• Agamemnon

Barn i mars 2008 - 9

Här babblar vi vidare! Snart fyller våra små 2 år - visst har tiden gått otroligt fort?! Snart börjar de skolan, tar studenten och flyttar hemifrån!

♥ Olivia 080308 ♥ miss-misschief.blogspot.com
  • Svar på tråden Barn i mars 2008 - 9
  • Leos och Vincents mamma
    Agamemnon skrev 2010-04-07 09:54:24 följande:
    Ja, det var ju ett problem... Då får det bli energidrycker a la Red Bull!
    Japp, tryckte i mig två igår och var faktiskt pigg ända tills jag gick och la mig.
    Så måste nog bege mig till affären och köpa på mig några idag
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Agamemnon
    Leos och Vincents mamma skrev 2010-04-07 09:55:30 följande:
    Japp, tryckte i mig två igår och var faktiskt pigg ända tills jag gick och la mig. Så måste nog bege mig till affären och köpa på mig några idag
    Jag tycker de är sliskigt söta, tacka vet jag kaffe!
    Nej, nu måste jag slita mig. Här kan man ju inte sitta hela dagen...
    Agamemnon skrev 2010-04-07 09:57:47 följande:
    Jag tycker de är sliskigt söta, tacka vet jag kaffe! Nej, nu måste jag slita mig. Här kan man ju inte sitta hela dagen...
    Jo, det är de. Men bättre än kaffe iaf Det ger mig kvälvningar.
  • Movieprincess

14 dagar kvar idag då...jag ger henne max 7 sen tar jag nästan till sambons globalknivar och plockar ut na själv! *grr* är sååå trött på att vara så här orörlig!!

Idag ska vi (jag & Liam) försöka städa lite, det ser ut värre än ett bombnedslag här hemma! Igår hade vi såå fint väder med sol och massa plusgrader, idag är det mulet, grått å trist så då passar det bra med lite städning

Imorse blev jag väckt med orden "kooum ettat" (=kom hjärtat) Liam hängde över mej i sängen och då kan man ju inte ligga kvar heller....jag brukar kalla honom för hjärtat och få tjata ganska länge när vi ska byta blöja tex det verkar ha fastnat!

♥Liam 080314 ♥ liamojag.blogg.se ♥bebis i magen♥
  • Agamemnon
    Movieprincess skrev 2010-04-07 11:57:04 följande:
    14 dagar kvar idag då...jag ger henne max 7 sen tar jag nästan till sambons globalknivar och plockar ut na själv! *grr* är sååå trött på att vara så här orörlig!! Idag ska vi (jag & Liam) försöka städa lite, det ser ut värre än ett bombnedslag här hemma! Igår hade vi såå fint väder med sol och massa plusgrader, idag är det mulet, grått å trist så då passar det bra med lite städning Imorse blev jag väckt med orden "kooum ettat" (=kom hjärtat) Liam hängde över mej i sängen och då kan man ju inte ligga kvar heller....jag brukar kalla honom för hjärtat och få tjata ganska länge när vi ska byta blöja tex det verkar ha fastnat!
    Åh, förstår att det är supertungt nu (bokstavligen)! Snart, snart är det över!
    "Kom hjärtat" Jag och maken säger "honey" till varandra och det har nu även Olivia börjat med. "Hoooney" ropade hon från trappan i morse för att hon ville ge pappa en hej då-puss.

Det är så sött när de gör så Jag och min sambo säger alltid älskling till varandra, så nu har Vincent börjat säga älskling och framför allt så ropar han älskling när han vill nån av oss nånting Min sambo kan stå här nere och ropa älskling till mig som är där uppe och då är Vincent inte sen att ropa han med

• Movieprincess

Va söta dom är våra små man blir ju helt varm i hjärtat

♥Liam 080314 ♥ liamojag.blogg.se ♥bebis i magen♥
  • Agamemnon
    Leos och Vincents mamma skrev 2010-04-07 12:03:12 följande:
    Det är så sött när de gör så Jag och min sambo säger alltid älskling till varandra, så nu har Vincent börjat säga älskling och framför allt så ropar han älskling när han vill nån av oss nånting Min sambo kan stå här nere och ropa älskling till mig som är där uppe och då är Vincent inte sen att ropa han med
    Så gör Olivia också när hon är med en av oss på den andra våningen. Urgulligt!
    Movieprincess skrev 2010-04-07 12:06:03 följande:
    Va söta dom är våra små man blir ju helt varm i hjärtat
    Ja, då glömmer man genast att man funderade på att lägga ut dem på Blocket 5 minuter tidigare.
  • LitenBlomma

Nu har vi ätit pannkakor, saft, ballerina med mint och kanelsnäckor ute på altanen! Tänkte gå ut en sväng till, Ida ska sova i vagnen och Meja vill nog leka i sitt hus

Ludwig 020227, Meja 080311 & Ida 090902
  • Agamemnon
    LitenBlomma skrev 2010-04-07 13:40:03 följande:
    Nu har vi ätit pannkakor, saft, ballerina med mint och kanelsnäckor ute på altanen! Tänkte gå ut en sväng till, Ida ska sova i vagnen och Meja vill nog leka i sitt hus
    Varför har ni så fint väder att ni kan göra sånt?!
Svar på tråden Barn i mars 2008 - 9