Barn i mars 2008 - 9
Här babblar vi vidare! Snart fyller våra små 2 år - visst har tiden gått otroligt fort?! Snart börjar de skolan, tar studenten och flyttar hemifrån!
Här babblar vi vidare! Snart fyller våra små 2 år - visst har tiden gått otroligt fort?! Snart börjar de skolan, tar studenten och flyttar hemifrån!
KRAMAR LITENBLOMMA
Det gick jättebra! Jag gick ut och gick och solade och maken skulle bada och Oliven och göra henne färdig för kvällen (en omöjlighet de senaste veckorna). När jag kom tillbaka hörde jag först ingenting (= bra för inget skrik och gnäll) så jag väntade lite i hallen och då hörde jag... SKRATT! Jag smög in och försökte vara så tyst som möjligt tills de kom ner igen. Då var hon (och maken) nöjd och glad, han hade fått sätta på blöja och pyjamaströja, byxorna hade hon dock sparat åt mig.
Nu fick han även natta henne så det var en total succé.
Agamemnon- Härligt att det funkade!!!!
Agamemnon..toppen!
LitenBlomma..vet inte vad det handlar om, men skickar en stor kram!
Igår fotade en ung kille Tobias på bussen, jag höll på att få spelet! Det var iofs harmlöst alltihopa, men jag vill INTE att nån okänd ska fota mitt barn! Tur för honom att han raderade bilden, så han fick fortsätta leva ;P (hela storyn finns på min blogg). Fattar inte vad folk tänker med ibland.
Snart kommer sambon hem, idag är det dags för tillväxt UL ska bli spännande å se hur stor hon är nu...hoppas inte på superstor iaf!!
Movie: Hoppas UL går bra (men varför skulle det inte göra det)!
Får du göra tillväxt-UL pga diabetesen eller är det "normalt" hos er?