• Agamemnon

Barn i mars 2008 - 9

Här babblar vi vidare! Snart fyller våra små 2 år - visst har tiden gått otroligt fort?! Snart börjar de skolan, tar studenten och flyttar hemifrån!

♥ Olivia 080308 ♥ miss-misschief.blogspot.com
  • Svar på tråden Barn i mars 2008 - 9
  • sthlmfilur

Hej!
    Jag har oxå hittat hit.. fast jag har varit väldigt mycket borta ett tag från den andra tråden med.. men det är mest för att dygnet har för få timmar just nu=)
    hoppas det är bra med er? här rullar det på skolan har börjat för 2 veckor sen och det går faktiskt bättre än jag trodde men det är ändå väldigt svårt.. det är jätte mycket information..

Emiliya 080304 & Imran 090214 - yagubova.blogspot.com
  • LitenBlomma

Dagen började med att pappan smet från en bajsblöja så jag fick masa mig ur den varma sängen. Sen stank det bajs på hela övervåningen och det var inte ens där jag bytte den {#lang_emotions_throwup} Då gick jag ner med barnen och skulle börja med frukosten,  först en "lelle" till Meja, tog stora flaskan. Sen sa hon "mamma fissa mögås eh Meja" En hungrig dam alltså Nu har hon fina Mumintrosor på sig och ska få vara blöjfri tills jag hämtar Ludde i skolan. Det är simskola idag för båda tjejerna.

Ludwig 020227, Meja 080311 & Ida 090902
  • LitenBlomma
    Agamemnon skrev 2010-01-24 20:44:13 följande:
    Det var ju inte så farligt! LitenBlomma: Härligt med barnfri shopping! Det (bl.a.) ska jag njuta av i London! Jag har inboxat länken till denna tråd till resten. Tror jag iaf, hoppas jag inte glömde någon men det lär vi ju märka.
    Nice! När är det du ska åka?
  • Agamemnon
    LitenBlomma skrev 2010-01-25 09:04:07 följande:
    Nice! När är det du ska åka?
    Vi åker 8 februari (var min födelsedagspresent till maken).
    Igår blev jag så sur att jag stängde ner datorn (väääldigt ovanligt för mig ). Jag la in räkningar och höll på att få slag, fyfan vad dyrt el- och uppvärmning var!Och vatten! Vi får betala en enorm summa för vatten kom de fram till när de gjorde årsslutet eller vad det heter. Och jag har så in-i-bomben ont i brösten. De ömmar t.om. utan att jag rör vid dem. Blä.
  • SchumiFerrari

Nu är ännu en pisshelg över... Maken var sjuk nästan hela helgen.... Vi belv osams... BLÄÄÄÄÄ. Nu har vi bestämt att vi ska gå ut och äta till helgen. svärmor får ta pojkarna

Muppen mars-08 Smurfen aug-09
  • Agamemnon
    SchumiFerrari skrev 2010-01-25 10:11:14 följande:
    Nu är ännu en pisshelg över... Maken var sjuk nästan hela helgen.... Vi belv osams... BLÄÄÄÄÄ. Nu har vi bestämt att vi ska gå ut och äta till helgen. svärmor får ta pojkarna
    Då blir nästa helg förhoppningsvis bättre! Inte kul att bli osams i sjukstugan ju.
  • LitenBlomma
    Agamemnon skrev 2010-01-25 09:56:22 följande:
    Vi åker 8 februari (var min födelsedagspresent till maken). Igår blev jag så sur att jag stängde ner datorn (väääldigt ovanligt för mig ). Jag la in räkningar och höll på att få slag, fyfan vad dyrt el- och uppvärmning var!Och vatten! Vi får betala en enorm summa för vatten kom de fram till när de gjorde årsslutet eller vad det heter. Och jag har så in-i-bomben ont i brösten. De ömmar t.om. utan att jag rör vid dem. Blä.
    Jag tror att lilla Linda har gått å blivit på tjocken
  • LitenBlomma
    SchumiFerrari skrev 2010-01-25 10:11:14 följande:
    Låter inge vidare, varken att vara sjuk eller att vara osams Hoppas att lite god mat och egentid kan piffa upp förhållandet lite
  • Agamemnon
    LitenBlomma skrev 2010-01-25 10:23:09 följande:
    Jag tror att lilla Linda har gått å blivit på tjocken
    Haha, det vågar jag inte hoppas på eftersom ömma bröst brukar komma lite innan mensen och den förväntar jag mig om en vecka.
  • Agamemnon
    LitenBlomma skrev 2010-01-25 09:01:17 följande:
    Dagen började med att pappan smet från en bajsblöja så jag fick masa mig ur den varma sängen. Sen stank det bajs på hela övervåningen och det var inte ens där jag bytte den  Då gick jag ner med barnen och skulle börja med frukosten,  först en "lelle" till Meja, tog stora flaskan. Sen sa hon "mamma fissa mögås eh Meja" En hungrig dam alltså Nu har hon fina Mumintrosor på sig och ska få vara blöjfri tills jag hämtar Ludde i skolan. Det är simskola idag för båda tjejerna.
    Vi skulle förresten ha kört "Operation: Trosa" nu i helgen eftersom Olivia allt oftare vill ta bort blöjan. Vi köpte trosor - och glömde bort det! Får bli nästa helg.
Svar på tråden Barn i mars 2008 - 9