Barn i mars 2008 - 9
Här babblar vi vidare! Snart fyller våra små 2 år - visst har tiden gått otroligt fort?! Snart börjar de skolan, tar studenten och flyttar hemifrån!
Här babblar vi vidare! Snart fyller våra små 2 år - visst har tiden gått otroligt fort?! Snart börjar de skolan, tar studenten och flyttar hemifrån!

glad påsk på er.. hoppas in och visar att jag lever
Agamemnon: Nä det är pga diabetesen som jag får/måste göra ett.
Bobben: japp en liten tjej är det där inne
UL:et gick bra idag men istället för stor som jag trodde så är hon ca 6.8% mindre så det blir till att få gå tiden ut
tom. över om allt fortsätter så här...kändes inte alltför upplyftande så ikväll är jag deppig. Såklart lycklig över att allt såg bra ut men det börjar blir såå jobbigt nu detta *klaga, klaga*
Movieprincess: Förstår att det inte direkt var vad du ville höra... Jag tror ändå att hon kommer att vilja titta ut tidigare! ![]()

Agamemnon: Ja vi får hoppas det. Hon kommer när hon kommer et är ju inte hela världen bara det att man blir så besviken ibland...lite hormoner också skulle jag tro ![]()
Glad påsk!!! Långfredan tillbringas på jobbet :-/
Glad Påsk på er
Här spenderas helgen med mycket plugg som jag måste göra tyvärr, det varvas med stor rensning bland barnens leksaker och kläder.
Hoppas på lite bättre väder imorgon så vi kan vara ute och leka en stund.
Idag blir det en liten påskbuffè med påskmat bara för oss, på söndag åker vi till mina föräldrar och äter påskmat.