Barn i mars 2008 - 9
Här babblar vi vidare! Snart fyller våra små 2 år - visst har tiden gått otroligt fort?! Snart börjar de skolan, tar studenten och flyttar hemifrån!
Här babblar vi vidare! Snart fyller våra små 2 år - visst har tiden gått otroligt fort?! Snart börjar de skolan, tar studenten och flyttar hemifrån!
14 dagar kvar idag då...jag ger henne max 7 sen tar jag nästan till sambons globalknivar och plockar ut na själv! *grr* är sååå trött på att vara så här orörlig!!
Idag ska vi (jag & Liam) försöka städa lite, det ser ut värre än ett bombnedslag här hemma! Igår hade vi såå fint väder med sol och massa plusgrader, idag är det mulet, grått å trist så då passar det bra med lite städning
Imorse blev jag väckt med orden "kooum ettat" (=kom hjärtat) Liam hängde över mej i sängen och då kan man ju inte ligga kvar heller....jag brukar kalla honom för hjärtat och få tjata ganska länge när vi ska byta blöja tex
det verkar ha fastnat!
Det är så sött när de gör så
Jag och min sambo säger alltid älskling till varandra, så nu har Vincent börjat säga älskling och framför allt så ropar han älskling när han vill nån av oss nånting
Min sambo kan stå här nere och ropa älskling till mig som är där uppe och då är Vincent inte sen att ropa han med ![]()
Va söta dom är våra små
man blir ju helt varm i hjärtat
Nu har vi ätit pannkakor, saft, ballerina med mint och kanelsnäckor ute på altanen! Tänkte gå ut en sväng till, Ida ska sova i vagnen och Meja vill nog leka i sitt hus ![]()