Barn i mars 2008 - 9
Här babblar vi vidare! Snart fyller våra små 2 år - visst har tiden gått otroligt fort?! Snart börjar de skolan, tar studenten och flyttar hemifrån!
Här babblar vi vidare! Snart fyller våra små 2 år - visst har tiden gått otroligt fort?! Snart börjar de skolan, tar studenten och flyttar hemifrån!

Ja, Vincent kan cykla på sin trehjuling, det kunde han första gången
Så han är som sagt mer åt det motoriska hållet
Men det har han ju alltid varit, ända sen han började åla när han var 5 månader och sen dess har det inte varit en lugn stund
Nu klättrar han överallt, springer, älskar att klättra i ribbstolarna på dagis, slå kullerbytor och älskar att rita, klippa, klistra, lägga pärlplattor och såna saker, så både grov och finmotoriken riktar han in sig mera på
Att prata i telefonen går inte alls, han stirrar bara på telefonen och fattar inte hur mormor kan sitta i den
Ibland får han ur sig nåt ord..
Agamemnon: Ja, det är klart, då förstår jag att hon kan engelska
Här är det från fjärde klass, iaf var det det när jag gick i skolan
Haha, här har vi oxå så mycket prylar så vi vet inte vart vi ska göra av allt, sambon sa senast idag att han undrar hur jag har tänkt om vi får ett barn till, när vi redan har två av allt typ
Då ska en cykel till och massa andra leksaker oxå trängas i förrådet ute på tomten
Men då sa jag att tills det är dags för nummer tre att börja cykla, så hoppas jag att vi har flyttat till en villa ![]()