• Agamemnon

Barn i mars 2008 - 9

Här babblar vi vidare! Snart fyller våra små 2 år - visst har tiden gått otroligt fort?! Snart börjar de skolan, tar studenten och flyttar hemifrån!

♥ Olivia 080308 ♥ miss-misschief.blogspot.com
  • Svar på tråden Barn i mars 2008 - 9
  • Bobbenn
    Movieprincess skrev 2010-04-01 11:16:40 följande:
    Snart kommer sambon hem, idag är det dags för tillväxt UL ska bli spännande å se hur stor hon är nu...hoppas inte på superstor iaf!!
    ååh är det en hon?? MYYYYS!
    Vad vore jag utan dina andetag 080322 ♥
  • Bobbenn
    Agamemnon skrev 2010-04-01 14:11:01 följande:
    Movie: Hoppas UL går bra (men varför skulle det inte göra det)! Får du göra tillväxt-UL pga diabetesen eller är det "normalt" hos er? Ly75: Som jag skrev i bloggen så hade jag nog också blivit lite ilsk i första momentet. Kul att en av dem hörde av sig via bloggen till dig och bad om ursäkt. Mina påskkärringsfunderingar visade sig vara helt onödiga. Först var hon jätteglad över sitt fina förkläde men efter 5 minuter skulle hon absolut inte ha det på längre. Och sminkad ville hon inte heller bli, trots att jag visade på min man hur fin hon skulle se ut. Jaja, nästa år. Nu ska jag skriva shoppinglista: min pappa kommer nämligen hem idag så i övermorgon ska vi ha värsta påskmiddagen!!
    vad härligt att pappa kommer hem! {#lang_emotions_flower}

Söta trollungen
  • Movieprincess

Agamemnon: Nä det är pga diabetesen som jag får/måste göra ett.

Bobben: japp en liten tjej är det där inne

UL:et gick bra idag men istället för stor som jag trodde så är hon ca 6.8% mindre så det blir till att få gå tiden ut tom. över om allt fortsätter så här...kändes inte alltför upplyftande så ikväll är jag deppig. Såklart lycklig över att allt såg bra ut men det börjar blir såå jobbigt nu detta *klaga, klaga*

♥Liam 080314 ♥ liamojag.blogg.se ♥bebis i magen♥
  • Agamemnon

Movieprincess: Förstår att det inte direkt var vad du ville höra... Jag tror ändå att hon kommer att vilja titta ut tidigare!

GLAD PÅSK PÅ ER ALLA! {#lang_emotions_flower}
    ♥ Olivia 080308 ♥ miss-misschief.blogspot.com
  • Movieprincess

Agamemnon: Ja vi får hoppas det. Hon kommer när hon kommer et är ju inte hela världen bara det att man blir så besviken ibland...lite hormoner också skulle jag tro

♥Liam 080314 ♥ liamojag.blogg.se ♥bebis i magen♥
  • Bettanspettan

Glad påsk!!! Långfredan tillbringas på jobbet :-/

• Bobbenn
    Bettanspettan skrev 2010-04-02 13:25:43 följande:
    Glad påsk!!! Långfredan tillbringas på jobbet :-/
    MONEY MONEY MONEY

GLAD PÅSK!
  • Leos och Vincents mamma

Glad Påsk på er

Här spenderas helgen med mycket plugg som jag måste göra tyvärr, det varvas med stor rensning bland barnens leksaker och kläder.
    Hoppas på lite bättre väder imorgon så vi kan vara ute och leka en stund.
    Idag blir det en liten påskbuffè med påskmat bara för oss, på söndag åker vi till mina föräldrar och äter påskmat.

Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
Svar på tråden Barn i mars 2008 - 9