det normala ar 10 cm sa hon, men sa ar min kille 2 meter lang, kanske darfor, vet ej..

Jag blev ocksa flyttad till BF 27:e September, men jag har haft sa manga olika datum sa jag tanker inte fastna vid nagot, bebis kommer nar det ar dags.

Stannar ganra kvar har anda da jag tror jag gar over tiden och det blir en Oktober bebis iaf!

Svar på tråden BF Oktober