Barn i mars 2008 - 9
Här babblar vi vidare! Snart fyller våra små 2 år - visst har tiden gått otroligt fort?! Snart börjar de skolan, tar studenten och flyttar hemifrån!
Här babblar vi vidare! Snart fyller våra små 2 år - visst har tiden gått otroligt fort?! Snart börjar de skolan, tar studenten och flyttar hemifrån!
Hu så fort det går!Här är Meja som en liten påskakärring

Agamemnon: Jag har förberett mig på att hon skulle totalvägra så det gick över förväntan.
Hon tyckte t.o.m att det var roligt och sa flera gånger "Meja fiiiin" ![]()
Söt påskis ![]()
LitenBlomma: Kram!
Här har vi strålande väder idag med 12 plusgrader. Hela familjen har varit ute och lekt, Vincent invigde sitt släp till sin bobbycar som han fick i present. Sen har han cyklat på trehjulingen. Leo cyklade på sin cykel. Sen blåste hela familjen massa såpbubblor. Jag älskar våren!!
Påskharen hade varit här när vi var ute och gömt påskägg till barnen, när de hittade dem så var de överlyckliga
Leo fick massa godis i sitt ägg och Vincent fick banan, Tom och Jerry kex och russin i sitt ägg och så fick han lite choklad för vi tänkte att han skulle få testa det, men det var verkligen ingen hit tyckte Vincent. Han grimaserade och spottade ut det
Så nu har han fått testa och eftersom han inte tyckte om det så är det nog inte så synd om honom att han inte får äta godis än
![]()
Olivia fick ett litet påskägg med godis av min mamma - hon sorterade ut chokladen men lät resten ligga (gissa vem som åt den
). Vi har haft en mysdag som iofs började med lite plock och städning och matlagning, men sen, när mina föräldrar kom, var det bara god mat och dryck som gällde, och naturligtvis Olivens underhållningsprogram
. Mina föräldrar gick för ca en timme sen och Skruttan somnade kl. 21:20... Hon skulle INTE sova utan höll sig vaken med att borsta golvet, dansa med pappa, bygga legotorn,... Om hon inte sover bra och länge i natt så vet jag inte... Hon har varit på fullgas sen kl. 15. ![]()