• Agamemnon

Barn i mars 2008 - 9

Här babblar vi vidare! Snart fyller våra små 2 år - visst har tiden gått otroligt fort?! Snart börjar de skolan, tar studenten och flyttar hemifrån!

♥ Olivia 080308 ♥ miss-misschief.blogspot.com
  • Svar på tråden Barn i mars 2008 - 9
  • Agamemnon
    Leos och Vincents mamma skrev 2010-04-07 18:56:16 följande:
    Vincent tar på sig alla kläder själv Vi får INTE hjälpa honom, jisses vad arg han blir då Men som sagt, han är ju mera motorisk av sig
    Gud, vad häftigt! Det känns som det är långt bort här...
  • Leos och Vincents mamma
    Agamemnon skrev 2010-04-07 19:01:38 följande:
    Gud, vad häftigt! Det känns som det är långt bort här...
    Ja, det är kul och skönt att han kan ta på sig själv, men ibland vore det enklare om man fick hjälpa till bara liite, när man har superbråttom exempelvis, men icke
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325

Sitter och laddar med en Redbull just nu, blir antagligen att plugga lika länge inatt Fatta att jag ser fram emot fredag då denna kurs är över.

• Bobbenn

Azaah klär på sig allt utom strumpor och vanlig tröja själv. Hon kan inte fixa att sätta i dragkedjan själv men dra upp den kan hon

Vad vore jag utan dina andetag 080322 ♥
  • Agamemnon

Ja, dragkedjor gillar hon! Hon försöker hela tiden komma åt min mans gylf. Jag har sagt att lite får han tåla för mig nyper hon hela tiden i tuttarna. Eller ja, inte hela tiden men ofta.

LoVm: Bara två dagar kvar nu! Heja, heja!

Åh, jag visade precis min sambo en jättefin vagn som jag vill ha till nästa barn och det är första gången han inte säger "OM det nu blir några flera barn". Utan nu tittade han på vagnen och sa att den var fin och att han kanske kunde tänka sig en sån vagn. Det måste ju betyda att jag har lyckats övertala honom väl? Eller nästan iaf

• Movieprincess
    Leos och Vincents mamma skrev 2010-04-07 22:55:48 följande:
    Åh, jag visade precis min sambo en jättefin vagn som jag vill ha till nästa barn och det är första gången han inte säger "OM det nu blir några flera barn". Utan nu tittade han på vagnen och sa att den var fin och att han kanske kunde tänka sig en sån vagn. Det måste ju betyda att jag har lyckats övertala honom väl? Eller nästan iaf
    Ja det låter ju onekligen så grattis!
    ♥Liam 080314 ♥ liamojag.blogg.se ♥bebis i magen♥
    Movieprincess skrev 2010-04-07 23:00:55 följande:
    Ja det låter ju onekligen så grattis!
    Ja, tack. Än är ju iofs inte sista ordet sagt Får väl se vart vi står sen i juli-augusti när jag vill sätta igång
  • Movieprincess
    Leos och Vincents mamma skrev 2010-04-07 23:02:32 följande:
    Ja, tack. Än är ju iofs inte sista ordet sagt Får väl se vart vi står sen i juli-augusti när jag vill sätta igång
    Ja det är klart men det låter ju positivt nu iaf
    ♥Liam 080314 ♥ liamojag.blogg.se ♥bebis i magen♥
    Movieprincess skrev 2010-04-07 23:04:56 följande:
    Ja det är klart men det låter ju positivt nu iaf
    Ja precis
Svar på tråden Barn i mars 2008 - 9